Snídaně byla jako vždy jedinečná. Vajíčka s topinkou s vrstvou domácího másla a limetkovým džemem. Má nejoblibenější. Po vydatné snídani jsme se s Oralee oblékly a vyběhly jsme ven. „Ten sníh je báječný!" jásala jsem a v rukách jsem si žmoulala sněhovou kouli. Oralee zase válela kouli pro sněhulákovo tělo. Byly jsme jako malé. Zároveň jsem pozvala Melvina. Každou chvíli by zde měl být. Hodila jsem po Oralee kouli. Oralee se nakabonila a ihned šla koulet svou sněhovou kouli pro odvetu. Za chvíli došle i Melvin. Zamávala jsem mu a on přiběhl k nám. Propukla sněhová válka. Koulovali jsme se snad hodinu. Pak jsme se vrátily k Oraleenimu sněhulákovi. Zabodla jsem mrkev do sněhulákovy hlavy a už byl kompletní.
Spadla jsem do sněhu po zádech a začala jsem mávat nohama a rukama. Vykouzlila jsem pěkného andělíčka. Oralee mne napodobila a Melvin jak by smet. Za chvíli vedle sebe leželi tři usměvaví andělíčci. Zasmáli jsme se tomu a už jsme blbostí nechali. Sedli jsme si na lavičku a dali jsme se do řeči. Povídali jsme si další hodinu, ale pak nám začala být zima. Promrzlí jsme vlezli dovnitř. Svlékli jsme si mokré oblečení a rozvěsili jsme si ho na radiátor. Svalili jsme se na gauč a paní Andersonová nám donesla teplé čaje.
„Takhle jsem si už dlouho nezablbla!" smála se Oralee. Oba dva jsme souhlasili a začali jsme probírat jaké je to u nás v Londýně. „Já nikdy v Londýně nebyl." přiznal se Melvin. „Já ano, třikrát. Ale jen u Carissy." řekla Oralee. Popisovala jsem Melvinovi jak to tam vypadá, jaké jsou tam rozdíly, zkrátka to bylo nádherně užité dopoledne.
ČTEŠ
Christmas Almonds Of Love [CZ]
RomanceK Vánocům patří láska ❤️ Dokončeno👍🏻 Přeji krásné Vánoce 2018!