Το ξύπνημα

2.4K 282 10
                                    

"Κοιτάς μέσα σε δύο μάτια κενά και γεμίζεις... Μπράβο σου !"

Λουνα POV

Κάθομαι εδώ και όση ώρα σε αυτή τη γαμημένη αίθουσα και ακούω μαλακιες ... Δεν υπάρχει περίπτωση η Φαιθ να έχει κάνει όλα αυτά για τα οποία η Νερισσα την κατηγορεί... Θέλω απλά να της ορμηξω και να την πιάσω από το μαλλί κι ας είναι ανιψιά μου ... Η Χυδαιότητα με την οποία παρουσιάζει τα γεγονότα και αυτό το αισχρό μειδίαμα στο πρόσωπο της με αηδιαζουν... 

Ρίχνω συνεχώς ματιές στον Ντομ και ξέρω πως καταβαθος κι εκείνος σκέφτεται το ίδιο ακριβώς με μενα... Ίσως ήταν από τους λιγους που είχε τόσο κοντά της η Φαιθ. Δεν αντέχω όμως... Δεν αντέχω να ακούω άλλο τις ψευτιές αυτού του πλάσματος!!

"Εγώ δεν το πιστεύω αυτό το πράγμα!!!" Λέω δυνατά και γυρίζουν όλοι και με κοιτανε... Τι με κοιτάτε ρε ; είστε έτοιμοι να στραυρωσετε την Φαιθ βασιζόμενοι στα λόγια αυτής... αυτής της μικρής οχιας....

"Μα πως μπορείς και με αμφισβητείς θεία;Αλλά βέβαια... Ήταν η αγαπημένη σου !!" Απαντάει και με φτάνει στο αμήν

"Νερισσα !!! ΚΛΕΊΣΕ ΤΟ ΣΤΌΜΑ ΣΟΥ !!" Ο Ίαν σηκώθηκε πανω ενώ τόση ώρα ήταν σιωπηλός και πραγματικά μου κάνει τρομερή εντύπωση...

"Δεν βλέπω λόγο να πει ψέματα στην κατάσταση της ..." πετάγεται η Μεριλ ... Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα από αυτήν να πάρει τέτοια θέση. Στο παρελθόν με βοήθησε αλλά τώρα τελευταία... ας πούμε πως απλά μου κάθεται στο λαιμό...

"Δηλαδή πιστεύεις όλα αυτά; Με κοροϊδεύεις;;; Θέλεις να πιστέψω πως η ίδια η Φαιθ έβαλε άντρες να απαγάγουν την Νερισσα για να έχει τον Λιαμ για τον εαυτό της ; και το γεγονός πως ο Λιαμ την απαρνήθηκε κι εκείνη τον δηλητηριάσε σας φαίνεται λογικό;;; Ακόμα και το ότι την χτύπησε ενώ είναι έγκυος.... Δεν σας πιστεύω ειλικρινά..... !"

Θα εσκαγα αν δεν μιλούσα... Δεν μπορω άλλο... Ο Ντομ με κοιτάζει έντονα και ξέρω πως σκέφτεται το ίδιο.

"Κανείς δεν είπε πως η Φαιθ είναι ικανή για όλα αυτά. Προσπαθούμε όλοι να καταλάβουμε τι συνέβη..." Η Ελπίδα πήρε θέση.  Μια θέση που ξέρω πως την πονάει. Καταβαθος όσο περίεργο κι αν ακούγεται είμαι σίγουρη πως κι εκείνη αμφισβητεί τα λεγόμενα της κόρης της .

"Προσπάθεις να καταλάβεις;;; Με κοροϊδεύεις μαμά;Δεν είδες τι μου έκανε;Σου λέω ήταν έξαλλη! Έλεγε πως ο Λιαμ ήταν δικός της και μάλιστα σκότωσε και τον καημένο το Τζόναθαν..." Η Νερισσα απελευθερώνει τα κροκοδείλια δάκρυα της και για μένα αυτό είναι το σήμα κατατεθέν...

Shadows 3: Divided  Heart Où les histoires vivent. Découvrez maintenant