Elsa pov.
Mă duc în spatele lui Aaron și așa încordat ,iar atunci când vede că îl iau în brațe un lucru prostesc făcut în nebunia mea ,se enervează de două ori mai tare ,iar după se relaxează .
"Aaron ,alți vampiri ne pot auzi când vorbim în gând ?"
"Nu ,nu pot ,ascultă-mă Elsa sau pune-i întrebarea lui Olym ,numai să nu te iei după ucigașul din fața mea ,pentru că nu îți promit sută la sută că vei scăpa cu viață ,din mâinile lui"
"Ce îți pasă ție ,oricum ai uitat ce mi-ai spus :că nu contez mai mult de cât un slujitor ...Care e problema ta dacă merg cu el ?"
"Ai dreptate ,am fost un nesimțit ,poți să faci ce vrei ,te eliberez"
-Olym ,vreau să îți pun o întrebare și să îmi răspunzi fără ocoliș.
-Spune Elsa,te ascult!
-Visele pot fii induse de un vampir ,mă refer să îți creeze el un vis în capul tău?
-Nu,am auzit de o asemenea putere a vampirilor ,sau cel puțin a unuia ,pot aparea în vise și pot doar sa vadă ce vezi tu ,dar în rest nimic mai mult și oricum această putere o au doar persoanele meritorii.
-Regele ,regina sau cine ?
-Nu ei nu au aceeasta putere !
-Am înțeles ,Olym mulțumesc !Poți să îl duci înapoi pe Jack în sala de torturi te rog !
-Ia stai ,cum de nu ești curioasă să afli o variantă a morți părinților tăi ..
-Sunt eu om ,dar dacă mi s-a explicat,ce aveam de știut .
-Olym după asta ,tu împreună cu Mirinda o conduceți pe Elsa acasa ,unde îi este locul până acum ..
-Nu poți face asta ,nu poți horărî tu când să rămân și când să plec ! Nu ești șeful sau vreun fel de suprem , în ceea ce mă privește .
Olym a plecat și m-a lasat singură cu salbaticul ăsta îi rămân datoare dacă o să mă trântească de toți pereți .Se calmează deși după culoarea ochilor albastru-violet în care se dă o luptă nesfârșită pentru supremație .
-Els..ce vrei de la mine defapt ?Face un pas înainte și eu unul înapoi pentru prima dată de când îl cunosc pe Aaron mă cuprinde frica .. mai dau un pas și încă unul până ce ei bine în locul uși care trebuia să mă scape de un posibil pericol era un perete ,grozav,îl vad cum stă acum în fața mea ,gata să își atace prada ,dar nu o face .
-Els...
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasíaRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...