🎄1🎄

8 2 0
                                    

„Ach ne! Řada je až k parkovišti!" zaúpěla jsem. „No jo a co si taky čekala, když za pět dní jsou Vánoce!" křičela přes hluk Oralee. „Carisso, že ty nemáš ani jeden dárek!" nadzvedla obočí Oralee. Jen jsem se ironicky pousmála. „Tak to hodně štěstí." dodala a poukázala na zaplnéné ulice. Měla jsem dárky jen pro Oralee. Vánoční trhy byly vždy má poslední záchrana. Vždy zde bylo vše akorát, také zde byla spousta lidí. Opravdu jsem už musela něco koupit. „Pojď." popadla mě Oralee za zápěstí a někam mě táhla. „Počkej a co svícny?" nechtěla jsem se vzdát svého místa ve frontě. Oralee neodpověděla a táhla mě dál.

Zalezly jsme do malé fronty. Za nedlouho jsme přišly na řadu. „Dvakrát svařák a dvakrát skořicový trdelník." usmála se na prodavače a on nám s radostí připravoval objednávku. Usmála jsem se. Prodavač nám podal dobrotu a my se vydaly někde mimo dav. Napila jsem se horkých Vánoc a celé to dárkové napětí ze mě opadalo. Obtiskla jsem rudou rtěnku na kelímek a Oralee mne napodobila. „Vánoce nejsou o dárcích Carisso. Pro mě by byl největší dárek kdyby jsi zůstala." posmutněla Oralee. „Víš, že to nejde." povzdychla jsem. „Přestaňme." zasmála se s ukousla si z trdelníku. „Vánoce jsou o úsměvu." řekla Oralee a široce se usmála.

Ochladilo se a z nebe se začaly snášet mohutné vločky. A tak se lidé začali stahovat do trhů uvnitř a nebo úplně odešli. Zbytek mého svařáku už byl chladný a tak jsem ho rychle dopila a vyhodila odpadky. S Oralee jsme se vydaly ke stánkům. Objevila jsem pěkné šály a tak jsem se k nim vydala. Oralee zůstala u světýlek. Pod nohama mi křupal sníh a já se chvěla zimou. Vánoce mám ráda i se vším stresem okolo dárků a tlačenic. Prostě to k Vánocům patří. Tváře jsem měla celé rudé a konečky prstů jsem necítila. Ve vzduchu poletovala vůně smrků a kouře z komínů.

Najednou jsem ucítila ránu a skácela jsem se k zemi. Zapadla jsem do snůšky sněhu. Rozhlédla jsem se kolem. Nade mnou stál hnědovlasý kluk s brýlemi a tázavě, zároveň vyděšeně se na mě díval. Pak si posunul brýle po nose nahoru a podal mi ruku. „Omlouvám se, já... nedíval jsem se na cestu." omlouval se koktavě.

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat