"Δεν Θα υποκυψω ! Θα σταθώ στο ύψος μου και θα σε διάλυσω "
Σικάγο δύο ημέρες αργότερα
Έβαλε τα χέρια στο τσέπες και μπήκε στο μικρό φθηνό μοτελ. Ο κύριος στην υποδοχή τον είχε ήδη μάθει και τον χαιρέτησε. Δίχως να του μιλήσει ανέβηκε στον πρώτο όροφο και έφτασε έξω από την πόρτα του.
Χτύπησε μια φορά και περίμενε υπομονετικά την πόρτα να ανοίξει. Άκουσε βήματα. Ήθελε όσο τίποτα να τελειώνει από αυτό το φιάσκο και να πάρει επιτέλους αυτό που του υποσχέθηκε ο Τζον.
Η πόρτα άνοιξε διάπλατα και εκείνος τον κοιτάξε με ενα πλατύ χαμόγελο στα χείλη .
"Άργησες!"
"Δεν φταίω, είχα δουλειές" Αποκρίθηκε εκνευρισμένος από την ειρωνεία του και μπήκε μέσα.
"Πώς τα πας ; Ελπίζω να έχω καλά νέα
..""Είμαι πιο κοντά από ποτέ στον στόχο... " Ο Τζον με ένα σκοτεινό ύφος έτριψε τα χέρια του...
Την ίδια στιγμή στο σπίτι της Νερισσα.
"Μα που στο διάβολο είσαι επιτέλους Λιαμ ;" μονολόγησε καθώς άλλη μια κλήση έπεσε στο κενό...
Είχαν επέτειο και εκείνος ήταν άφαντος. Η σχέση τους είχε καλυτερέψει κάπως και σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο το γεγονός πως δεν βρισκόντουσαν και πολύ. Ο Λιαμ είχε αναλάβει διπλοβάρδια στο τείχος με αποτέλεσμα όταν γυρίζει σπίτι να είναι κουρασμένος για καυγάδες.
Η Νερισσα είχε ήδη ετοιμαστεί. Ο πατέρας της τους είχε ειδοποιήσει ότι θα τος περιμένει για γεύμα. Είχε κάτι σημαντικό να τους ανακοινώσει αλλά ο Λιαμ δεν είχε επιστρέψει ακόμα
Κάθισε στην κόκκινη πολυθρόνα που είχε στο σαλόνι και τράβηξε την κουρτίνα από το παράθυρο. Κόλλησε το βλέμμα της στο δρόμο γεμάτη προσμονή...
Στο σπιτι της Φαιθ λίγες ώρες αργότερα
Πηγαινοερχόταν μέσα στο δωμάτιο συνεχώς. Αν και δεν ήταν φυλακισμένη εκείνη ένιωθε το ακριβώς αντίθετο. Είχε ειδοποιήσει τον Τζόναθαν μέσω απλού μηνύματος πως αρρώστησε. Αν και την είχε πάρει αρκετά τηλέφωνα εκείνη προτίμησε να απαντήσει σε δυο μόνο κλήσεις του . Δεν ήξερε τι να του πει. Είχε σκεφτεί να του μιλήσει αλλά ένιωθε ότι θα τον τρόμαζε. Από την άλλη η τρελή ιδέα να μιλήσει στην Μεριλ και να μάθει πως γίνεται να απαρνηθεί την φύση της είχε φωλιάσει στο μυαλό της για τα καλά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shadows 3: Divided Heart
Fantasia"Σου απαγορεύω να τον ξαναδείς!" Φώναξε ο Ίαν και Η Φαιθ τον αγριοκοιταξε... "Δεν καταλαβαίνεις! Πότε δεν θα καταλάβεις!" απάντησε και αμέσως τα πανέμορφα διχρωμα μάτια της άλλαξαν χρώμα. "Είναι θνητός που να πάρει η οργή! Πότε δεν σου απαγορεψ...