°Marinette°
Chtěla jsem brečet a u toho ho zabít. Ranil mě a to příšerně moc...
„Kdo ti to řekl?!" Podíval se na mně a pak beze slova odešel do třídy. „Já s tebou mluvím!!" Vtrhnu tam a všichni po nás koukají.
„Já nemám důvod ti něco říkat, Marinette. Nedělej tady scény a radši se posaď, je to i pro tvé dobro." Sedne si do lavice. Přistoupím k němu a nepříjemně ho chytnu za košili. Skoro by to mohlo vypadat, že ho šikanuju.
„Nestarej se do záležitostí, po kterých ti nic není. Zpamatuj se..." Pustím ho a taky si sednu.
„Mě možná setřeš, ale kupu novinářů asi těžko. Tak se příprav, bude to bolet." Mluvil jako Beruška. Zřejmě se její virus šíří dále po celé Paříži...Dál už ten den prostě nějak uběhl. Popravdě jsem ani moc nevnímala, byla jsem strašně unavená. Dokonce zaútočil akuma a Adrien odjel na focení, takže jsem se nemusela ničeho bát. Pak ale nastala poslední hodina...
„Takže Marinette, řekni nám vzorec pro výpočet měrné tepelné kapacity." Zeptá se naše fyzikařka. Začínám nenápadně listovat v sešitu, ale stále nemůžu najít správnou odpověď. Najednou naštěstí zazvoní. Všichni si i bez příkazu učitelky začnou balit věci a odcházet.
„Páni, máš štěstí holka. To zvonění tě zachránilo!" Řekne Alya a balí se.
„Aspoň v tomhle jo." Odpovím jí.
„Holky, musíme se ztratit, hlavně ty, Marinette!!" Znenadání se ve dveřích celá udýchaná zjevý Rose.
„Co se děje?" Zeptám se. Rose se posadí a začne mluvit.
„Kocour s Beruškou vyhlásily, že jsi Kocoura podvedla!! Teď jsou tam venku samí fotografové a čekají na tebe!" Rose ukáže nový článek o tom, co sama popsala.
„To musí být nějaký omyl..." Nedokážu tomu uvěřit. Tohle by Kocour neudělal!
„TEN VŠIVÁK!!! ZABIJU HO!!" Alya okamžitě vytáhne mobil a začne něco psát, zřejmě na Berublog.
„Jsi v pohodě, Mari?" Najednou přiběhne Myléne a Juleka.
„Popravdě ani nevím..." Aspoň jeden normální den, šlo by to?!?
„Pojď, zavolám taxi a rychle tě přes ty novináře dostaneme." Teď zase příjde Alix. Najednou ve dveřích uvidím Adriena, jak poslouchá náš rozhovor.
„Zvládnu to sama, já totiž dokážu setřít i kupu novinářů." Pošlu Adrienovi vzdušnou pusu a odhodlaně se vydám k novinářům.
„Slečno Dupain-Chengová, co nám řeknete o vaší nevěře? Kdo byl váš milenec?" Řekne nějaká reportérka.
„To, co Beruška s Kocourem roznesly je jen sprostá lež. Nikdy jsem neměla žádného milence a nikdy jsem nikoho nepodvedla. Kocoura jsem milovala, neměla jsem žádný důvod mu takto ubližovat. To jen on měl." Sice neodpovím na otázku, ale rozhodně tím zazdím další otázky tohoto typu.
„A co se tedy mezi vámi dvěma stalo?" Zeptá se zase jiná reportérka.
„Podvedl mě s Beruškou a pak se se mnou jen tak rozešel. Vždycky jí miloval, já byla jen loutka, jak se k ní dostat blíž. Povedlo se." Novináři valili další a další otázky, ale do všeho se pak pustila Alya.
„Konec otázek, děkujeme!" Zatáhla mě do školy a zavřela dveře. Holky mě pořádně obejmuly a byly velice překvapené, jak jsem se zachovala.
„A prý, že to bude bolet." Mrknu na Adriena, co stojí v dáli a pak překvapivě snadno odejdu domů.
„Broučku!" Máma i táta mě obejmou i přes to, že je v pekárně spousta zákazníků.
„Potom si popovídáme." Oba ode mně dostanou pusu na líčko a já se radši jdu rychle zašít v mém pokoji. Najednou mi zacinká mobil se zprávou od Alyi: Přejmenovala jsem si Berublog na Antiberublog, podívej se, kočko♡
Úplně šokovaná rozkliknu odkaz a podívám se na stránku. Všechny články o Berušce jsou smazané, dokonce i rozhovor s Kocourem. Avšak je tu něco nového. Anketa, ve které už hlasovalo 100 tisíc lidí!! Za tak krátkou dobu?! Přečtu si, co je otázka, na kterou tady odpovědělo 100 tisíc lidí a její dvě možnosti: Kdo má pravdu? A) Marinette Dupain-Chengová B) Beruška a Černý Kocour
Hlasuju samozřejmě pro možnost A) a zděsím se. Skoro 80% lidí hlasovalo pro mně!
„To odvoláš!!"
ČTEŠ
Náhodná volba [DOKONČENO]
Fanfiction!!!!!!!UPOZORNĚNÍ!!!!!!!: Marinette není Beruška a Beruška je v příběhu docela zlá. Kocour a Beruška, to je opravdu dlouhý příběh. Kocour vymýšlí samé nápady, aby jí zaujmul, jenže ona se mu vždycky vysměje. Když však příjde s tím, že už má holku...