-Dacă tot te crezi atât de stăpân peste toate ,să știi că nu ai drept de decizie asupra mea ,cât despre plecat nu-i nevoie de Olym sau Mirinda,pot pleca și singură ,dacă mă tot consideri o povară.

Mă îndrept spre ușă ,dar ajunge în fața mea .

-Ce acum nu mă lași nici să plec ?

-Nu acum ,nu azi !

-Aaron ce ai ? Îmi poți explica și mie ?

-I-am prins pe cei care voiau să te omoare ,ce ai vrea să fac cu ei ?

-Dă-le drumul să mă vâneze și să mă omoare ,poate așa e mai bine !

-Els,ce tot spui ?

-Tu,tu..ești vampir ,nu zic că îmi e frică de tine ,știu că nu trebuie să îmi fie ,doar că ,e prea mult, bine ?Tu ce ai de ce ești așa de neliniștit și schimbător ?

-Els,am înnebunit când l-ai luat pe Olym în brațe și decât să îl omori pe loc ,am preferat să te iau pe sus.

-De ce să îl omori ?îi spun eu un pic amuzată ...până la urmă eu l-am luat în brațe și mereu o pot face ,te deranjează ?
-Nu râde ,știi și tu cât pot fii de periculos .
-Dacă ,mârâi un pic și scoți colții la scumpii tăi vampirași ,asta nu înseamnă că mă sperii și pe mine !

-Alți oameni ar fii murit când se uitau în ochii mei ,am mai făcut asta ,de ce tu nu pățești nimic ?

-Aaa ,deci ai încercat și tu să mă omori ,de parcă nu îmi era deajuns spun pufnind și așezându-mă în pat.

-Nu ,nu e ceea ce ....nu am vrut să spun asta !

-Aaron ?

-Da ?

-Vin-o aici la mine !

-Dacă te voi răni ?

-Știu că nu o vei face ,acum vin-o aici și scoate colții !

-Nu ,îți pot ,Els ,trebuie să pleci !

-Am zis sa  faci ceva !

-Els,sângele tău este un drog și nu doar pentru mine ,ci pentru toți vampiri ,nu înțeleg de ce nu ești moartă până acum ..

- Aaron vreau să îți arat că poți să te stăpânești ,chiar și în preajma mea !

-Stăpâni mei ,sunteți bine ?Întreabă Olym de după ușa înaltă și grea .

-Da îi raspun eu ,Aaron încă blocat de la apelativul lui Olym nu mai face nimic ,nu mai zice nimic !

-Olym ,poți să intri ,puteți să plecați ,o să vorbim noi după ce vă întoarceți dar totuși de unde apelativul "Stăpani"?

Aaron pov:

Îl aud pe Olym care spune stăpâni așa că pătrund cât de adânc pot în mintea lui ,singurul gând care îl aud :
"Am încurcat-o !"

-Ar trebui sa plecam Elsa ,spune Olym evitand subiectul .

-Elsa se ridică de langă mine și pornește spre Olym ca mai apoi să îl ia de mână ,dar nu înainte de a spune:

-Trebuie să te controlezi !

A plecat chiar a plecat ,macar acum pot să mă torturez fără să mă împiedice nimeni ,mă duc la bucătărie unde am cea mai rară grupă de sânge 01 negativ ,dar si AB4 negativ ,delicatese pentru orice vampir existent doar că mulți nu gasesc asemenea minunăți oriunde dar cel mai deosebit sânge sigur este al Elsei.O văd pe Mirinda care dă ordine stricte slujitorilor și se oprește când mă observă.
-Majesta..
-Mirinda ,de azi vei pleca din castelul ăsta împreună cu Olym și Elsa ,te consider o slujitoare de încredere deci  nu vreau ca Elsei să îi lipsească ceva !

"Ce o mai fi făcut tăntalaul ăla?Sau oare asta este din cauza ordinelor mele?"

-Mirinda ,știi că autoritatea ta peste lucrurile ce țin de casă nu mă intresează ,atâta timp cât nu intervii in treburile mele ,pleci pentru că așa am hotărât eu .

-Voi avea grijă majestate cu prețul viteți de ea .

-Așa să faci .

Mă îndrept spre camera mea ,care nu îmi servește la nimic defapt nici macar nu știu de ce o am .Nu pot să fac că nu o aud pe Elsa ,gândurile dar mai ales ceea ce îi spune lui Olym .

"Olym ,de ce este atât de.. de...,nici măcar nu știu cum să îi zic ,poate schimbător ,nu își găsește locul ,el hotăraște pentru toată lumea ,se crede  atât de grozav în tot ceea ce face ,i-a decizi asupra mea ,mai întâi de toate mă lasă singură într-o cameră toată ziua ,el pleacă bine mersii distrându-se poate ,iar eu nici măcar nu știu dacă e frig sau cald afară,îl urăsc că mă tine închisă ca pe un câine"

"Elsa știu defapt la ce te referi ,dar oricât ai vrea așa este pentru că un rege trebuie să aibă un anumit respect fața de sine și față de slujitori nu se poate comporta altfel cu nimeni ,și sincer să fiu ,tu dragă Elsa ,ai un noroc chior că te-a lăsat în viața și mai ales că te protejează atât de mult ,eu prima dată când te-am simțit ,ți-am simțit mirosul sângelui ,voiam să gust chiar dacă mă hrănisem înainte ,ma pedepsit imediat cum mi-a auzit ..."

"Nu știe ,și nici nu trebuie ..îi spun eu astfel încat să pară că sunt undeva departe .."

"-Ce să îți audă Olym ?"

"-Să îmi vadă încordarea și gestul de a mă apropia cât mai mult de tine !"

"-Acum că am terminat  de împachetat,mergem ?"

"-Olym ,acolo mă vei lăsa să ies afară din casă?"

"-Depinde,micuțo am ordine clare nu pot să le încalc. "

"-Mda ,sigur ,așa va fii mereu nu ?"

"-Nu știu nimic încă"

Mă opresc din a auzi discuția lor ,și mă întind în pat ,nu îi mai simt în castel ,asta înseamnă că au plecat ,mă duc în teminiță cu viteza mea supra omenească si mare mi-a fost mirarea sa vad gardienii morți și mai ales acei vampiri care  mă târau  pe mine crezând că sunt un slujitor ,dar Jack șeful Clanului Clyas nu este nici mort nici viu ,mie mi-ar fi placut prima variantă ,dar la fel de bine mi-a plăcut să îl si torturez un pic de aceea nu l-am omorat .

Ce voi credeati că am o inimă bună ?Că mă pot schimba?





Inimă de gheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum