°Marinette°
„O čem to mluvíte Mistře Fu? Já? Beruška?! Jsem příšerně nešikovná a-..." Přeruší mě.
„Jsi ta pravá. Poznal jsem to ale bohužel až moc pozdě." Všichni se podíváme na Kagami, která se zřejmě dost urazí.
„Ale co ona? Může se teď snadno spolčit s Lišajem, vždyť všechno ví!" Mistr Fu se zasměje.
„Zapomene všechno, stačí jen pár bylinek a já." Zase se zasměje. Zdá se, že je to milý chlapík...
„Když si zatím vše pamatuju, chci říct pár slov." Kagami mě překvapí. Že by se mi chtěla omluvit? „Nic z toho mě nemrzí. Přeji ti dost štěstí, je to otrava. A pro tebe, Adriene... Kdykoliv mi můžeš zavolat, stejně tě miluju." Pošle mu vzdušnou pusu a odchází kamsi s Mistrem Fu. Okamžitě za nimi jdeme a díváme se, co se děje. Mistr Fu si něco míchal do kotle a u toho něco šeptal. S Kocourem jsme pozorovali každý jeho krok.
„Mistře, můžu se na něco zeptat?" Mistr se ke mně otočil.
„Máš snad pochybnosti? Adrien udělal dobře, když za mnou přišel a požádal mě o výměnu mirákul. Trochu si věř." Zakývu hlavou na souhlas.
„Díky že ve mně věříte. I tobě děkuji." Nejraději bych ho políbila, ale radši si to rozmyslím. Přátelský ho drcnu do ramene a nechám to být.„Hotovo." Po asi deseti minutách řekne Mistr Fu. Oba dva se zvedneme ze země a díváme se,, co se bude dít. „Kagami Tsurugi, až dopiješ tento nápoj, zapomeneš na to, že jsi kdy byla Beruškou a budeš si jí pamatovat jako zlou superhrdinku. Zapomeneš na svou kwami i na mě a vše spjaté s tvojí druhou podobou. Až dopiješ tento nápoj usneš a probudíš se jen jako Kagami Tsurugi, ne jako Beruška!" Kagami dopila tu zvláštní věc a najednou doopravdy usla. Neříkám, že jsem Mistrovi Fu nevěřila v účinnosti té tekutiny, ale měla jsem své pochybnosti.
„Odnesu jí domů, Mistře." Kocour si jí vzal do náruče a už byl pryč. Podívala jsem se na náušnice, které byli jedinou věcí, co po vládě Kagami zbylo. Vzala jsem si je do ruky a detailně si je prohlížela. Je zvláštní, že náušnice, které vypadají jako všechny ostatní jsou jedinné, které mají moc, ze které z vás udělají superhrdinu... Jen představa, že si koupím náušnice, ze kterých se najednou stanu superhrdinkou, je neuvěřitelná! Mistr Fu je ale asi nekoupil někde v obchodě, co?
„Nemusíš se bát, jen si je nasaď." Mistr Fu pozoruje mé konání. Obrátím náušnice a podívám se na to, jak jsou špinavé od uší Kagami. Fuj...
„Nemáte nějaký hadřík?" Zeptám se. Mistr Fu se na mě podívá jako na primadonu, a tak se rozhodne na náušnice radši podívat.
„Och můj bože! Hned ho přinesu." Mistr Fu zmizí a po chvíli se vrátí i s hadříkem pro mě.
„Děkuji." Řeknu a začnu čistit. Po důkladném vyčištění jsem již byla spokojená a nemusela nadále zdržovat. Nasadila jsem si obě náušnice a před sebou uviděla malé stvoření. Zvláštní stvoření. Bylo trochu zmatené, ale usmívalo se.
„Kde je Kagami, Mistře?" Zeptá se to.
„Už nebude Beruška. Černý kocour mi už všechno řekl..." Malé stvoření se začne příšerně radovat.
„Děkuji Mistře! Už jsem si pomalu připadala jako Nooroo..."
Oba sklonili hlavu a já nechápala.
„To mě mrzí, Tikki. Příště budu s výběrem Berušky více opatrný. Tohle je Marinette." Malé stvoření se na mě podívá a znovu se zaraduje.
„Já jsem Tikki, moc mě těší, Marinette." Usměju se na stvoření. „Na to, aby ses proměnila stačí říct jen Tikki, tečky." Zakývnu na souhlas a připravím se.
„Tak tedy, Tikki, tečky!!" Najednou se mi kolem obličeje objevila maska a mé oblečení se proměnilo v krásný Beruščí kostým.
„Teď už jen běž za Kocourem, on ti se vším pomůže. A hlavně nezapomeň, nikdo nemůže vědět tvojí identitu!" Zakývu znova a už běžím. Najednou uvidím Kocoura běžet naproti mě. Na chvíli se zastaví a prohlíží si mě.
„Wau..." Zasměju se nad jeho reakcí. Podívám se na sebe do výlohy nějakého obchodu a úplně mě zamrazí. Vypadám skvěle...
ČTEŠ
Náhodná volba [DOKONČENO]
Fanfiction!!!!!!!UPOZORNĚNÍ!!!!!!!: Marinette není Beruška a Beruška je v příběhu docela zlá. Kocour a Beruška, to je opravdu dlouhý příběh. Kocour vymýšlí samé nápady, aby jí zaujmul, jenže ona se mu vždycky vysměje. Když však příjde s tím, že už má holku...