🎎 scarlet heart : 08

79 13 317
                                    

Boleh saya kata cite ni dia ada campuran genre?

Scarlet Heart 70%
W - Two World 15%
Kimi No Nawa 14%
Kungfu Panda 3 1%
---------------
100%

Untuk 6 chap bermula dari chap ni,setiap chap akan short update.

SESUNGGUHNYA SAIA BLACKOUT PADA HARI NI MAAF KENGKAWAN.

IN SHA ALLAH ESOK SAIA SPAM.

---

SOLO : JIMIN

---

"Yah Hyunjin,boleh tak kau ikut hyung pergi satu hutan larangan? Hyung rasa ni boleh buatkan kau ada satu pengalaman." Kata Wang Seungcheol kepada Wang Hyunjin yang sedang melukis sebuah potret.

"Ha? Hyung pun tahu..aku ni tak sekuat yang lain kan? Hyung pun siap perli aku lagi." Kata Hyunjin kepadannya.Seungcheol hanya berdehem.

"Belum cuba belum tahu kan?" Tanya Wang Seungcheol kepadanya.

"Ha yelah,mana tahu muka aku boleh buat mana-mana orang terbunuh ke." Kata Wang Hyunjin kepadanya.

Wang Seungcheol memandangnya dengan wajah pelik.

---

"Sebelum kaki aku ni jadi panjang nak sepak kau punya kelemahan tu baik kau cakap kau ni siapa." Jimin menjeling lelaki yang sedang berdiri di hadapannya.

"Wo rilek,rilek.Tak yah ah sampai nak sepak aku punya kesayangan ni." Kata lelaki itu.

Jimin hanya memandangnya dengan wajah bengis.

"Anda rasa saya ada masa untuk membangang dengan anda?" Tanya Jimin kepadanya.

"AISH DIAM LA KAU."

"HAK ALAH DIA YANG SUH KITA RILEK,KITA RILEK AH NI.LEPASTU KAU NAK MARAH AKU.PANG KANG JANTAN GALAH CAPANG NI." Jimin menjerit kepadanya.

---

"Kita nak buat apa dekat hutan ni hyung?" Tanya Wang Hyunjin kepada Wang Seungcheol.

"Kita nak pergi tangkap seorang penjahat." Jawab Wang Seungcheol.

"Siapa nama dia?" Tanya Wang Hyunjin lagi sekali lagi.

"Park Chanyeol." Jawab Wang Seungcheol lagi.

---

"Gaya kau macam tak boleh rilek jadi,"

"-HA CAKAP LA KAU SIAPA BAHALOL.SETAN TAK FAHAM BAHASA MANA NI AKU KALAU BOLEH NAK JE LEMPANG KAU DALAM GAUNG BAGI MATI TERUS EI." Jimin menjerit dengan sepuas hatinya.

"Ha yelah,dari kau duk meraung macam orang gila ni la kan,aku akan gitau aku ni siapa." Kata lelaki itu dengan selambanya.

"Aku,"

"-Park Chanyeol." Kata lelaki itu.

---


"D-dia takkan apa-apakan aku kan..? Hyung..?" Tanya Wang Hyunjin kepada Wang Seungcheol.

[C] walkin' in time 『시간 안에 걷다』Where stories live. Discover now