IV

22 5 0
                                    

Cu lacrimi în ochi se uită la mine și nu scoate nici-un cuvânt ,după o liniste poate prea lunga , mă hotarăsc să preiau din nou cuvantul ...
-Te rog spune ceva ,orice !

spune  aproape fară viață...

-Unde sunt acum ..?

-Sunt la parter ,pregătiți pentru înmormântare .De criminali mă voi ocupa personal !

-Nu este nevoie ,mulțumesc pentru ce ai facut,îți voi plăti datoria după ce o să mă organizez ,după înmormantare.

-Ar trebui sa mananci ceva ,ca să prinzi putere ,de azi înainte vei sta in casa asta ,așa vei fi sub protectie în permanență ,cât despre datorie nu va trebui sa îmi platești ,aveam o datorie să o achit !

-De unde ai știut ce se va întâmpla ?Mi-ai spus dinainte să am grijă să nu fiu urmărită.

-Am o intuiție puternică!

-Mulțumesc ,din fericire ai vreo haină neagră,tu m-ai luat pe nepregătite de acasa ,pentru că sunt in pijamaua mea roz !

-Asteaptă câteva secunde !

-Vezi că le număr ,număr până la 5.

Un zâmbet tâmp îmi apare pe fața știind că îmi voi folosi puterea :

-Vin imediat.

Elsa pov:

Încă șocată fiind de cele auzite ,nu realizez ,într-un târziu ce glumă prostească puteam să fac :"Număr!Pe bune ,doar atât poți creierule?"

Nu apuc nici bine sa spun 3 că apare pe ușă cu o cămașă negră ,țesută fin ,si o fustă la fel de elegantă căreia i se asortează o pereche de pantofi ,un pic prea stilați pentru gustul meu .

-Mulțumesc ,nu sunt de acord să stau aici !

-De ce nu ,daca este vorba că nu îți permiți ,ți-am spus că nu-i nevoie de plătit!

-Și asta ,dar părinți tăi ce o să zică..

-Ei.. ,mă lasă...

-Și în plus ,am o casă în care să stau!Mă voi descurca!

-Ești conștientă că nu te mai poți întoarce acolo nu ?

-Îmbracă-te si coboară jos!

                              *****
-Stăpâne,au primit amenințarea.
-Și ???
-Au scris asta!
    
     "Iar eu sunt prințul Americi..A da am uitat ,nu există ...,Oricum îți las fata ,nu vreau sa îmi mai cioparțești un alt membru ,cred că ai simțit si tu ceva special la ea ,nu vei rezista pentru mult timp ,la. fel cum nici noi nu ne-am putut abține ,să te vad cum o protejezi ,când toți o să fie ademeniți de magnet !Mult succes ,sau nu !!"

- Olym ,spune-le să pregatească masa!Și vin-o cu mine!
-Da stăpâne ,Mirinda,pregatește masa,până când  venim .

Deci sunt in camera asta atât de înaltă si mare ,cu un pat atat de mare in mijloc ,o plasma cât să se uite zece oameni la ea ,observ trei  uși mari de mahon , pe una știu că a ieșit Aaron ,deschid prima ușa care îmi vine in cale apoi o închid rapid ,este un dressing atât de mare ,sigur nu este al meu ,din moment ce toate hainele sunt tipul lui Aaron !Mă opresc din cercetat si incep să mă îmbrac ,exact în momentul nepotrivit ,se aude un ciocănit în ușa,din nefericire fermoarul fustei nu se închide.

"Mă dau bătută ,Se putea ca fermoarul ăsta să nu se strice chiar acum!!"

Aud niste chicoteli pe după ușă,sper sa nu fi gândit din nou cu voce tare ..Cu un oftat imens îi spun să intre .

-De ce nu ești încă gata ,mă întreabă,usor amuzat .
-Deci ,tu ai vrut să îți bați joc de mine,cu fusta asta ,știi ce ieși afara mă schimb în pijamale ,merg așa la înmormântare .
-Nu ,de unde să știu eu că nu merge fermoarul ,dă-mi să te ajut .
"Olym ,nu intri până nu îți spun eu ,nimeni nu intră ."
"Da ,stăpâne!"

Mâinile lor se întâlnesc si pentru prima dată simt ceva neobișnuit ,nu era ca si atunci când tocmai regele a luat-o pe sus pe mica răsfatată.Era ceva diferit ,amândoi gândindu-se la fel :"Ce este asta ?"

-Ai reușit până la urmă cu fermoarul ?îl întreb eu ca să îmi maschez curiozitatea!

-Da ,gata ,acum ești gata !

-Olym intra !

-Ea este protejata ,mea si de azi are mult mai mare autoritate decât tine in aceasta casa !Va fii tratată ca atare!

-Desigur!

Olym pov:

"Doamne ,ce miros fin are ,cred că nu m-ar deranja dacă aș gusta ,doar un pic din petala de trandafir a regelui.Sunt gata ,gata sa îmi scot colți dar acestia ,nu ies ,mă uit  la rege ca mai apoi să îl aud în gând ."

"Asta îți este pedeapsa Olym ,și a oricaruia care se apropie .Nu te vei mai hrăni până când ,îți vei da seama ce înseamna un ordin"

-Poți să o duci până la părinții ei ,pentru înmormantare!

-Desigur ,stapane !

-Cum te cheamă?

-Elsa Roserman.

-Elsa,el este unul din oameni meu cei mai de încredere cu care te pot lăsa,va avea grijă de tine cât timp sunt cu treabă!

-Ești conștient că nu sunt copil de cinci ani ,nu ?

-Tu ești conștientă că era să mori in somn nu ?

Amândoi se războiesc din priviri și cum cel slab cedează.

-Bine ,fie dar sa nu stea în spatele meu !

                         ****
-Atenție ,la mine ,toți cei din clanul Clyas,spune Jack pentru a atrage atenția ,se pare că moștenitorul la tron s-a gasit și a și preluat coroana ,după cum știți ,a început sa arunce cu amenințări ,dar nu cred că este la fel de puternic ca fostul rege...nimeni nu poate dobândii atâta putere ,nici măcar  presupusul moștenitor care acum știu că ar fi trebuit să fie mort alaturi de regi !

Autoarea pov:
                     ***Flashback***

Noaptea s-a lasat peste castel cu tunete si fulgere monstruase ,Regele era în biroul lui cu unicul său fiu ,Aaron care nu avea mai mult de 6 anișori,era un tânăr vampiraș,mama lui era în cameră ei și pregătea de altfel ceva foarte important ,regele putea vedea în viitor scurte fragmente ,așa că l-a luat repede pe micul prinț de mâna și-a folosit puterea de vampir și a ajuns in camera regală unde ,ii dă lui Aaron definitiv mariile puteri pe care doar urmașul legitim le poate avea ,cu toate acestea îl cheamă pe tânarul Olym care arată ca si acum de vreo 20-21 de ani ,și îi spune să aibe grija de viitorul rege .
Ajutat de Mirinda ,slujitoarea loială a mamei mă duc într-o cameră vrajită (doar cel cu inima pură poate intra ) ei doi stând paznici . Ca nimeni sa nu își de-a  seama că viitorul moștenitor este in siguranța  și bine  ,Regele îi înșeală cu o copie      a lui Aaron După  ce marele asalt al castelui ia sfarșit,micul și îndureratul prinț nu mai vorbește cu nimeni de la acel incident si se izolează față de cei pe care îi are de încredere.

***End flashback**

Inimă de gheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum