Ieșim din cameră plină cu trandafiri și sunt luată pe sus de Aaron, nici nu realizasem când eram în camera mea cu o tavă plină de mâncare toată numai pentru mine.
-Eu trebuie să plec ,să îl caut pe Olym și ...!
-Pa!Aaron pov
Știam ,că vrea să stea singură ,să se gandească și să se odihnească ,mă duc la Olym care era foarte bucuros când ma vazut .
-Majestate !sunteți in siguranță acum ,castelul este bine ,iar inamici sunt în celule,pun pariu că va e foame!
-Olym ,spun așezandu-mă pe o canapea din biroul meu ,m-am hranit ,a fost o tampenie că...
-Stai te-ai hrănit cu ea,e bine ,ai transformat-o,ce ai facut dobitocule ?
-Nu știam că îți pasă atât de mult ,din câte știu era să o mănânci ,nu sunt eu singurul dobitoc !
-Ba să știi ca ești nu știi ce știu eu ,acum spune re..adică Elsa e bine ?
-Da este bine ,are o aromă diferită ,fața de tot ce am gustat pe deasupra mirose diferit ,cum nu am observat până acum ?
-Stăpâne ,trebuie să plece din castel ,cu mine ,o voi apăra cu prețul vieți chiar si de tine dacă este nevoie ,dar aici ,acum ,după ce ați gustat ,s-ar putea să nu vă puteți controla!
-Și tu cum ai rezista mă rog ?
-Niciodată nu aș răni-o ,recunosc la început aveam intenția ,dar acum lucrurile s-au schimbat ,Voi sta cu ochii in zece și mă voi hrănii de câte ori trebuie ,ca să nu-i fac rău!
-O să îți redau colții ,pentru a fii sigur !
-Aaron fiind cel mai de încredere om de alt tău ,aș putea să te întreb de ce o protejezi atât de mult și de ce ai vrut ca ea să fie sigura care pleacă acasă întreagă de la club,te știu nemilos și crud de foarte mult timp...
-Să știi că încă sunt așa ,cât despre ce am făcut în club ,am grațiat-o din cauza gândurilor și amintirilor ei legate de părinții ei ,legate de îngrijorarea când v-a ajunge acasă și o vor certa,nu este o fată cu tupeu sau o curvă,ci era o fată ascultătoare ieșită pentru prima dată in club ,nu mi-a fost milă ,doar că știam si eu cum este să ai niște părinți ,o protejez pentru că povestea ei e asemanătoare cu a mea ,nimic mai mult !
-Rege Aaron ,voi pleca în seara asta cu ea după ce adoarme.
-Ar fii bine ,să nu îi spui de ce ați plecat de aici ,o să fac și eu la randul meu doar vizite nocturne.
-Legat de cei care au provocat toată situația ,i-am întemnițat .
-Ooo,deci așa de abia aștept să mă distrez cu suferința lor ,de abia după aceea îi voi omorî doar când mă vor implora !
-Regele puternic peste toți vampiri existenți ,mă închin în fața puterii tale .
-Să știi Olym ,că nu am uitat de pedeapsa ta ,dar dacă ai grijă de mica Els ,vei fii recompensat .
Olym pov :
Știu că regele poate intra in gadurile și amintirile oricărei ființe ,știu că sub acea frumusețe răpitoare ce este demnă doar de un așa rang .Nu pot spune că regina este mai prejos .Cu niște ochi parca ireali căprui aproape aurii cum sunt razele lunii într-o seara senină,părul șaten ,vopsită la vârfuri ,cu o fața mică draguța si fină în care detaliile predomină spre un frumos absolut .
Trebuie să am grijă de ea cu orice preț.
Inima de gheața a lui Aaron poate fii topită de cea mai puternică ființă de lângă el și totodată cea mai sensibilă.Sunt pregătit ,să fac imposibilul ,deși știu că este oarecum rău că îi despart tot la fel de mult știu că Elsei îi trebuie timp si spațiu fața de toți cei diferiți de ea ,să se gândească ce are de făcut deși este speriată știu că o să analizeze totul în detaliu.
Aaron pov.:
Sunt un prinț deci am atribuți legate de statul vampiresc ,aproape că uitasem de ele ,dar meseria niciodată nu o poți lasa .
Se pare că nordici o să atace din partea nordică ,nici sudul nu stă prea bine in ceea ce privește revoltele,dar un gând mi-a sărit la Olym care avea mintea blocată doar ca să nu îi citesc gandurile ,poate că are dreptate .Am terminat în sfarșit toată treaba ,mai repede decât aș fii crezut ,mă uit la ceas și vad ca este 01:30 Elsa sigur doarme ,mă duc dar imediat cum vreau să plec din scurta vizită ma cheamă să dorm lânga ea .Adorm rapid ,dar dintr-o dată mă trezesc extrem de rapid cu colții scoși sar din pat si cu superviteza mea ajung să îl țin pe Olym de gât care la randul lui o ținea pe mica si firava Els in brațe,se uită la mine înfiorat ."Nimeni nu mi-o ia pe Elsa ,nu in noaptea asta !"
"Dar ,stăpane doar v-am spus că este pentru protectia ei "
"Asta e ultima dată când îți spun Olym! În seara asta rămane în castel .
"
"Cum doriți doar lasați-mă să o pun jos ,nu vă voi mai deranja ""Dă-mi-o mie și pleacă până nu te omor !"
Aaron o așează pe pat și el lângă ea ,nu mai putea dormi ,nu se mai putea gândii la nimic ,nici nu putea să își ia privirea de la ea ,dar când Elsa își deschide ochii el îi închide repede ,sperând că nu l-a vazut ,îl ia în brațe și adorm amândoi din nou .
Dimineața mirarea lui Aaron a fost mare când a văzut-o pe Elsa nedezlipită de el ,un mic zambet îi apare în colțul gurii ,ca mai apoi îl spulberă când se aude un ciocănit în ușa iar mai apoi un mormăit din partea Elsei.Începe să radă ușor la cat de drăguța era lângă el ca o mică pisicuța."Oricine ar fii in spatele ușii ar fii bine să nu intrii dacă ți la viața ta!"
"Da, stăpâne "
"Și încă ceva ,adu o tava cu clătite .
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...