Zašimralo mne světlo proudící do oken. Oralee už nebyla v posteli a já začala vyzvídat kde je. Vůbec se mi ale z peřin nechtělo. „Dobré ráno Caris!" řekla mi s úsměvem Oralee. V rukách nesla tác plný skořicových sendvičů a s dvěma hrnky horké čokolady s arašídovou příchutí. Ta vůně mě úplně omámila. „Nesu ti snídani." natřásala táckem. „Děkuji, to je milé." zamumlala jsem a ještě jsem se zavrtala zpět do peřin. Opravdu jsem měla na snídani chuť, ale únava byla silnější.
Probrala jsem se až když Oralee pootvírala všechna mohutná, obdelníková okna. Chladný vzduch se linul celou místností. Celá jsem se schovala pod peřinu. „Oralee Andersonová, okamžitě to zavřete!" volala jsem přes peřiny. „Co prosím? Nějak mi z toho čerstvého vzduchu zalehlo v uších." odpovídala mi se smíchem. Zakoulela jsem očima i když jsem věděla, že to neuvidí. „Vždyť zmrznu!" stěžovala jsem si. Odpovědi jsem se nedočkala, ale uslyšela jsem klapání oken. Oddychla jsem si, ale ještě jsem pod peřinou zůstala, dokud se teplý vzduch nepromíchal s chladným. Vykoukla jsem ven a znovu nasála vůni snídaně. Sedla jsem si a Oralee mi už podávala snídani do postele. Byla jsem šťastná jako blecha, snídani do postele jsem naposledy dostala před pěti lety jako dárek k narozeninám.
Zakousla jsem se do sendviče a v duchu si ho pochvalovala. S výrazu Oralee mohla vydedukovat mé nadšení a tak jsem si mlčky vychutnávala tu dobrotu. Zároveň jsem začala přemýšlet o Melvinovi. Zklamala jsem ho? Potřebovala jsem dnes na trhy. Potřebovala jsem ho znovu potkat, omluvit se mu a třeba se s ním více poznat, zkrátka to zkusit od začátku. Ale dá mi druhou šanci? Třeba nás dal dohromady osud, když do mě vrazil? Ale ne, asi už vážně blázním!
Po dobré snídani jsem se oblékla do vánočního svetru a obyčejných riflí. Pak jsem se lehce zapudrovala, namalovala si obočí a nanesla si sytě rudou rtěnku. Zapletla jsem si dva copánky a prohlásila jsem Oralee, že jdu na trhy, nakoupit dárky pro ni. Sice jsem lhala, protože dárky jsem už pro ni dávno měla, ale potřebovala jsem jít za Melvinem sama. Oralee ale nic nenamítala a nechala mě bez starostí jít.
ČTEŠ
Christmas Almonds Of Love [CZ]
RomanceK Vánocům patří láska ❤️ Dokončeno👍🏻 Přeji krásné Vánoce 2018!