23.rész

1.6K 119 25
                                    

Todoroki állt a padomnál.
-Igazából összejöttem Momo-val.
-Már ideje volt.
-Csak gondoltam szólok...
Bementem a szobámba, majd egyszer csak kopogtak, miközben a drágámmal fetrengtem az ágyon.
-Ki az?-nyitotta ki az ajtót az első személy,majd csak azt vettem észre, hogy az egész osztály a szobámban van.
-Az ott mi?-nézett rá a Drágámra Katsuki.
-Ő itt a férjem-bólogatott Mina.
-Jól teszed [Név], így tovább.
-Egy ilyen párna?Még keze sincs, amivel megtudna fogni.
-Ezért kell eltartanom szegényt-öleltem magamhoz szorosabban.
-Mivan Bakubro leváltottak egy párnára?-jelent meg Kirishima.
-Szerintem ez még jobb is, mint az idegbeteg.
-Szerintem is-helyeselt Mina,majd közelebb jött hozzám és a Drágámhoz-Ez,ő?Abból az új animéből?Megfoghatom?
-Ha elmész kezet mosni, akkor meg.Van szappan is-kiabáltam utána.
-Ne csesszetek fel, hogy ez a párna jobb mint én!
-Shhh...Drágám,ne is halgass rájuk-tettem az egyik ujjam a szájára.
-Ilyen nincs bazdmeg...
-Most már megfoghatom?
-Mutasd a kezed-megszagoltam-jó, jó illata van, de csak 10 mp-et kapsz.
-Én is, én is-jött oda Ochako.
-5...4...3...2...1...Kérem
-Neh mááár...Ez így nem fer.
-10 mp-adtam oda a másik lánynak is.
-Nah jó,én is...-jött oda Kirishima.
-Tiszta a kezed perverz?
-Tiszta hát.
-Jónak néz ki...-adtam neki is oda a párnát.
-Ahh...,olyan puha, Bakubro ezt kikell próbálnod!!!
-Természetesen, csak kézmosás után-vettem el a vöröstől.
-Naaaaaa, még úgy ölelgettem volna.
-Én meg nem fogom azt a szart.
-Te....most....leszaroztad a Drágámat?Nem bocsátok meg.Semmiképp nem bocsátok meg.Kifele van áruló.
-Pff..Inkább,mint itt lenni.Inkább hazamegyek...-jött oda egy búcsu pusziért.
-Neki is-nyomtam az arcába a Drágámat.
-Még mit nem!-viharzott ki a szobából.
-Lassan nekünk is menni kéne.
-Igazad van.
-Szia [Név].
-Sziasztok! Integettem nekik.
Miután jött értem anyum,beszálltam a kocsiba a Drágámmal és hazamentünk.
-Tényleg.Ma Shouto-ék úgy is átjönnek vacsizni.Ugye vettél neki valamit karácsonyra?
-Hogy ne vettem volna?-röhögtem a hátsóülésen, mivel elől nem fértünk el a Drágámmal.
Felmentem a szobámba, becsomagolni, Shouto ajándékát, majd beraktam a fa alá, egy Shouto címkével.Amikor megjöttek, leültünk az asztalhoz,egy üres szék sem maradt, ezért kihoztam az egyik szobából egyet, amire a Drágámat ültettem magam mellé.
-Nocsak [Név].Ő kicsoda?-kérdezte Shouto anyukája.
Anyám: Ne!
Apám: Ne!
Shouto: Ne!
-Minden December elején kezdődött, amikor ez a csodálatos anime a világra jött...
Mikor a karácsonyfa alá mentünk kibontani az ajikat, meglepett fejet vágtam a laptopnál, ahogy anya kérte,Shouto-tól egy limitált kiadású mangát kaptam, a szüleitől,pedig egy kézmelegítős telefontokot. Shouto, mikor kibontotta az ajándékot,amit tőlem kapott, majdnem szégyenében elsüllyedt, egy doboz óvszer, mi más.
-Ezt ki adta [Név]?-nézett rám.
-Úgy hallottan van egy barátnőd...

❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now