🎄12🎄

2 2 0
                                    

Nastal další den. Celý včerejšek jem trávila s Melvinem. Od rána do večera jsme si povídali. Pořád jsem si v hlavě přehrávala naše rozhovory. Z každého jeho slova mi přejel mráz po zádech. Bylo to něco úžasného. Nic nás nesmělo rozdělit. I kdybychom měli zůstat jen přátelé. Chci být jen a jen s ním. Byla jsem zde předposlední den. Venku sněžilo, přímo chumelilo. Byla pozastavena doprava, byly zde naprosté závěje! Modlila jsem se aby zde zůstaly i do zítřka a já tu mohla ještě zůstat. „Dobré ráno Cariss." pozdravila mě Oralee. „Ahoj Oralee." řekla jsem zklesle.

„Tak jaký to včera bylo?" vyzvídala. „Bylo to úžasný. Probrali jsme snad milion témat! Věděla si, že chce být zvěrolékařem?" usmívala jsem se. „Ne to teda ne." zasmála se. Bylo na čase si rozdat dárky. Oralee mi předala velký balík, zabalený do bílozlatého, matného papíru. Byl ovázaný přírodním provázkém, byl naprosto krásný. Nechtěla jsem ho ani rozbalit! Já předala svůj, nešikovně zabalený balík. Oralee mi věnovala úsměv. Rozbalily jsme si každá svůj. Uchopila jsem víko a nahlédla jsem dovnitř. „No Oralee! To je nádhera!" usmála jsem se. Paní Andersonová má svou vlastní firmu na výrobu svícnů a svící. A zaškoluje i Oralee. Vše je děláno ručně.

V krabici jsem měla nádhernou svíčku z včelího vosku. Dále obrovskou, vanilkovou svíci se svým jménem. Dále zde byly svíce ve sklenicích. Bylo jich tu pět. Jedna s vůní borůvek a karamelu, další s vůní skořice, pak zde byla s vůní lineckého, další s vůní perníku a pomeranče a poslední s vůní lásky a mandlí. Ta mě zaujala nejvíce. Jak asi voní láska? Přičichla jsem si ke svíci. Voněla nepopsatelně. Byla jsem nadšena.

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat