15 ✨

109 16 37
                                    

N_jjmin

Likes by mark_lee, so

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Likes by mark_lee, so.seora_., mikokoluv, jaeminhensemwoi and 200,350 others

N_jjmin budak di hadapan seyaa ini kalah game dengan yeoja . Huehue @jeno_lee

Views 1000 comment

Bakalwifejeno : ohmaigaddd!! Husband aku main game dengan yeoja?! Siapakah yeoja itu?!

Jeno_lee : Jaemin , anda sungguh babun !

Fansjaemin : Jaemin!! You're so cute!!

Jenostan : Jeno lagi cute lah !!

Mark_lee : Lol , aku lagi cute

Jeno_lee : Mohon jangan perasan @mark_lee

" Eoh? Jeno main game dengan yeoja? Jinjja?! " Meiko agak terkejut dengan apa yang dibacanya itu.

" UNNIE!! KAMI SUDAH PULANG!! "

" Jangan jerit lah bahlul , tak ada adab ke apa masuk rumah orang? " Yoonmin menjeling ke arah makhluk yang menjerit tadi.

Danea dan Raemin hanya tersengih.

" Unnie, kami ada berita. "

Kata-kata Raemin menarik perhatian unnie-unnienya .

" Berita apa kau nak sampaikan? " Tanya Hyunmin.

Danea dan Raemin senyum creepy.

" Ni apahal senyum pulak? Aku sepak nanti, sia-sia hidup. " Tegur Eunbi.

" Kami dah tau rumah Sweetie Girls. " Kata Danea dengan bangganya.

" DEKAT MANA WEHH?! "

Hampir pekak Danea dan Raemin dibuatnya apabila unnie-unnienya tiba-tiba menjerit serentak.

" Belanja kami aiskrim dulu, baru kami bagitau. " Raemin mula ugut unnie-unnienya.

" Ei aku taknak aiskrim. Aku nak Jaemin. " Danea memandang Raemin.

" Kesah apa aku dengan Jaemin kau. Yang penting aku nak aiskrim. "

" Aiskrim kau tu boleh beli lain kali. Jaemin tu yang penting. "

" Asikrim senang nak dapat, Jaemin tu susah. So kita dahulukan yang senang dulu. "

" Ah tak boleh. Kita kena dahulukan yang susah dulu. Bak kata pepatah, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian. " Kata Danea.

" Tu pepatah orang melayu. Kita orang Korea. "

" Eii aku orang Taiwan. "

" Ha kau orang Taiwan nak ikut pepatah melayu apahal?! "

" Pepatah orang Taiwan pun ada kata gitu. " Balas Danea.

" Sebelum aku terajang sekor-sekor keluar dari rumah ni, baik korang bagitau cepat. " Celah Meiko.

" Nak aiskrim!!! "

" Nak Jaemin!! "

Min : Woi Jaemin aku punya

Taeil : Jangan mencelah *tarik Min*

" Kau bagitau dulu, baru aku belanja aiskrim. " Kata Ryu pada Raemin.

" Betul ni? "

Ryu mengangguk.

" Ok, rumah diorang dekat-- "

" JAEMIN AKU MACAM MANA?! " Danea mencelah.

" Eii aku tampar jugak muka kau nanti. Kau duduk situ diam-diam. Kau nak Jaemin, usaha sendiri. Aku ni pun tak dapat Renjun, nak tolong kau dapatkan Jaemin pulak. " Eunbi menjeling Danea.

Danea mencebik.

" K Rin, teruskan. "

" Rumah diorang dekat sebelah rumah Dreamers. Haa jangan tanya rumah Dreamers tu dekat mana, memang aku tampar sorang-sorang nanti. "

" Seriously rumah diorang dekat sebelah rumah Dreamers? Mana kau tau? " Tanya Hyunmin.

" Kami ni kan stalker yang berjaya. " Sekali lagi Danea berkata dengan bangganya.

" Tadi kami ternampak Hans dengan Yuchan keluar dari rumah Dreamers tu. Kami dengan bijaknya ikut lah diorang berdua, dan diorang berdua masuk ke dalam rumah sebelah dan kami ternampak ada member-member diorang dalam tu dan kami pun dah tahu yang itu rumah Sweetie Girls. " Raemin bercerita.

" Em banyak betul dan kau. Tapi kan, apa yang diorang berdua buat dekat rumah Dreamers? Bukan ke Dreamers tak layan yeoja? " Ryu menyoal.

" Mesti diorang main game dengan Jeno. "

Semua memandang ke arah Meiko.

" Main game dengan Jeno?! Ohmaigad, aku ni yang dah lama nak usya Jeno tak pernah dapat main game dengan dia. Budak berdua tu baru pindah sini dah dapat. Eii tak boleh jadi ni. " Kata Ryu dengan geram.

" Mana kau tau? " Tanya Yoonmin pada Meiko.

" Aku tengok dekat insta Jaemin. Dia post gambar dia dengan Jeno. Nanti korang tengok lah sendiri. "

" So kita dah tahu rumah Sweetie Girls. Kita nak buat apa? " Soal Raemin.

" Teruskan stalk diorang. "





Bersambung...

My First and Last [NCT DREAM AF] Where stories live. Discover now