Epilog

1.5K 97 44
                                    

°Marinette°

Je to neuvěřitelné. Nikdy jsem si nepředstavovala, že budu superhrdinka, nikdy jsem si nepředstavovala, že bych byla starostka Paříže a zároveň nejslavnější Pařížská návrhářka a nebo to, že se už v 18-ti provdám a za rok potom budu mít děti, respektive zatím jedno.
Ze začátku bylo strašně těžké být Beruškou. Všichni si mysleli, že jsme starou Berušku zabili či něco podobného nebo že jsem to stále já jenom se mi trochu zeštíhlila postava a změnila jsem účes. Navíc tu byl i Kocour. Všichni na něj byli stále naštvaní za to, co mi udělal a docela dost ho odmítali, ale po pár měsících je to přešlo. Vyšlo totiž najevo, že jsme se oba posunuli dál. Kocour chodil z Beruškou a Marinette zase s Adrienem. Bylo to šílené. Když mě Kocour zachraňoval jako Marinette, okamžitě to každý věděl. Mysleli si, že mě stále miluje, což teda miluje, ale samozřejmě to nikdo neví.
Pak se stalo to, že všichni zjistili, že pan starosta Bourgeiose bral úplatky a volby vždycky podplatil tak, aby byl zvolen on, a tak mu Paříž dala navždy sbohem. Na naše velké štěstí se Bourgeoisovy odstěhovali do Ameriky a hotel spravuje Chloé. Teda, už nespravuje, protože to Chloé nezvládala. Rodina Bourgeoisů úplně pohořela, dokonce i matka Chloé. Její návrhy už prostě nebyli módní, respektive je vždycky sesadili moje návrhy. Pak, jelikož Paříž neměla starostu, jsem byla já zvolena starostkou, což mi teda docela dost zavařilo, ale byli to lepší než sedět doma se svým starostlivým mužem Adrienem, co se mě pořád vyptával na to, jestli už náhodou nerodím a nebo jestli nechci ten polštářek víc naklepat a další hlouposti, na které se pořád ptal, když jsem byla těhotná. Skvěle, že to začíná znova...
Po Lišaji stále pátráme. Popravdě se už dost stáhl. Adrien vždycky říká: To bude tím, že i ten nejchladnější člověk v Paříži, můj otec, dokonce hlídá naše dítě, které miluje snad víc, než mě. Popravdě, má pravdu. Pan Agreste se příšerně změnil. Když Adrien přišel za otcem, aby mu řekl, že má přítelkyni, začal mě objímat a byl strašně rád za to, že mě Adrien měl. Na naší svatbě mi i chtěl držet vlečku nebo si udělat nějaký online kurz na kněze a oddat nás. Nejhorší nebo možná nejlepší to bylo, když se dozvěděl o Tobiasovi, našem synovi. Začal bláznit stejně tak, jako Adrien. Přestal pracovat a svůj dům proměnil na místo určené pro dítě. Byla jsem ráda za to, jak dobře tohle všechno bral. Jakoby zapomněl.
Co se týče Nina a Alyi, cestují všude po světě. Nino je úspěšný kameraman a Alya zase nejlepší reportérka, což z nich dělá skvělou dvojici. Naštěstí se tady zastaví aspoň jednou za měsíc, většinou za rodiči a taky za mnou a Adrienem. I přes to, že už od střední uběhla docela dost dlouhá doba, stále jsme nejlepší kamarádky a Nino s Adrienem taky.
Kagami... To je dlouhý příběh. Jednu dobu pořád dolézela za Adrienem s omluvami a prosbou, aby se k ní vrátil. Pak začala docela dost Adriena nenávidět a i mě znepříjemňovat život. Nakonec umřela, což je trochu smutné, ale nemůžu truchlit. Neměla jsem jí ráda, a tak to prostě navždy bude. Aspoň už nikomu nebude škodit...
Za celou tu dobu co jsem s Adrienem jsem si neuvědomovala, jak je každý den úžasný a skvělý. Možná to bylo tím, že pro mě je každý den Adrien. Nemůžu říct, že každý den je růžový, ale díky němu se tak cítím. I přes to, co se všechno mezi námi událo a i přes to, že jsem ho jednu dobu upřímně nenáviděla, ho nesmírně miluju. Jsem prostě šťastná a nechci to v žádném případě změnit. Zavál nás k sobě osud, kterému jsem nesmírně vděčná. Tahle náhodná volba se mu náhodou povedla!

Konec
Lidi, jsem strašně ráda, že jsem vydala tuhle knihu právě v tuhle dobu. Díky každým vašim komentářům jste mi zvedly strašně náladu, jelikož teď procházím snad nejtěžším obdobím v mém životě... Ráda bych teď poděkovala úplně všem, kteří komentovali, hvězdičkovali a hlavně četli tuhle knihu. A ikdyž tu nebudete napsání, i tak vám strašně moc děkuji, opravdu! Takže tady teda věnování a hlavně velké poděkování: MartinaPalacinka, SabikM, kaja5chat, mylady17, udtvjr, ShiniciKatotoka14, Less216, Elllan2410, Miraculus2004, sakura_sazke, jujocz, Lili_mut,pendrek750, VozyYT, lulucisek, ZuzanaLehotska
No a nakonec mám na vás velkou a hlavně důležitou otázku: Z jakého shipu byste chtěli fanfikci?
Jelikož píšu snad furt Marichat, tak mě napadlo, že by někteří chtěli možná něco jiného 🤔🤗🙂
Naposledy tedy děkuji a doufám, že se uvidíme u nějaké mé další knížky! 💖💞

🐱Nell🐞

Náhodná volba [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat