-Stăpâne ,trebuie sa mai iesiți afara,ați stat prea mult in doliu ,poporul își face griji ,au inceput sa se întrebe daca ați supraviețuit .
-Olym ,lasa-mă dacă alt ceva nu ai de spus.
-Dar stăpane....
-Olym ,voi ieși pentru problemele de stat ,din umbra mea întunecată.. iar cei ce vorbesc fara rost vor fi aspru pedespsiti ...
-Nu ,doar la acestea mă refeream stăpane.
-Dacă mai vrei sa fi sfatuitorul și omul meu de încredere ,ar fii bine sa nu vorbesti ce nu iți este permis.
-Cum doriți..Am uitat sa iți spun ceva Aaron!
-Dacă îmi mai spui așa ,nu știu in ce mod mai dureros o sa te chinui .
Noaptea se lasă ușor in fața peisajului de basm .O pădure parca de cristal si un murmur ușor al unui râu ,se înalță în fața băiatului cu ochii albastrii ca doua safire, ce parca îți taie respiratia .Totul dar absolut totul este învelit într-o plapumă de nea,este împarația lui Aaron .
-Olym!Cheamă-i pe Chris ,Jordan,Ioana si Myra,vom pleca in delegație ,vii și
tu cu noi !-Desigur ,mai doriți ceva?
-Nu !
****
Olym pov:
"In sfârștit după atâta timp ,de așteptare ,după atâtea rugaminți ,s-a hotărât sa iasa din umbra lui.Înebuneam eu dacă nu reușeam să îl scot afara din bârlog ,totuși nu mai e cum îl știam , s-a schimbat,nu a mai păstrat legătura cu nimeni din gașca de demult ,s-a izolat ,nici cu mine chiar dacă îi sunt cel mai bun prieten ,nu mai îmi spune ce are a pierdut tot ,sub ochii lui ,și cel mai grav este că nu a putut face nimic pentru că era doar un copilaș. "
I-am chemat pe cei din fosta gașca și cum au auzit ,nu au mai stat mult pe gânduri si uite așa ,am ajuns într-un club de noapte denumit "Eucalipt",deasemenea unul modest si totuși cu tot felul de persoane care mai de care mai ,în orice caz putina lume bună!
-Aaron ,ce mai faci ?întreaba Myra ,un pic confuză din cauza apariției surprinzatoare a celor doi ochi de gheata?
-Sunt bine ,Myra ,eu v-am chemat aici ,pentru a face un studiu asupra oamenilor ,cum făceam mai demult ,sper că știți ce se întâmpla la 00:00 ,spune cu un zâmbet diabolic pe fața.
-Cum am putea sa uităm ,asta e partea în care ne deschidem cadourile ! spune Ioana încâtată .Nu ne-am mai distrat de mult !
-Tu îti vei alege primul !
-Bine !Acum va rog să ma scuzați ,ma duc să îmi iau un suc !
-Stăpâne ,vreți să vin cu dumneavoastră ?
-Nu ,mă descurc ,Olym nu îmi mai spune așa in afara casei .
-Bine stăp...Aaron .
*****
Aron pov.:
"De ce am impresia,că nu trebuia sa vin aici ?"
-Da-ți-mi un suc de vișine,va rog !
-Glumești ,nu ?Tu vii in club și ceri doar un amărât de suc ?
-Crezi ca glumesc ? Vezi cumva că râd ?
-Acum îți aduc frate ,doar glumeam!
-Hmm ...
'Doamne ce nesuferit!'
-Mersii,spun mai mult printre dinți ,din cauza nervilor ,"dar ce sa vezi ,seara asta nu putea fi mai buna!si dau peste o fata"
-Tu nu te uiți pe unde mergi ?
-Din nefericire nu te-am văzut !
-Păi ,atunci ,felicitări !
-Aiuritule!
-Eu aș avea grijă de mine mai întai,dupa pe unde merg!
-Ți s-a mai spus că ești un dobitoc ?spune înca neridicându-și ochii de la rochia ei pătată de suc de vișine .
-Nu!
-Ei bine ,permite-mi sa fiu prima care iti ....se uită la mine si continuă ..iti spune .
-Multumesc ,afisez un zâmbet,care nu îmi sta in fire de ceva ani ,dar îl spulber imediat.
"Dacă o să mă vadă parintii așa s-a zis cu viața mea ,mai degrabă aș fugi."
Mă trezesc după câteva minute în care am fost in transă din cauza gandurilor ei ,si îngrijorarea mea ,poftim îngrijorare asta nu are cum .Vreau sa pornesc din loc asa ca o fac ,dar mana firavă a unei fiinte neajutorate mă prinde !-Ia stai așa domnule ...că nu am terminat cu tine !
-Hmm...,mai bine îmi dai drumul la mână!
-Nu ,pana nu iti ceri scuze !
-Bine ,scuze pentru faptul că tu ești amețita !Multumita?
Nu pot să neg că după acest răspuns am primit o palmă de mai mare frumusețea.Ma uit la ceas si văd ca este aproape 23:57.
-Uite ce e ,îmi pare rau ,ok ?îți dau niște bani si îți iei alta rochie ,dar daca ți la viața ta si vrei să îți mai vezi părinți ar trebui sa pleci cat mai repede de aici
-Ia uite-te ,cine te crezi că ești sa îmi spui mie când să plec !Nu plec nicaieri!
"Deci nu vrea cu frumosul ,bine atunci !"
-Olym ! vin-o aici !
-Da ,Aaron !
-Eu am ales ,o aleg pe ea ,fata cu parul șaten,vopsit la vârfuri se uită la mine neîntelegand despre ce este vorba ...
-Bine ,Aaron apropo,buna alegere !
-Să o grațiez !
-Poftim? strigă amâdoi in cor .
-Ce ai auzit Olym ,ea este grațiată,daca se atinge unul de ea îl omor .
-Aaron ,trebuie sa iti spun că ai făcut o alegere buna ,dar avem o mică problema ...
-Clanul Clyas,au venit aici si vor sa deschidă cadouri cu noi ,știi că ei nu țin evidența că tu ești conducătorul !
-Deschide-mi ușa din spate a clubului și încearca sa îi ți ocupati..-Se rezolva ,mai aveti un minut la dispozitie !
Fata cu parul șaten se uita la mine încremenită fiind ,dar își revine la loc și i-a aceeași postură:
-Știi destul de bine că eu nu plec nicaieri ?
-Da ,de aceea nici nu te mai întreb.
-Pof...își înghite cuvintele cand o i.au pe sus .Lasa-mă jos !altfel țip
-Mică răsfațată ce esti ,ghici ce nu ma intresează.....
-Hei dragii mei cititori ,știu că sunteți in numar mic ,va apreciez oricum 😁,sper că v-a plăcut acest capitol din " Inimă de gheată " .Va rog sa votati cu steluța capitolul daca v-a placut, aștept comentarii păreri întrebări ...
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...