🎄7🎄

5 2 1
                                    

Čtyři dny do Vánoc! Mám se těšit nebo truchlit?
Zaklepala jsem na dveře. „No kde jsi?" zeptala se mě starostlivě Oralee. „Vždyť nemáš jediný dárek, tak co si tam proboha dělala?" ptala se mě. Přemýšlela jsem. Přemýšlela jsem jestli mám Oralee všechno vyklopit. Je to má nejlepší kamarádka. Měla bych jí to říct! „Musím ti něco říct." řekla jsem. „A co?" ptala se hloupě. „Tady ne! Pojď do pokoje." řekla jsem a vešla jsem do domu. Svlékla jsem si zasněžený kabát a vyzula jsem se z promočených bot. Hupsla jsem pod deku a paní Andersonová nám přinesla horkou čokoládu s mintovým špalkem. „No...Kde bych jen začala." natahovala jsem to.

„Já jsem nebyla nakupovat dárky pro tebe. Ty už dávno mám z domova." řekla jsem. „Cože! Chtěla ses mě zbavit?" ptala se. „Nee nebo vlastně...ano." lezlo to ze mě jako z chlupaté deky. „Cože?" děsila se Oralee. „Jelikož jsme nejlepší kamarádky, tak to mělo jasný důvod." uklidňovala jsem ji. „Na ten jsem teda zvědavá." mračila se. „Chtěla jsem najít Melvina. A...omluvit se mu. O samotě... Věděla jsem že to nepochopíš a tak jsem si vymyslela lež." vysvětlovala jsem. „Aha." pípla zaraženě. „No a taky ti musím ještě něco říct..." říkala jsem. „Ano?" tahala to ze mne. „Jsem do něj asi...totálně zblázněná." řekla jsem tiše a při těchto slovech mě zalechtal v břiše milion motýlků.

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat