Elsa pov.:
Stau si mă minunez la camera asta atât de naturală și multicoloră,mă duc în leagănul cu trandafiri unde am surpriza unui bilețel :
"Sper să îti placă aici ,eu nu am mai fost demult ,îmi pare rău ! Aaron"
"Îmi place aici ! Mulțumesc!"
Olym pov:
Știu că nu trebuia să o las singură ,știu că mă va bombăni Aaron toată săptamna ,dar știu că este în siguranța acolo ,pentru că doar familiile regale ,sau mai bine spus marii regi ai timpurilor au reușit să stea în acea cameră doar slujitorii loiali știau de drumul spre acestă cameră a cărui secret s-a transmis din generatii ,Aaron nu știe că este cel de-al doilea rege al tuturor timpurilor puternic printre vampiri .Primul a fost însuși Dracula se spune ,alții nu știu nici măcar daca e adevărată legenda,ciudat este că a putut fata să intre ,daca nu putea trebuia să stau sa o păzesc .
"Olym,sa nu ...spui ...rege , trebuie ...să ajung la....ea"
Odată ajuns acolo îl vad pe Aaron îngenucheat , ținut de două matahale ,chinuit să spună unde a ascuns fata crezând că este un servitor ."Desigur!"
-Hei ,matahală,da cu tine vorbesc ,spunei clanului Clyas că eu sunt servitorul loial al regelui și mi-a spus că fata e moartă ,că doar un adevărat rege ar putea profita de savoarea si gustul ei apetisant ,doar la masa unui rege se cuvine un asemenea ospaț!
Știam ca doar așa îl puteam ține pe Aaron in viața ,a si mi-a mai transmis că nu merită vieți din imperiu sacrificate pentru un gunoi !"Mrrr,Olym ai întrecut măsura,o să vezi ce te așteaptă"
"Mă bucur daca tu ești bine".
"Sa nu cumva să ..."
Lasa servitorul asta slăbit ,nu vezi cum arată!Ia-mă pe mine eu cred că am un grad mai imporatant decât ăsta .Il aruncă in peretele care are trapa si acesta cu ultimele puteri se ridică și dispare prin tunel .
-Deci care vrea un ceai ? le captez eu atenția ca să poată sa plece .
-Spune de ce te-am crede ?
- Nu ar trebui să mă credeti ,sunt loial regelui .
-Taratu ...ră
Erau trei la număr iar eu unul singur ,nu era corect dar mă obișnuisem cu luptele în multi ,2 matahale si Jack .
-Care vrea să înceapa dansul ?
-Păi hai să îl jucam ,spune el deja transformat la mine!
-Ichh... ce pocitanie mai ești si tu se vede ca maică-ta nu te-a îndrăgit .
-Până aici ,gata cu jocul ,vine in
viteza pe lângă mine ,dar îl evit spectaculos și nu cu mult efort îl arunc prin peretele camerei ,rămânand inconștient cel de-al doilea vine si el in viteză spre a mă ataca dar de data asta are un cuțit ,îl evit îi iau cuțitul din mână print-o forțare a mâini care nu doar că a tipat dar s-au auzit oasele trosnind .Continui să mă lupt la final fiind Jack cel care nu se bagase in nicio luptă ,îl duc în temnița și îl închid.
Cat timp cei doi sunt in camera de siguranță a castelului reușesc sa fac curat și sa repar stricăciunile .
Aaron pov.:
După ce am folosit puterea de vampir pentru a ajunge la ușa ,o vad pe ea în leagănul cu trandafiri ,exact așa cum îmi apăruse într-o viziune .
Uimi-tă de prezența mea ,îmi sare în brațe ,din nefericire pentru mine faptul că eram rănit și înfometat ,îi simțeam dulcele miros al pieli de trandafir ,nu puteam să rezist în prezența ei așa că am împins-o ușor ,văzand rana si fața mea care era mai alba decat de obicei ...
- Elsa ...știu că nu am nimic de drept asupra ta ,știu ,dar acum am nevoie de tine ca să îmi revin după îți voi explica.
-Bine,dar trebuie să stai întins ,haide spune cu ochii in lacrimi .-Nu plânge ,sunt bine, dar da-mi voie ...să ...
Autoarea pov:Pe marginea patului împodobit de petale stăteau cei doi,unul era cuprins de furie că nu se putea stăpânii, iar altul cuprins de o tristețe enormă .
Aaron de abia se putea abține din cauza foamei care punea ușor ușor stăpânire pe el cu ultimele forțe ,îi spune:-Știi că nu ți-as face rău ,nu mă pot abtine Els, îmi trebuie încheitura mâinii tale,ok ,nu te va durea ,nu vei pătii nimic!
Îi dă mâna ei firavă, iar Aaron fară a mai sta pe gânduri se apleacă si ii strapunge incheietura catifelata cu colții ,Aaron simțea cu rana lui adâncă de la cuțit se vindecă ,îi arunca o privire Elsei care se uita uimită la el ,era împietrită de ceea ce se întâmpla.
Aaron pov.:
Știu că mă urăște ,e speriata ,dar cu toate astea mă lasa să mă hrănesc ,m-am uitat pe furiș la ea și am cautat gândul ei să vad ce impresie are .
"Este ciudat ,dar mai ciudat este că nu mă doare ,e o stare atât de placută și ciudată"
"Nu îți este frică de mine ?Nu vrei să fugi pentru că sunt un monstru ?"
"Nu ,mă simt în siguranța chiar și acum ,nu aș fugi si nu te-aș considera un monstru ,nu după atâtea făcute pentru mine "
Elsa începe sa îl mângaie pe cap in timp ce acesta se desprinde delicat de rana ei .
-Îmi pare rau ,că,adică p...pentru ..
-Nu-i nimic !
-Am fost un dobitoc ,am crezut că daca sunt si cel mai puternic pot să rezist tentației .
-Nu-i nimic ,spune Elsa calmă ,și mie îmi e foame mergem să mâncam ?
-Și ..stai ce ?
-Ce ai auzit ,acum că ești bine vreau să plecăm de aici te mai doare ? Întreabă ea ,incercand să apese zona cu mâna ,acesta îi prinde mâna in palma și simte același fior ca de fiecare dată când erau calmi si bucuroși
-Tu..simți acel fior ?Elsa era cufundată în acea stare de calmitate pe care i-o oferea acei fiori .
-Deci și tu îl simti ,am crezut că doar eu sunt nebun .
-Nebun ,nu prea aș zice ,dar eu vreau sa plec de aici ,Olym ce face ,e bine ?
-Da ,e bine ! el m-a ajutat să ajung dar nu îl voi ierta ...că !
-Mai palavragesti mult ?
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...