Elsa pov .
Știu ca poate așa l-am enervat ,dar nu are absolut nici macar un drept asupra persoanei mele ,fie am înteles este prințul și viitorul rege alaturi de frumoasa Irina care tot dă târcoale pe langa el ,asta o știu fără să o vad sau sa aud din nu știu ce greșeală accidentală discuțiile ei cu servitorii ,vreau să îi las fericiți si chiar asta o voi face imediat după ce reușesc sa vorbesc cu Aaron când este și calm ,bineînteles nu sunt într-atat de prosta incat sa îi spun de ce anume vreau sa plec ,pentru că pe mine nu mă mai leagă absolut nimic de viața mea care s-a rasturnat cu susul in jos inca de când mi-am condamnat sentința si a mea si a părinților mei când am intrat în acel club ,niciodată nu o să mă iert pentru asta.
- Da,Aaron ,poate atunci când nu o sa mai fii furios o sa discutam civilizat ,nu ca niste animale care vor sa se mănance intre ele la orice pas ,starea ta mi-o transmiți si mie ,enerveză-te pe altcineva că mie mi-a ajuns ! Acum lasă-mă sa plec !
-Nu sunt nervos ! Și ai face bine sa îmi spui ce decizie ai luat in legatura cu tine ,ramai sau pleci ?
- Cred că nu ai reținut nimic din ce ți-am spus,nu sunt o marioneta ,si cu atat mai puțin ,păpusa ta ,ca sa te joci cum vrei tu cu ea ,sa o manevrezi după bunul plac ,decizia mea o vei afla când vei fii calm nu acum când ești aproape sa îmi găuresti capul doar cu privirea !Vreau sa plec ,da stiu in ciuda a ceea ce mi s-a spus printr-un vis prostesc ,nu mai suport nimic ,asa ca prefer sa plec sa imi construiesc o viata cat se poate de normala ,acum ca sunt singura .
"Prefer sa nu stau la ordinul tau mereu Els fa aia du-te acolo sau dincolo ,asculta de mine , pana cand vei intelege asta ,faptul ca nu sunt supusa ta ,poti sa stai in compania Irinei si asa ,am vazut ca ii se potriveste titlul de regina ,cred ca este mai mult ca sigur aleasa ta ,pentru ca va potriviti ."-Olym cand poti si ai timp si de mine sa vii sa ma conduci pana acasa la mine ca nu am habar de drum din moment ce am fost dusa aici cu forta cand dormeam .
Ma tot aflu intr-o stare de liniste continua ,nu stiu carui fapt ii datorez acest lucru ,dar de cand am plecat de la castel si da,inca sunt pe drum aparent este un drum lung ,nu pot spune ca sunt cea mai fericita persoana ,e prea liniste ,mult prea liniste ,m-am invatat cu galagia ,agitatia sunt obisnuita cu ea oriunde ,dar linistea nu ,imi da o stare de calm ,dar si de nervozitate in acelasi timp,ma uit pe geam si e perfect ..stropii de ploaie au inceput sa bata puternic ,astfel ca de abia mai vedem 5 metri in fata ,ceva nu este bine ,suntem in mijlocul campului si Olym pare ingrijorat ,de ceva anume ,nu am deschis nici-un subiect pana acum ,neavand ce sa discutam ,Aaron probabil i-a facut destul de bine instructajul ..
-Olym ce se intampla ?De ce ne-am oprit ?
-Nu putem sa inaintam va trebui sa stam aici o vreme pt ca nu vad nimic in fata nici cu puterile mele de vampir ..
-Halal vampir daca te impiedica o ploaie sa mergi mai dreptate .
- Mai e ceva printesa !
-Sa nu imi mai spui asa ,niciodata ,altfel iti rup gatul .
-Putin ingrijorat ,scuze ,dar mutate pe bancheta din spate cat mai silentios posibil si stai ascunsa ,incui masina timp de fix 3 minute si daca in astea 3 minute nu iti bat de 7 ori in geam atunci nu o descui.Vreau sa verfic ceva ELS...
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...