Kiderült, hogy azért van külön fürdő, mert a fiúkkal volt egy szinten a szobánk.Kimentünk a közös részre, ahol elkezdtünk üvegezni.Én Mina-t pörgettem.Nem haboztam.Mindenki ott volt, kivéve Bakugou.
-Hogy álltok Kamirai-val?-Mina csak elvörösödött, majd szúrósan nézett rám.Kaminari átkarólta, majd vigyorgott.
-Jól!-mindenki meglepődött.
-Mióta?-kérdezték a többiek.
-Hát,két-három hete...-miután az osztály nagy része tudomásul vette, Mina pörgetett.Ki mást, ha nem engem?
-És te Kirishima-val?-azóta nem nagyon beszéltem erről Mina-val,természetes, hogy nemtudta. Oldalra néztem kínosan?
-Ezt, hogy érted?-nézett rá a vörös-Nincs köztünk semmi.
-Hát de nem úgy volt, hogy-
-De, csak aztán mégsem... - megcsörrent a telefonom a zsebemben.Bakugou,ő a megmentőm.
-Bocsi, mennem kell...-álltam fel a helyemről.Mikor szálltam be a liftbe, még ott is hallottam, ahogy Momo kioktatja Mina-t, hogy ezt nem kellett volna.A telefont nem vettem, hanem a szöszi szobájába mentem.
-Miaz?-mutattam neki a még mindig csörgő telefont.
-Semmi, csak unatkoztam.
-Nembaj, legalább eltudtam onnan jönni.
-Hogy-hogy?
-Üvegeztünk.
-És?
-Mina elkezdett kérdezgetni Kirishima-ról.
-Gyere ide-mutatott maga mellé az ágyon. Leültem mellé, mire megölelt.
-Semmi baj-nevettem a nyakába.
-Most azt vártad, hogy sírjak?-néztem rá nevetgélve.
-Nem bántam volna-csókolt meg.
-Igazából,bocs hogy ezt mondom, de nagyban szarok Kirishimára.
-És?Én sem bírom Todoroki-t, még is te jóban vagy vele.
-Egy ideig még beszélgettünk, majd visszamentem a többiekhez, akik hála az égnek, már nem üvegeztek.
-Bocsi, hogy sokáig tartott, a szüleim voltak-mondtam mosolyogva.
-Bocsi, nem tudtam-jött odahozzám Mina.
-Semmi-legyeztem a kezemmel.
-De tényleg.Mi lett köztetek?
-Megmondtam neki,hogy ez így nem fog menni.
-Miért?
-Mert találtam mást... - vörösödtem el.
-Kit? Kit?
-Őt itt-mutattam a telefonomon egy képet, az egyik kedvenc anime karakteremről.
-Komolyan? Ez miatt dobtad Kiri-t?-vakartam meg a tarkóm mosolyogva.
-Amm tudtad, hogy nekem és Momk-nak van saját fürdőnk?
-Miiii?És miért?
-Mert a fiúkkal vagyunk egy szinten.-felmentünk a szobámba, mert csak azért sem akarta elhinni.Kinyitottam az elajtót és Bakugou feküdt az ágyon,amit vissza is csuktam.
-Mi az?-nézett rám kérdőn Mina, majd benyitott,addigra már nem volt ott a szöszi szerencsére.
-Gyere-intettem a rózsaszín lánynak, aki elkezdett követni, majd benyitottam a fürdőbe.Ilyen nincs, jobb helyet nem talált volna?Éreztem, ahogy nekivágtam a fürdőajtót.
-De ez nem ér, hogy neked külön fürdőd van...
-Az semmi, fürdōkádam is van-mutattam neki, szerencsére Baku kapcsolt és kiment Mina hátamögött, majd átment a szobájába.
-Mondtam már, hogy idióta vagy?-nyitottam be a szobájába.
-Hát, lehet, hogy ha egyedül jöttél volna a szobádba,nem kellett volna onnan kijönnöm.Most,hogy itt vagy kérdezni akarok.
-Szeretnék...-javítottam ki.
-Mi vagyok én neked?-legszívesebben elpoénkodtam volna az egészet,de lehet, hogy nem annak volt itt az ideje. Közelebb mentem hozzá és megcsókoltam.
-Ezt inkább döntsd el te-mentem volna át a szobámba, mire visszarántott és visszacsókolt.
-Nah menj aludni, mert tuti átakar menni hozzád valamelyik barinőd-vinnyogott,mire én röhögésben tőrtem ki.
-Jóh, megyek aludni.
ESTÁS LEYENDO
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
RomanceCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!