🎄3🎄

5 2 0
                                    

Začalo se stmívat a my se vydaly k Oralee domů. Vybalily jsme na zem všechny dárky a pak se daly do balení. „Ale nemůžeš zavrhnout, že Melvin je dost hezký. A taky milý." řekla opatrně Oralee. „To nemůžu." usmála jsem se. Bylo mi docela líto, že jsem na něj byla tak zlá. Problémem bylo to, že jsme si nestačili vyměnit kontakt. Chtěla jsem se mu omluvit a zkusit to znovu. A to hlavně kvůli Oralee. „Tak to mě podrž! Jak mám zabalit kšiltovku!" nadzvedla obočí. „Dej to sem." vytrhla jsem ji čepici z ruky. Z tašky jsem vytáhla krabici a kšiltovku vložila do ní. „Ještě že jsem jich vzala víc." ušklíbla jsem se.

V žaludku se mi houpal trdelník zalitý svařákem s tučnou horkou čokoládou. Asi jsem se neměla tolik přejídat. Prohlédla jsem si kupu vánočních dárků. Byla jsem šťastná, že mám už skoro vše. „Neprojdeme se?" zeptala se mě Oralee. Váhala jsem. Moc se mi do zimy nechtělo. „Mám lepší návrh. Co takhle si zalézt pod deku, zapnout všechny světélka a udělat si maratón vánočních filmů a pohádek?" navrhla jsem. „Přijímám." zasmála se. Zhasly jsme tedy hlavní světlo, porožínaly všechna světýlka, zapálily vánoční svíčky, donesly si tác s cukrovím a klikly na tlačítko přehrát u složky s filmy.

Tohle mi chybělo. Na tyto chvíle čekám celý rok. Opravdu jsem byla šťastná jako nikdy. Ukousla jsem si perníčku a pozorně sledovala Grinche. Nic nám nechybělo a já litovala toho, že za chvíli pojedu domů a tohle celé zažiju znovu až za rok. Koukla jsem na hodiny. Už byly čtyři hodiny ráno. Pak jsem se podívala na Oralee. Ta tvrdě spala s hlavou v klávesnici. Zaklapla jsem notebook a položila ho na zem vedle postele. Pak jsem Oralee položila pod hlavu polštář, přikryla jsem ji. Tiše jsem odnesla tác cukroví a pak jsem si šla také lehnout. V hlavě mi stále poletovaly myšlenky o Melvinovi. A pak se mi jen pomalu zavíraly oči.

Christmas Almonds Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat