Πόσα μας έφερε η ζωή (Τέλος)

4.7K 329 85
                                    

"Κάθε παραμύθι  έχει αρχή  και τέλος... Το δικό μας όμως δεν θα τελειώσει ποτέ... "

1 ημέρα μετά

"Λες να ξύπνησαν;" Ρώτησε ανυπόμονα η Λούνα και κοίταξε σύσσωμη ολόκληρη την οικογένεια.

"Θα κάτσεις επιτέλους ήρεμη; Τέλος καλό όλα καλά..." Είπε ο Ντομ και έπιασε το χέρι της κλείνοντας το στο δικό του.

"Με κοροϊδεύεις; Δεν βλέπω την ώρα να την σφίξω στην αγκαλιά μου !"

"Όπως και όλοι μας ..." Είπε η Ελπίδα και κοίταξε την Νεφέλη που καθόταν απέναντι σιωπηλή

"Κάτι έχεις εσύ ..." Της ψιθύρισε ο Κάλεμπ

"Όλα είναι καλά μάτια μου ... Κοίταξε τους όμως... Κοίτα τι φτιάξαμε και τι έφτιαξαν κι εκείνοι... Καμία φορά όταν μαζευόμαστε όλοι μαζί αδυνατώ να πιστέψω πως εγώ κι εσύ είμασταν η αρχή για μια τόσο όμορφη οικογένεια... Περάσαμε πολλά και είμαι σίγουρη πως θα περάσουμε κι άλλα. Πάντα όμως καταφέρνουμε και βγαίνουμε αλώβητοι... Πάντα στο τέλος κερδίζει η αγάπη..."

Ο Κάλεμπ χάιδεψε απαλά το μάγουλο της... Μπορεί να ηταν σχεδόν αγεραστοι αλλά ο χρόνος άφηνε τα σημάδια του . Το παρουσιαστικό τους δεν είχε να θυμίζει σε τίποτα δύο  πλάσματα κοντά τετρακοσίων Ετών. Ίσως έφερναν πιο πολύ σε πενηντάρηδες . Για εκείνον όμως θα ήταν πάντα η μικρή του Νεφέλη ...

"Έχουμε να ζήσουμε πολλά ακόμα. Δεν άκουσες αυτά που είπε ο Ίαν; Ένας μικρός Κάλεμπ μεγαλώνει μέσα στο κοριτσάκι μας Νεφέλη! Έζησα για να το δω κι αυτό... Και ειμαι σίγουρος όπως κι εσύ πως θα ζήσουμε πολλά ακόμα... προς το παρόν θα ζήσω τις υπέροχες αυτές στιγμές και θα κρατήσω αυτή την εικόνα..."
Είπε και έδειξε την οικογένεια του .

Απέναντι τους η Κόρη τους Ελπίδα κρατούσε το χέρι του Ίαν και έδειχνε ευτυχισμένη πάρα την απομάκρυνση της Νερισσας. Δίπλα της καθόταν ο Ντομ και γελούσε με την Λούνα η οποία δεν είχε σταματήσει να μιλάει.  Οι γονείς του Ίαν έλειπαν τους δυο τελευταίους μήνες οπότε δεν ήταν στην εικόνα αλλά δεν τον πείραζε. Είχαν ότι ακριβώς έπρεπε να έχουν για να προχωρήσουν στη ζωή και τους ήταν αρκετό.. Είχαν το μέλλον στο επάνω δωμάτιο να κοιμάται ήρεμο και πάνω από όλα ζωντανό...

Μπορεί η ζωή να τους χάρισε αρκετό πόνο αλλά τους έδωσε πίσω πολλά περισσότερα...

Ο Ίαν κοίταξε έξω από το παράθυρο την ηλιόλουστη μέρα και μνήμες από το βράδυ επέστρεψαν στο μυαλό του φέρνοντας θλίψη...

Shadows 3: Divided  Heart Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang