🎄15🎄

6 2 0
                                    

Ráno mě probudil budík. Musela jsem vstávat na vlak. Oblékla jsem si smutně rifle a vánoční svetr. Do kufru jsem vložila dárek od Oralee a nakoupené dárky. Keramické srdce jsem si vložila do kapsy. Oblékla jsem si kabát a obula oteplené boty. „Nezapomeň mi psát." říkala Oralee mezi slzami. Objala jsem ji. „Na tebe bych nikdy nezapomněla." pošeptala jsem ji. „Šťastně dojeď a opatruj se." řekla ustaraně paní Andersonová. Přikývla jsem. Smutek z očí se mi nepovedl vyhnat a tak jsem nasedla do auta a smutně zírala z okna. Paní Andersonová mě zavezla na nádraží a pomohla mi s kufrem.

Vystoupila jsem z auta. Stoupla jsem si na zastávku. Paní Andersonová mne objala a nasedla zpět do auta. Za chvíli mi zmizela z dohledu. Zahlédla jsem z dálky vlak. Zhluboka jsem se nadechla. „Tak jo..." zamumlala jsem smutně. Vlak už byl skoro tady. „Cariss!" uslyšela jsem z dálky. „Melvine!" zavolala jsem. Doběhl ke mně. Málem uklouzl na ledovce, ale já ho stihla zachytit. Pevně mě objal. „Budeš mi chybět." brečela jsem. Vlak už přijel. Vložila jsem mu do dlaně keramické srdce. Melvin si ho prohlédl a pokusil se o úsměv. Stiskla jsem mu ruku a pak jsem nastoupila do vlaku.

Usadila jsem se a nahlédla jsem z okénka. Vlak se už chystal vyjet. Melvin stál u okénka a prstem psal do zamlženého skla. Hltala jsem písmenko po písmenku. „Miluji tě." přečetla jsem nahlas. V zamlženém okně stál tento nápis, jen a jen pro mě. Rozplakala jsem se ještě víc, ale do toho jsem se usmívala. Melvin položil dlaň na sklo. Já udělala totéž, položila jsem dlaň na stejné místo jako on z druhé strany skla. Usmál se. A pak se vlak rozjel. Melvin mi zmizel z dohledu.

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat