Κι ας χαθώ, δεν πειράζει...

2.3K 269 11
                                    

"Μην με παρεξηγείς που φεύγω... Μην με παρεξηγείς που χάνομαι, όσα αφήνω πίσω θα μείνουν για να μου δίνουν κουράγιο. Να μου υπενθυμίζουν πως έπραξα το σωστό..."

"Πώς μου ζητάς να απαρνηθω την ζωή δίνοντας σου την ζωή μου ;" Ψέλλισε και χάιδεψε το πρόσωπο του Λιαμ απαντώντας στην ερώτηση του Τζον...

"Μακρυγορεις και εκνευρίζομαι... " της είπε και το πρόσωπο του άλλαξε όψη. Αγρίεψε και έβγαλε έξω τα δόντια του. Κάτι στην αρχική μυρωδιά της άρχισε να αλλάζει και δεν του άρεσε καθόλου ...  Ήξερε πολύ καλά πως παίζει με τη φωτιά φέρνοντας τον Λιαμ αλλά δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Μπορεί να ηταν το άλλο της μισό, η ολοκλήρωση της και το πεπρωμένο αλλά πίστευε πως δεν θα έβαζε ποτέ σε κίνδυνο ένα αγέννητο παιδί η Φαιθ.

"Εντάξει λοιπόν... Η ζωή μου για την δική τους " Είπε λυπημένη και έσκυψε προς τον Λιαμ. Μόλις η Νερισσα την άκουσε , ξεδεσε αμέσως τον ψεύτικο κόμπο και απελευθέρωσε τα χέρια της . Έβγαλε το μαντήλι και περίμενε την κίνηση της. Η Φαιθ έχοντας ακόμα το πρόσωπο του Λιαμ στα χέρια του χάρισε ένα απαλό φιλί στα χείλη. Ήταν ότι ακριβώς ήθελε η Νερισσα για να ορμηξει αλλά πριν επιτεθεί ο Τζον την σταμάτησε.

"Όχι! Όλα τελείωσαν..." Ψιθύρισε και την αγριοκοιταξε. Της έκανε νόημα να βάλει το μαντήλι κι εκείνη τον άκουσε αμέσως.

Η Φαιθ από την άλλη απορροφημένη στον Λιαμ δεν κατάλαβε τίποτα. Για εκείνη όλα είχαν δρομολογηθεί... Αποχαιρετούσε την αγάπη της ζωής της με τον δικό της τρόπο... Μπορεί η αδερφή της να στεκόταν λίγα μέτρα μακριά αλλά δεν την ένοιαζε. Ήταν το τέλος. Ένα τέλος που θα όριζε το καινούριο μέλλον και εκείνος δεν θα υπήρχε πουθενά. 

"Σ'αγαπάω..." Ψιθύρισε στο αυτί του , σίγουρη πως δεν την ακούει... Χάιδεψε τα μαλλιά του και σκούπισε την βροχή από το προσωπο του. Χαζεψε τα χαρακτηριστικά του για μια τελευταία φορά και πέρασε τα δάχτυλα της πάνω από το γυμνό του στήθος. Τα εναποθεσε ακριβώς στην καρδιά και έκλεισε τα μάτια της . Κράτησε τον χτύπο του σαν φυλαχτό . Ένα φυλαχτό δύναμης...

"Είμαι έτοιμη...." Είπε και αφήνοντας τον κάτω απαλά, σηκώθηκε και κοίταξε τον Τζον .

"Ώραια και τώρα θα σου ζητήσω να απομακρυνθεις από κοντά του . Πάρε ότι σου δώσει ο άντρας που θα πλησιάσει δίχως ερωτήσεις και όλα θα τελειώσουν...."

Shadows 3: Divided  Heart Donde viven las historias. Descúbrelo ahora