A trecut doua zile de când nu am mai dat să vad ce face Elsa din ziua înmormântarii,probabil am speriat-o dar chiar nu trebuie să știe ce sunt defapt .E 5 dimineața ,doarme mai mult ca sigur așa că mă duc să o vizitez ,cum deschid ușa vad un trup micuț în pat ,cum se odihnește ,mă apropi ușor fară sa fac mare zgomot si mă asez pe scaunul de lângă ea ,o privesc îndeajuns de mult iar privirea îmi ramâne blocată pe pielea ei catifelată,pe obraji ei rozali ,era atat de fină ,parul ei șaten un pic vopsit la vârfuri ,era întruchiparea frumuseții,sincer nici nu mi-am dat seama când am început să o mângâi sau să mă joc cu o șuvița din parul ei.Nu îmi dau sema cât de mult timp a trecut de când eram prins cu gândurile mele încât atunci când am vrut sa plec m-a prins de mână,mormainid..
-Nu pleca ,imi..e frica...Aaron!-Nu ai de ce ! Ești în siguranță!
Înainte ca somnul să nu o răpeasca din nou mi-a spus,că vrea să stau cu ea .
E imposibil ca eu să dorm ,am încercat de foarte multe ori ,dar m-am asezat pe partea goala a patului fară să o deranjez sau să mă apropii de ea.
Pentru prima dată de la moartea parinților mei și de la primirea puterilor ,am ațipit , mă trezesc buimac din cauza unei servitoarea Mirinda care s-a inroșit toată și a plecat în graba ,dupa ce realizez ca eu am dormit ,nu vad nicio Elsa ,
"aaa da stai eram pe partea opusă a patului ."
Imi dau o palma mintal și vad o Elsa somnoroasă,care in urmatoarea secunda a făcut ochii cât cepele când m-a vazut și s-a înroștit la fața,"Stiam eu ca nu trebuie să ramai. "-Mi-ai spus că îți este frică ,de aceea am rămas ,îi clarific eu ,înainte de crede că a spus altceva .
-Data viitoare nu o să mai rămân ,daca e mai bine așa !
Nu spune nimic dar i-am citit gândul ca să îmi dau seama că vrea să dar îi e frică ca nu cumva sa râd.
-Atunci o să vedem pe parcurs !
Ea se uita la ca printr-un glob de Crăciun ,se uita in spatele meu si a văzut o servitoare care intra cu micul de jun ,s-a făcut roșie la fața ,din cauza că servitoarea a văzut-o cu mine.
-Cum te cheamă ? întreb vizibil deranjat de servitoarea care a intrat neinvitată .
-Eu sunt Any ,înalțime !
-SA SPUI INTREGULUI PERSONAL CA IN CAMERA MEA SI A DOMNIȘOAREI SA NU SE INTRA NEANUNȚAT!!!M-am facut destul de inteles ?
-Da ,domnule !
Elsa se uita la mine ,mirată ca mai apoi. să îmi pună intrebari
-De ce ai facut asta ?
-Pentru ca trebuia !
-De ce ?
-Nu îmi place sa fiu deranjat și nici ție din cate am văzut ,plus că dimineața este facută ca să lenevim in pat nu să fim matinali .Mă așez mai confortabil cu mâinile la cefa uitându-mă la tavan .
-Di...mi..nea...ța...,spune ea printre hohotele de râs după își revine rapid și continuă.Nu trebuia să faci asta .
-Și sa vad cum te înroșești ca un mar bine copt ?
"Ce bine că nu crede că am înroștit și de faptul că servitoarea auzise ce spusese "
-Poftim?După îmi dau seama ce facusem.
-Nu am spus nimic ,doar ma gândeam !
-Mi s-a parut că ai spus ceva .
-Stăpane,Olym intră neanunțat în cameră ,ceea ce mă enervează la culme,așa ca fară să îmi dau seama scot un mârait.Elsa începe sa râdă de mine .
-Să îmi fie cu iertare știu că vă plac diminețile fără probleme ,dar ,castelul ,casa este atatcată.-Aripa de est a castelului este distrusă și se îndreaptă spre noi chiar acum ,o vor pe fată cu orice preț, Olym o duci unde m-ai dus atunci ,"camera inimi puri ",și o pazești chiar de ar fii ultimul lucru pe care ți-l ordon ,clar !
Elsa pov .:
Pot să observ în atitudinea lui Aaron de la curiozitate ,întelegere ,confuzie, bucurie,dar și furie atunci când a văzut că servitoarea pe care o priveam eu asculta la noi și mai ales că eram roșie la fața !
Pentru o milisecunda îmi înflorise inima când l-am auzit cat de impunator a fost și pe de altă parte m-a ajutat oarecum să scap de privirile rautacioase .Am spus milisecunda ,ei bine da pentru că sunt distrusă .Doar el mă mai face să ma simt bine ,e ca si cum ar știi prin ce trec .Odată venit Olym în camera farmecul de al avea pe Aaron langă mine se spulberă ,odată ce acesta devine agitat și încordat.Sunt trasă de Olym de mână printr-o ușa secretă ,printr-un tunel întunecos la sfarsitul căruia se vedea o lumina puternică care te făcea să dansezi de fericire odată ajunsă la ea.
-Elsa,îmi spune Olym ,stai in această cameră este pentru siguranța ta ,știu că poate nu mă suporți,nu te condamn ,dar trebuie sa aștepti ca Aaron sa vină ,bine ?
-Și dacă nu vine ?
-Va veni chiar dacă îmi voi da eu viața ,îți promit solem!
-Bine,spun un pic speriată ca mai apoi să traversez acea lumină extrem de impunătoare dar in acelasi timp si atragătoare .Păsesc intr-o incapere plina cu tufișuri de trandafiri ,spun încapere pentru că tavanul era din sticla si se putea vedea cerul înstelat chiar daca era încă lumină,era un leagani mare ,poate prea mare pentru o singură persoană, îmbrațisat parca de trandafirii roșii sângeri .
Hei ,micuța mea lume de cititori !Sper că v-a plăcut capitolul ,va rog sa votati cu o steluța daca v-a plăcut ,astept comentari păreri sau opinii !
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...