Olym pov :
"Nu l-am vazut niciodata cu aceasta putere chiar și dintr-o privire care o a are acum te îngheță si înfioară,ceva l-au supărat foarte tare asta nu o sa fie deloc bine ,îl vad cum pleacă cu o viteză încă nedobândită de nimeni ,de nici-o ființa supranaturală..nu îmi mai rămâne nimic de făcut de cât să îi păzesc spatele.Dar.."
-Bai,voi ați simțit prezența aia stranie din spatele ușii,era ceva atât de puternic ,a blocat ușa înainte să o deschid ,și pe deasupra am simtit o durere inimaginabilă,dar nu era absolut nimic ...spune Jack unul din clanul Clyas (conducătorul acestora)
Stau ascuns ,din fericire pentru mine nu mă pot simți,pentru că sunt sfătuitorul și am și eu avantajele mele,dupa ce pleacă clanul cu coada între picioare mă duc in casă si observ că părinți fetei sunt morți iar langă ei un mesaj cutremurator:
"Oricine ai fi sau orice putere ai avea ai pus mâna pe ce este al nostru ,nu vom avea pace până când nu ne returnezi bunul
Semnat Clanul Clyas,"Mă îndrept spre castel și spre surprinderea mea toți servitorii de la gărzi si până la bucătari erau în camera centrală de altfel și cea mai mare din castel,mă uit mirat in jur si observ câtă pregatire este organizata..
-Ce sunt cu toate astea ,intreb un slujitor ?
-Regele și-a luat titlul si acum a vrut să pregătim sala pentru consiliul de coroană,a chemat toți slujitori pentru un anunț.
-Unde este acum ?
-În camera lui ,dar a spus sa nu fie deranjat decât dacă este ceva important .Elsa pov.:
Ma trezesc într-o cameră total necunoscută si diferită de a mea ,neștiind unde mă aflu într-o camera întunecată mă împiedic ,dar sunt prinsa de o mâna care îmi este cunoscută reușesc sa spun mai mult ca o șoaptă:
-Aaron ?
-Trebuie să te odihnești vorbim mâine,mă pune în pat și mă învelește.
-De ce sunt aici ?Știu sigur că m-am dus acasă..
-Ascultă-mă,acum nu este momentul sa vorbim odihnește-te ,mâine avem destul timp .
-De ce sunt aici ?te-am întrebat ,sau mai bine spus Unde sunt ?
-Ești la mine în cast...casă,casă!Și cel mai important este că ești în siguranță!
-Bine ,dar de ce ?
-Nu mai pune întrebări si culcă-te mâine îți voi spune ,acum am puțină treabă ,voi veni când te trezești .
***
-Sunteți toți adunați ?
-Da ,stăpâne ,sfătuitorul a spus ca are ceva important de discutat cu dumnevoastra si vă asteaptă in biroul dumnevoastră.
-Bine,așteptați-mă aici pentru că am ceva să vă comunic .-Da, Olym,Stăpâne ,mai bine îți arat despre ce este vorba.
Îmi întinde o foaie puțin mototolită pe care scria un avertisment de la Clanul Clyas .
-
Ăstia chiar vor să le rup gatul fară să mă stresez prea mult !De ce o urmaresc ,ce are atât de special si în plus de ce au trebuit să îi omoare si parinți ?
-Ce o sa faci acum ?
- Fac ce face orice rege ,într-o situație ca asta!Scriu o scrisoare in care îi spun clanului Clyas că fata este protejata regelui și oricine se va apropia de ea va avea de suferit !Cu un cap la pachet !
-Ce cap ?
-Asta vine partea ta ,prinzi pe unul din clanul Clyas ,capul va fii al lui ! Asta este pentru parinții ei !Iar ea de azi va sta în castel în camera mamei ,pentru că este lângă mine ,fie si un servitor sa o supere si va suferi grav s-a înțeles?
-Da, majestate!
-Acum daca nu ai altă treabă ,du-te și prinde pe unul din ei ,pâna la răsarit.
****
-După cum ați auzit ,îmi iau locul de drept la tron si dacă nu sunteți convinși că eu sunt moștenitorul coranei să spună acum !
-Eu ,să îmi fie cu iertare, dar nu va cred .
-Doar un adevarat conducator ar putea omorâ orice fiinta doar dintr-un gand ,cum te simți acum ?
-Mă ...mă su ..su..foc!
-Cine nu mă mai crede acum ?
Toți amuțiseră ca mai apoi să spuna :Trăiască regele !
-Am un prim anunț în calitate de rege ,am o protejată ,dacă cineva o supară îl voi omorî pe loc ,protejata va sta în acest castel ,și decât pe cei care îi aleg eu îi vor cunoaște identitatea,cine se va îndoi de autoritatea mea ,va avea mult de suferit ,cu astea fiind spuse ,puteți sa vă întoarceți la posturile voastre.
Mă duc să verfic revoltele și teritoriul pe care se afla răscoalele ,se pare că s-a simțit lipsa unui conducător ,după ce realizez că este aproape 8:00 și semnam ultima foaie pe ziua de azi in calitate de rege ."E aproape să se trezească"
Iau o tavă cu micul de jun și mă îndrept cu viteza mea la ușa camerei ,o deschid ușor și pot observa ,neliniștea din ochii ei.-Bună dimineața!spun pe un ton răgusit dar calm ca să nu o sperii.
-Neața ,îmi răspunde uitându-se un pic adormită la mine!
-Ți-am adus cev..
-Ce caut aici ?De ce sunt aici ?
-Știi ,ar fii bine sa mananci mai întai ,dupa stăm și vorbim .
-Vreau să știu acum !
-Promite-mi ca vei sta liniștită!
-Hmm..
-Păi,tu..adică eu ..,adică,părinți tăi..
-Spune odată ,că m-ai urmărit si cu asta basta..
-Nu chiar ,bine se poate spune și asa ,dar e ceva ..mult mai ..delicat.
-Spune odată,ce ai de spu..
-Părinți tăi azi noapte au murit ...tu ești în viața datorită mie ,te-am scos la timp din camera ca să nu vină sa te omoare si pe tine...Însa am ajuns prea târziu pentru părinți tăi ,de aceea ești aici !
...
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...