Αντιδράσεις

2.6K 271 25
                                    

"Σκοτάδι, αναδρομές στο παρελθόν και εφιάλτες "

Η Φαιθ τον έσπρωξε από πάνω της και σκούπισε το αίμα της που έτρεχε. Εκείνος παραπατησε . Αν πριν λίγη ώρα είχε αισθανθεί την ανάγκη να την δαγκώσει πλέον βλέποντας το αίμα της σαλεψε. Η βίαιη αποχώρηση του από την μάνα του στη γέννα τον έκανε με κάποιο τρόπο διαφορετικό. Τα αίματα του ενώθηκαν και οι δυνάμεις του πολλές. Αν και ο Τζον πίστευε πως ήταν ένας καθαροαιμος βρικολακας ο Λιαμ είχε την μαγεία μέσα του. Δεν το ειχε αποκαλύψει όμως σε κανένα.

Ύψωσε το χέρι του και με παρότρυνση του η φύση γύρω του υπάκουσε. Τα μαύρα σύννεφα κατέβηκαν πιο χαμηλά και σε δευτερόλεπτα ακούστηκε ένας δυνατός κρότος.

Πάνω ακριβώς από τα κεφάλια τους μαινόταν μια ανεκδιήγητη καταιγίδα. Η Φαιθ μπερδεμένη παρέμεινε στο ίδιο ακριβώς σημείο. Το βλέμμα της περιπλανήθηκε στον ουρανό και αμέσως μετά κόλλησε πάνω του.

Τα μάτια της ξάφνου χρυσαφισαν . Όσο η οργή του μεγάλωνε και δυνάμωνε την καταιγίδα εκείνη ένιωθε ήρεμη. Ο Λιαμ την πλησίασε. Τα δικά του μάτια σε αντίθεση με τα δικά της είχαν γίνει κατάμαυρα. Μια λεπτή κόκκινη γραμμή γύρω από την ίριδα ήταν αρκετή για να τον κάνει να μοιάζει τρομακτικό. Όχι όμως τόσο ώστε να καταφέρει να την φοβίσει.

Εμοιαζε υπνωτισμένη. Κάτι όμως ήταν περίεργο στο πρόσωπο της και ο Λιαμ δεν άργησε να το καταλάβει. Τα διχρωμα μάτια της είχαν αποκτήσει ένα χρώμα που δεν είχε ξαναδεί. Μάζεψε τα δόντια του και την παρατήρησε. Οι σταγόνες της βροχής έκαναν καλά την δουλειά τους και ξεπλυναν το αίμα από πάνω της. Η πληγή της είχε κλείσει και αρκετά πιο ήρεμος άρχισε να κατεβάζει αργά το χέρι του. Κανείς δεν έπρεπε να μάθει για εκείνον. Δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί και ούτε ήθελε να καταλήξει πειραματόζωο κανενός.

"Εκπληκτικό...." μουρμούρισε και τα σύννεφα διαλύθηκαν. Το πρόσωπο της σκυθρωπιασε μόλις ο ουρανός καθάρισε , έμοιαζε λυπημένο.

"Εκπληκτικά είναι τα μάτια σου ...." της είπε αλλά αμέσως δάγκωσε την γλωσσα του. Ήταν εχθροί. Η έτσι τουλάχιστον το έβλεπαν εκείνοι.

Τον ένιωσε πιο κοντά. Τα μάτια της άλλαξαν αλλά εκείνος δεν πτοήθηκε.

"Πιστεύεις πως ένας θνητός είναι ικανός να σε κάνει κουμάντο;" Ρώτησε απαλά και στόλισε τα χειλη του με ένα άκρως γοητευτικό χαμογελο.

Shadows 3: Divided  Heart Onde histórias criam vida. Descubra agora