IX

7 1 0
                                    

Olym pov:

Wow ,cum a fost Aaron atât de rapid și puternic ,atât de impunător ,păcat ca nu știa ce visa Elsa când o aveam în brațe singura putere care în mod neștiutor nu o are pe langa teleportare care doar vampiri foarte rari și puternici o pot avea .
Totuși am observat că în inima lui de gheață s-a dezvoltat totuși un sentiment de protecție fața de ea.

Mă îndrept rapid spre biroul regelui ,și am rămas uimit cum dormea liniștit ,nederanjat de nimeni ,din cate știu regii nu pot dormi nici macar o secundă ,dar să mai viseze ,iar în secunda următoare sa fie gata să îmi sfașie gâtul .Am văzut puterea dar mai ales acea culoare de violet in ochii sai de un albastru marin,care mă înfiorau .Îmi teremin rapid treburile .

-Nici să nu te gândești să pleci atât de repede Olym !Vocea lui groasa mă face să mă înfior așa că prefer să stau în loc privind pe geam .

-Majestate ,am făcut cum mi-ați spus nu am acționat cu nimic în plus sau în minus

-Știu Olym și ar fii bine să plecați mâine noapte cât mai repede ,cât despre azi de dimineață să zicem că te absolv de pedeapsa cu care erai dator în schimb să nu spui nimănui si nici macar să te gândești la ce ai văzut sau simțit ,e clar ?

-Majestate ,înainte de a încheia cu totul acest subiect aș putea să vă întreb dacă îmi îngăduiți...

-Spune odata Olym ,apoi ranjeste cand își închide nasturi de la mandeca la camașa albă.

-Dumneavoastră chiar visați azi de dimineața,v-am simțit oarecum ,la fel de puternic ca și visul ei .

-Tu poți citi visele Olym ?

-Da ,din fericire e o capacitate de a mea mai specială.

-Capacitatea ta specială nu va fii folosită sub nicio formă pe mine ,e clar ,acum pleca până nu te ...
Plec știind ce urma sa zică așa că închid ușa in urma mea si mă îndrept cu viteza spre bucatarie și o vad pe frumoasa mea Mirinda,îmi place de ea încă de pe vremea regilor, de aceea am și protejat-o de aceea a rămas singura femeie slujitoare de încredere.

-Bună Mirinda,ce avem de mâncare ?

-Bună Olym ,păi nu știu ce să îi fac majestăți sale de mâncare ,de mâncare ca de obicei  sânge toate varietățile dar cel mai bun este sigur al Elsei ,nu înțeleg de ce nu a omorât-o până acum...e dar mai bine,nu comentez și avem clatite la micul de jun cu oua salată verde ..

-Stai când ai avut timp de toate astea ?

-Păi am viteza specifică tuturor vampirilor și tu ...

Ies în hol după ce îmi termin "gustarea".Și dau nas în nas cu Aaron nervos .

-Olym ,unde sunt ăia de ieri ,care au intrat in castel neinvitați ?

-În temniță stăpâne !

-După ce îți termini treba ta pleci cu Elsa cât mai repede !

-Desigur, stăpâne !

-Mă duc în temniță ,tu și Mirinda plecați în seara asta ,nu vă veți mai întoarce la castel până nu mă controlez ,treburile de stat le voi face eu ,de mâncare se vor ocupa alte servitoare ,tu și Mirinda îi veți asigura tot ce îi trebuie ca să supraviețuiască .
Veți pleca pe înserat .După ultima mea  vizită la ea .Indiferent ce va fii in seara asta plecați .

-Bine ,dar ...

-Mrr,Ne-am înteles,în același timp a tunat vocea lui în tot castelul .

-Da.Ma duc la Elsa,dacă nu mai aveți altceva de spus !

Elsa pov:

M-am plictisit în camera asta ,singură de dimineața până seara.Oare unde se duce Aaron ,că tot veni vorba .Olym intră pe ușa timid ,nu l-am mai văzut de când m-a lasat in acea camera plină cu trandafiri ,îi sar în brațe iar acesta este atât de uimit de gestul meu încat tresare .
Se aude in tot palatul un mârait puternic ca mai apoi ,UN DEGET SA MAI PUI ...
-Els...
În acel moment îl vad pe Aaron cum intră în cameră cu colții scoși cum se uita la mine ,mă ia pe sus iar eu neștiind ce să fac încep să țip de frică,frica că mi-ar putea face ceva .În secunda următoare sunt  la el în camera decorată vb doar cu negru dând un aer misterios și în același timp ...îl vad pe Olym în spatele nostru dar nu mai apucă să spună nimic deoarece Aaron încuie ușa și mă lasă ușor pe pat ,este nervos și transformat iar asta nu îl împiedică să se uite la mine insistent pot vedea în ochii lui acum viu colorați si nuanța de violet care imediat dispare și rămane doar acel albastru concentrat.

-Ce ...?
Nu mai apuc să spun nimic deoarece se aplecă spre mine ,dar nu știu ce vrea sa faca așa că încerc să fug de el ..

-Te rog ,nu fugii ,nu o să îți fac nimic .
Îmi sune cu o voce calmă parcă si el voia să se convingă de cele ce a spus .

-Aaron ..

-Știu ,te-am speriat ,nu trebuia să fac asta ,nu știu ce m-a apucat ,Elsa trebuie să pleci și nu mă refer doar acum ,trebuie să pleci cu Olym și Mirinda și sa nu mai vii înapoi ,trebuie să îți trăiești viața ,e cel mai bine așa .

Îl vad cum se agită prin camera negăsindu-și locul .

-Ar fii bine cât mai repede !completează nervos după îl vad iar cu aceea nuanța  a ochilor și colții scoși cum se uită la mine ,e pentru binele binele tău, eu te-aș putea rănii.

-Ce tot vorbești Aaron ,tu te auzi ce spui ?

-Da Els ,mă aud de aceea trebuie să pleci ,nu vezi că îmi pierd controlul la furie nu știu ce pot să fac.

-Și de ce mă rog te-ai înfuriat ? Că stau închisă între patru pereți toată ziua că mă plictisesc și tu pleci bine mersi peste tot unde ai chef,și când îți mai amintești mai mergi o vizită pe la mine  ?Spune ,cu ce te-ai înfuriat?





Inimă de gheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum