XIV

4 1 0
                                    

Elsa pov .

Aaron a plecat din cameră imediat cum l-a chemat Olym așa că nu am mai fost pazită și am reușit să mă strecor în gradina micuțului castel ,spun mincuț pentru că cel în care am stat cu Aaron când mi-au murit părinții era uriaș ,demn de un adevărat rege ,uneori mă întreb de ce nu pot să îi vad familia și prietenii ,sunt scoasă din gândurile mele de un șarpe care mă mușcă fară a avea timp de reacție ,bravo mie ce pot spune ,încep să țip pentru că deja am simțeam otrava cum se extinde în corp ,dupa care am leșinat nemaiștiind pe ce lume mă aflu.

Aaron pov.

Aud țipând pe cineva ,iar mai apoi simt cine țipă ,mai stau câteva minute ,crezând că este o glumă ,dar după ce îmi dau seama că Elsa nu țipa dintr-o prostie doar pentru a chema vampirii la ea ,și simt durerea ei la scurt timp , ce naiba a mai făcut ?
Ajung în câteva minute la ea,gata să îi fac morală pentru că a ieșit din castel dar înainte de a deschide gura o vad cum  pică din picioare o prind la timp si după ,nervos fiind urlu ca un nebun la Olym ,toți vampiri au auzit din castel si acum nimeni nu mai era pe hol,decât cel chemat ...

-CHEMI UN DOCTOR ,VRACI ,VRAJITOR ,orice dar nu-mai sa ii scoată veninul dupa venzi șarpele din gradină ,și multiplici paza la etajul meu ,ACUM!

Alb la fața mai rau ca niciodată Olym fuge imediat să îndeplinească cele cerute .
Într-o șoaptă deplină si profitând de faptul că nimeni nu este în apropiere Aaron  spune:

-Sper să te faci bine ,micuța arțăgoasă ,locul astă are nevoie eu am nevoie  de încapățanarea ta,tu ești singura care are puterea să  culoreze totul din acest loc  .

Ajuns în camera lui nu mai știa ce să facă îl aștepta pe Olym care în momentul în care voia să spargă ușa apare ..

-Eu sunt ...
-Nu mă intresează cine ești ,doar fă-o bine .

-Va trebui să plecați afară ,ca să consult pacienta ,nu plec niciunde și ai face bine să te grăbești ,până nu îți zbor capul de pe umeri .

O Elsa slăbită îi transmite un gând care îl înfioară:

"Sunt bine ,o să fiu ,nu mai fii încapățânat Aaron"

-Gasește ceva ,acum ,urlu ca un nebun ,Doctorul o analizează și în cele din urmă spune :

-Otrava i s-a răspândit prin corp ,nu mai are nicio soluție de scăpare,i-a atins toate simțurile ,poate doar un miracol să o vindece ..

"Olym un miracol sau sângele printului nu-i așa ?"

"Știți că nu aveți voie decât alesei să îi dați să..."

"Nu mă intresează,dacă ea este sau va fii aleasa mea ,vreau doar să o salvez"

-Mulțumesc ,domnule doctor ,Olym o să va conducă si o să va facă plata .

Ies afara din camera preț de câteva minute să ii iau niște schimburi Elsei,iar ce-i doi rămân la căpătâiul ei .

Olym pov.

I-am povestit doctorului cum stă treaba,faptul că Elsa regina lor ,și să își dea toată silința dacă cumva va mai vrea sa fie în viață ...Când Aaron ne-a lasat în cameră am văzut ceva incredibil la el era îngrijorat ,nervos și dispus să îi facă toate poftele ,ba chiar să o lase să plece ,chiar dacă asta însemna chinul lui nesfârșit să continue ...
-Regina mea ,scumpă si iubită...

-Sssstt,ești nebun,și pereți au urechi ,iar ea te poate auzi chiar daca este între pragul dintre viață și moarte ..

-Ia stai așa Aaron nu știe ?Nimeni nu știe ?

-Ce nimeni nu   știe ,Olym ai ceva să îmi spui ?am încurcat-o acum ...un Aaron ușor nervos dar și curios ?E vreo veste bună și nu vreți să îmi puneți în privința ei ?

-Nu..adică ne-am gândit la ce mi-a sp..

-Nu contează,asta acum ,dacă nu e altceva ,plecați și să nu intre nimeni nici macar pe hol ,gărzile să plece ,dacă simt prezența cuiva îi rup capul pe loc ,s-a înțeles?

-Da ,noi plecăm ...

-Aaa si Olym vom vorbi mai încolo ,avem niște chestii de lămurit.

Îmi înghit nodul din gât după care îi aud vocea în capul meu :

"Vorba despre atracția Elsei față de tine ,să nu crezi că nu am observat!"

"Intresant e gelos!"
îmi spun în gând dar mai bine tăceam

"Nu sunt gelos!Curios ,da ,vreau să vad dacă ține la tine într-un mod diferit "

-Doctore ,va trebui să păstrezi tăcerea până când va fii nevoie ..

-M-am prins se stetoscop ,stai calm secretul lor este în siguranță ,totuși nu e bine că ai recurs la șantajul asta doar pentru a le fii bine lor ...

-Nu era corect față de Elsa să fie atât de slabă fața de noi și plus de asta are tot dreptul să știe ce gândește el când e cu ea ,la toți ne citește gândurile ,dar noi mai avem și colturile noastre pe când ea este vulnerabilă.

Am uitat să precizez că atunci când un prinț își dă sângele înainte de căsătorie ,creează o legătura specială prin care pot simți sentimentele emoțiile dar își pot citi gândurile unuia celuilalt .

Elsa pov.

Eram într-o negură totală ,nu vedeam nimic ,iar mai apoi părinți mei urmați de alte două persoane foarte luminoase  ,dau să alerg spre ei și să îi îmbrățișez ,dar mă opresc...

-Mamă..?

-Stai liniștită ,bine ,ei doi sunt părinți lui Aaron ,au murit de când era mic ,au venit să te cunoască ,draga mea orice ai face să nu pleci de lângă el ,va avea multă grijă de tine ...

-Eu sunt Elizabeth,mama lui Aaron măcar acum știi ce s-a întâmplat cu noi ...

-Elsa ,promite-mi că nu îl vei lasa să se îndepărteze cu atât mai mult să plece de lângă tine

-Nu știu ...nu pot sa promit așa ceva ...,mamă ,tată vreau să mă duc în casa in care am copilărit...

Inimă de gheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum