🎄11🎄

4 2 0
                                    

Srdce jsem opatrně vložila do kabelky. Zabalila jsem ho do kapesníku a ještě kolem něj ovinula rukavici. Nechtěla jsem, aby se mu něco stalo. Bylo opravdu nádherné. Z ničeho nic mi někdo přikryl dlaněmi oči. Lekla jsem se a dostala jsem strach. Pak jsem ale ucítila nádhernou skořicovou vůni a hned jsem poznala o koho jde. Otočila jsem se. „Melvine!" vykřikla jsem nadšeně a objala jsem ho. Byl z toho trochu překvapený a já vlastně taky. V objetí jsem si všimla, jak se na nás stařenka upřímně usmívá.

Odtáhla jsem se od Melvina. „Hledal jsem tě." řekl. „Nepůjdeme třeba do budky?" navrhla jsem mu. Přikývl a společně jsme se vydali do vánoční budky. Melvin mi otevřel dveře. Číšnice se na nás už usmívaly. Sedli jsme si do rožku. „Prosím, dvakrát punč." objednal Melvin. Punč jsem zbožňovala! „Za tři dny odjíždím." oznámila jsem mu smutně. Posmutněl. „To je hrozné...Pojďme ale myslet na něco pozitivního." řekl. Souhlasila jsem a dali jsme se do řeči. Vyprávěl mi spoustu historek z dětství. Tak moc jsem se už dlouho nenasmála. Taky jsem mu jich pár řekla. Za chvíli nám donesli horký punč. Párkrát jsem do něj foukla, aby se ochladil.

„Na jakou se chystáš školu? Už budeš maturovat, ne?" nadhodila jsem nové téma. „Jsem stále na vážkách. Ale přemýšlel jsem o veterináři." řekl. „To je úžasné! Já taky!" zasmála jsem se. Netušila jsem, že se zajímá o zvířata jako já. „Máš nějaká zvířata?" ptala jsem se. „Jen bezstrstou kočku. Otec je alergický na chlupy." řekl smutně. Šlo na něm vidět, že by si přál spoustu mazlíků. S Melvinem mi bylo dobře. Nic nám nescházelo, pořád jsme se měli o čem bavit. Byla jsem z něj nadšená. A zamilovaná. Melvin byl naprosto dokonalý. Mrzelo mě ale, že tu nejsem déle. Že nás za nedlouho budou rozdělovat stovky kilometrů...

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat