"Τυφλωμένη από το μίσος καταστρέφεις τα πάντα γύρω σου χωρίς να σκεφτείς τις συνέπειες "
Με τα μάτια της κλειστά και βουρκωμένα ξάπλωνε στο κρεβάτι. Μόλις άκουσε την πόρτα να ανοίγει έσφιξε το μαξιλάρι και έκανε πως κοιμάται. Ο Λιαμ βλέποντας την αναστέναξε. Καταβαθος ήξερε πως της είχε φερθεί σκαρτα αλλά κι εκείνη δεν βοηθούσε με την συμπεριφορά της.
Πλησίασε και στάθηκε στο πλάι του κρεβατιού παρατηρώντας την καλά. Δεν χρειάστηκε ούτε δευτερόλεπτο για να καταλάβει πως ήταν ξύπνια. Δεν είχε όμως την όρεξη της. Στην γλώσσα τού,υπήρχε ακόμα η γεύση της Φαιθ. Όσο και να το αρνιόταν όμως κατά βάθος το μόνο που ήθελε ήταν να γυρίσει πίσω, να σκαρφαλώσει στο κρεβάτι της και να τελειώσει ότι άρχισε.
Η Νερισσα άνοιξε δειλά τα βλέφαρα της. Νομιζε πως την κοιτούσε αλλά ο Λιαμ ήταν χαμένος στο κενό.
"Είσαι καλά;" Ρώτησε και τον επανέφερε στην πραγματικότητα.
"Μια χαρά. Πέσε κοιμήσου..."Έβγαλε τα ρούχα του αλλά εκείνη ανασηκωθηκε στο κρεβάτι. Πήρε μια λυπημένη έκφραση και τον κοίταξε.
"Πρέπει να μιλήσουμε..." Είπε σιγανά...
"Μετά από όσα έκανες δεν έχουμε τίποτα να πούμε " Έκοψε την φόρα της αλλά εκείνη επέμενε.
"Υπάρχει εξήγηση για την συμπεριφορά μου εντάξει;Δεν είμαι καμία τρελή..."
Την κοίταξε γεμάτος απάθεια. Δεν τον ενδιέφεραν οι χαζές δικαιολογίες. Είχε ακούσει αρκετές από τα χείλη της.
"Θα τα πούμε το πρωί. Δεν έχω όρεξη για κουβεντούλα..." Φόρεσε ξανά την μπλούζα του και άνοιξε την πόρτα.
"Νομίζω πως είμαι έγκυος Λιαμ !!" Του φώναξε κι εκείνος πάγωσε.
"Τι είπες;" Γύρισε απότομα και την κατακεραύνωσε με το βλέμμα του. Ήξερε πως οι πιθανότητες ήταν λίγες αλλά και πάλι πρόσεχε. Εκτός αυτού είχε να την αγγίξει περίπου ένα μήνα.
"Αυτό που άκουσες! Κάτι συμβαίνει στο σώμα μου που δεν μπορώ να εξηγήσω! Το νιώθω σου λέω!"
Με μια κίνηση έσπασε στα δύο το μικρό τραπεζάκι που είχε πάνω τα καλλυντικά της. Η Νερισσα ξέσπασε σε κλάματα.
"Γιατί το κάνεις αυτό;! Νόμιζα πως μ'αγαπάς... Για το Θεό θα παντρευτούμε !!"Ούρλιαξε και σηκώθηκε.
Ο Λιαμ παρέμεινε σιωπηλός. Το στήθος του ανεβοκατεβαίνε σαν τρελό. Με μια τελευταία μάτια σηκώθηκε και έφυγε από το σπίτι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Shadows 3: Divided Heart
Fantasi"Σου απαγορεύω να τον ξαναδείς!" Φώναξε ο Ίαν και Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε... "Δεν καταλαβαίνεις! Πότε δεν θα καταλάβεις!" απάντησε και αμέσως τα πανέμορφα διχρωμα μάτια της άλλαξαν χρώμα. "Είναι θνητός που να πάρει η οργή! Πότε δεν σου απαγορεψ...