Olym povȘtiam că starea de nevorzitate a lui Aaeon s-a mai diminuat încă de când Elsa i-a pus capac cu brio aș putea spune ,sufletul a fost pedepsit cumplit după asemenea cuvinte ,odată ajuns în biroul lui îl văd foarte îngândurat ....
-Majestate ,m-ați chemat ?
-Nu îmi spune așa ,spune-mi sunt un dobitoc ,dacă aș pedepsi-o,sunt un dobitoc dacă pur și simplu conduc ... ?De ce razi ?- Cu tot respectul....dar nu mă pot abține...
-Și ce-i atât de amuzant ?
-Faptul că o considerați nu cu mult fața de un prizonier și totuși ,o simpla muritoare v-a pus la punct din doar două vorbe ..
-Olym ieși afară ,du-te în temniță de unul singur până nu te duc eu ,nu mai ieși de acolo două săptămâni FARA MANCARE!
Și uite așa am ajuns eu și gura mea mare în temnița timp de două săptămâni ,data viitoare îmi voi ține gura închisă.
Elsa pov
-Ce a făcut ?
-Calmează-te Elsa ,Olym e bine, eu merg mereu la el și mă asigur de asta ,cât despre Aaron așa ne mai pedepsește pe noi în mod normal ..-Mirinda ,nu vreau să mai aud niciun cuvânt ,vreau să mă duci acum la el ..
-O să iasă rău dacă te duc ,plus de asta e cam" ocupat" ,spune aceasta roșind ..
-Și mai bine și un rânjet îmi acaparează fața ,să nu crezi că dacă face pe șeful este unul și în fața mea ,deci mă duci acum fară alte comentarii.-Off ,bine ,dar nu spui și nici macar să nu gândești faptul că eu te-am dus la el ...
Ajunsă in fața unei uși înalte negre la care stau doi paznici .-Ne pare rău ,dar nu te putem lasa să intri ,spun amândoi fără ca nici măcar să se uite la mine..,când sunt gata să vorbesc Mirinda mi-o ia înainte..
-Dobitocilor ,aveți grijă cum vorbiți ,în fața voastră se află cea mai importantă persoană pentru rege de aici așa că la o parte ..
-Ne cerem scuze mylady ,dar știți ..
-Nu îmi pasă ..
Odată ajuns în camera mare și întunecată rămân mută de uimire ,era frumoasă camera dar mai frumoasă erau protagoniști din ea..încep să fluier ,și imediat Aaron se uită la mine și pleacă de lângă blondă....
-Măi să fie ,îl avem pe domnul Aaron în persoană ...
Cu ochii violet de la furie se uită la mine, iar în următorul moment îmi transmite mii de fiori pe șira spinări...-Irina ,pleacă acum ,spune Aaron către blonda lui ..
-Știi poate să rămână,dacă tot e companie plăcută pentru tine ...Irina eu sunt ..
-Tu în momentul de fața ești moartă ..
Irina iese din camera așa zisului rege și mă lasă în fața lui cuprins de furie ...ok asta nu e bine ..
-Ce cauți aici ,și cine mi-a încălcat ordinul ...
eu îmi deschid gura și îmi caut curajul pe unde o fii plecat el ..
-Ia fii atent domnule Aaron ,dacă nu l-ai fii închis pe Olym nu mă aflam aici ,așa că ar fii bine să îi dai drumul în momentul ăsta ...
-Cine te crezi tu a fii in fața mea ,hm? Cum îți permiți să îmi dai mie ordine după ce ai intrat în camera mea neinvitată ,nu te-au învațat ai tăi manierele ...
Și uite așa a făcut rost de o palmă zdravănă din partea mea...-Domnule Aaron pentru chestia asta nu mai valorezi nimic pentru mine,nu vreau să te mai văd sau să te mai simt vreodată prin apropiere ,și mă voi asigura de asta plecând din castel ..(în care era ascunsă )
-Ce te face să crezi că te voi lasa ?
-Nu ți-am cerut permisiunea !Acum puneți ceva pe tine și dăi drumul lui Olym ...
-Niciodata ,cât despre tine mică rasfățată ,spune și se apropie de mine ,eu merg cu pași mici pană simt peretele,în spatele meu ,acum e acum ,nu mai ai unde să fugi îmi spune, iar apoi rânjește când își apropie fața de...
-Aaron ,dă-i drumul atât lui cât si mie ,găsesc curaj în ciuda faptului că sunt speriată de moarte ,și îți promit că nu mă vei mai vedea vreodată.
-Cine a spus că eu nu vreau să te mai văd ?Îmi dai voie să beau puțin ?
-De ce ? De ce îmi ceri voie ca și când nu ai putea direct să mă omori să scapi de mine odată pentru totdeauna si eu deasemenea..
-Sângele tău este special,niciun vampir nu se poate atinge de el dacă nu îi dai voie pentru că își schimbă gustul de la dulcele nectar până la cea mai groaznică tentă de amar și acru ...
-Nu te las ,acum dă-te la o parte ...vreau să plec și să te las în compania Irinei
-Nu pot face asta...
-Ce anume?
-Să pleci ,lecția nu ți-ai învațat-o,așa ca și pedeapsă vom împărti camera ..
-Poftim ? acum chiar că ai înnebunit,Nu voi împărți niciodată aceeași cameră cu tine ,nu vreau să îți stric distracția cu Irina ..
-Ești geloasă ?
-Poftim ?
-Nu mai pofti că ți se apleacă ,deci răspunsul este ..da?
-Nu ,normal că nu deșteptule ,de ce aș fii geloasă ?
-Intresant ,bun deci decizia nu se schimbă vom sta în aceeași cameră și ca și premiu pentru liniștea ta :Olym va fii liber ,doar pentru că m-ai convins ,iar dacă va fii cazul eu și Irina vom avea o altă cameră ca să nu cumva să...
-Taci ! Nu vreau să te mai aud ,îmi e de ajuns ,acum dă-te la o parte.
Aaron pov .
Nu puteam ,nu puteam să mă dau la o parte era ca și un magnet ,dar nu puteam să recunosc asta ,la fel cum că am descoperit că este geloasă ...
-Auzi ,îmi spune ,ea cu un mic rânjet pr fața,vreau să am și eu o companie ...dacă tu ai una ,de ce să nu am și eu ,până la urmă...
-Nici să nu te aud ..
-Imi pare rau domnule Aaron ,dar de ce tu să te distrezi și eu nu ?
'GĂRZI'-Da, domnule ,ce doriți ?
-Spunei Mirindei să meargă la subsol să îl ia pe Olym și să pregătească bagajele plecăm înapoi la castel ..
-Cât despre tine,voi avea eu grijă...
-Nu multumesc ,prefer pe altcineva mai puțin nesimțit
CITEȘTI
Inimă de gheata
FantasyRealitatea este cruntă ,mai ales când te confrunti cu ea ,nu este ușor să spui că ceva este imposibil ,iar a doua zi sa realizezi că defapt nu este... Imposibilul devine posibil ! El o persoană ceva mai specială ,care nu mai dă nici doi bani pe suf...