Elsa pov.:Știu că nu am nicio șansă să îl conving să mă lase singură măcar la înmormântare ,e prea exagerat și paranoic cu faptul că cineva vrea să îmi facă rău .Deși mă doare lipsa părinților mei ,trebuie să fiu puternică,și nu mă refer la faptul că trebuie să mă descurc singură ,nu i-am promis nimic nimănui ceea ce înseamnă că nu depind de absolut nicio decizie !
Mai stau putin uitându-ma la cei doi ,Aaron care părea mai încordat ca niciodată și Olym care se uita la mine ca la felul Paișpe!"Ce se..."
Nu apuc bine sa îmi termin gândul că Aaron îmi spune să mă liniștesc ,dar că el nu poate veni cu mine de accea mă lasa in grija lui Olym!
Puțin circumspectă, acum stau lângă Olym care încă mă studiază ,nu îmi place să se holbeze lumea la mine ,mai ales într-un fel în care mă înfricoșează,sunt în mașină
și mă uit la ploaia ce se prelinge ușor pe geamul mercedesu-lui negru,parcă toată natura plânge odată cu mine pentru părintii mei ,așa si trebuie "au fost minunați ".Ajunsă la cimitir mă simt urmarită de doi perechi de ochii ,dar nu îi bag in seamă ,eram cu Olym si din oarecare motiv mă simțeam în siguranța .
Pământul rece ,îmbibat de ploaia ce parcă nu avea oprire ,Olym mă lăsase singură să îmi iau la revedere de la cei care m-au crescut ,nu aveam nicio putere ,cu ochii înroșiți de lacrimi și pot spune atât de vulnerabilă,nu eram în stare de nimic ,era pentru prima dată când plângeam pentru adevarata suferința din sufletul meu în afara de problemele minore cum ar fii: școală,prieteni (falși sau pe care mi doream să îi am )."Cuvintele sunt puține pentru cat avem de povestit ,dar vă spun că vă iubesc v-am iubit și o să vă iubesc la infinit ,pentru todeauna!"
Când îmi termin tot ce aveam de gând să le spun părinților mei,simt două mâini reci ce s-au așezat pe umeri mei încălzindu-mă cu un sacou negru stilat.Imi dau seama că este Aaron ,dar cum a ajuns atât de repede ,mă uit la și văd cat de repede a zburat timpul (eram de doua ore in cimitir ,plangând fara încetare)
-Să știi că și ei te-au iubit ,îmi pare rău că nu am ajuns la timp și pentru ei !
...
-Ar trebui să mergem ! O să răcești dacă stai așa în ploaia asta !Ușor ragușită ,cu un glas pe care nu eram sigură că îl stăpânesc
-Nu vreau să merg ,vreau să fiu langă ei !
Înainte ca el sa îmi răspundă cineva i-o ia înainte.
-Asta se poate aranja!Și cu și fara voia ta,sincer îți mulțumesc că ți-ai adus și prietenul ,o sa ne distram pe cinste !!
-Un pas dacă faci în plus ,te omor ! Las-o în pace !
-Am auzit că e o protejată tu posibil ești sluga lui umilă și demnă !
-Ar fii bine să mi te alaturi mie ,și promit că te voi cruța ,nici macar nu sti in fața cui te pui ,cât despre fată știu că nici macar tu nu poți sa îi reziști ,te voi lăsa sa guști !
-Gata!Se trezește gura mea să vorbească ,nu sunt marioneta nimănui ,nu am de gând să vă bateți joc de mine ,eu azi mi-am îngropat,tot ce aveam !
-Aproape tot !
-Lasa-mă în pace ,bine !oricine ai fi tu și orice ai vrea!
-Elsa ,spune Aaron puțin surprins uitându-se in ochi mei ,niciodată l-am privit in cele doua oceane ,trebuie să plecăm acum ,dar vreau să ai încredere în mine bine ?
-Bine ,dar cum știind că amenințarea încă nu a dispărut ,avea un zâmbet șters pe fața ,sugerând de fapt că nu sunt chiar atât de în sigurață și că nu am nicio cale de scăpare !
Aaron pov:
Știam ce simte ,simțeam tot în legătură cu ea ,îmi rezolvasem treaba ca si prinț așa că m-am îndreptat spre cimitir ,având cele mai multe si mari puteri dintre toți din neamul meu,am început să alerg cu viteza mea fulgerătoare știam că voi ajunge acolo primul ,dar am preferat să stau ascuns până când o vad pe Elsa fără nicio putere ,cunosc sentimentul ,simt iar acea urma de electricitate aș putea spune când o ating ,dar acum nu o bag în seamă,îmi spune că nu vrea sa meargă acasă și că vrea sa fie cu ei,dar când vreau să îi spun că totul va fii bine ,se apropie nimeni altul decât Jack .
"super ! "
Mă dau drept slugă umilă regelui ,dar nu ne lasă în pace.O aud pe mica Elsa cum spune cu toată forța ca să fie auzită,ne-au încoltit știind că Olym este prin preajmă încerc să dau de el
Știu stăpâne,o să va fac o diversiune să puteți ieși din ambuscadă!-Elsa ,nu ți-aș face rău ,dacă ai încredere in mine vreau să închizi ochii!
-Dar ..bine!
Inchide ochii,o i-au in brațe si aud un chițait.
-Numară pană la 10.Ca sa vă da-ți seama cat de rapid sunt pot tranversa cele două americi in 3 minute .Știam că până va ajunge ea la zece voi fi deja in cameră cu ea .
-10 .
Deschide ochi șocată că se afla în cameră !Poți să îi închizi la loc dacă îți place mai mult așa decât camera !
-Cum ai ?
-Nu-ți voi spune !
-Am visat ?A fost o iluzie sau ce ?
-Dupa ce îmi pune întrebarea asta mă uit la ea și mă strecor în mintea ei .
"Daca acum nici un minut nu eram la cimitir ar trebui sa nu am sacoul pe mine ,să nu fiu udă .."
-Ai dreptate nu ai visat !Macar atât sa stii !
-Te rog ...!
-Am spus nu !O trimit pe Mirinda să o ajute să se îmbrace cu alte haine și să-i aducă ceva de mâncare.Nu mai aveam mult și îmi ieșeam de sub control ,chiar in fata ei .
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...