8. Bölüm: DÖVÜŞ

112 5 1
                                    

Araba durdu. Serseriler sigara içiyordu.

Bunun için heryerde duman kokusu vardı. Midem bulanmıştı.

Bi kenarda alkol alan sapıklar, diger kenarda erkekleri eglendirmeye calisan kızlar vardı.

"Burası ne biçim bir yer böyle?!!" bunları bağırarak söylemiştim.

Sigara içenlerden bir tanesi " Beğenemedin mi güzelim?" dedi ve bana sapık sapık bakmaya başladı.

Alp'in kulağına eğildim ve "Şu manyak sapık sapık bana bakıyor!" dedim.

Alp bana laf atan erkege dogru ilerlemeye başladı. Ortalığa bir sessizlik çokmustu.

Sadece kendi nefes alış seslerimi duyabiliyordum.

Alp bana laf atan cocugu bogazladı ve duvara yasladı.

"Ona bir daha bakmayacaksın!! Yoksa o göz bebeklerini bıçakla ortadan ikiye ayırırım!" dedi.

Herkes korkuyla Alp'e bakıyordu. Onu bıraktı. Kollarıyla belimi sıkıca kavradı ve içeriye girdik.

İçerinin dışarıdan pek bir farkı yoktu. Sadece burda alkol kullananlar çoğunluktaydı.

Adımlarımı hızlandırdım. Alp ise bana aldımamış, aksine daha da yavaş yürüyordu.

İlerideki merdivenlerden çıktık. Alp beni bir odaya bıraktı. Anahtarı da bana verdi ve çıkmamamı söyleyerek gitti.

Arkamı döndüm. Bir yatak dolap ve puf vardı. Pufun üstüne atladım. Yaklaşık 5 dakika sonra odadan çıktım.

Ne yani? Alp'in sözünü dinleyecektim mi sanıyordunuz? Yavaş yavaş yürümeye başladım.

Önüme bir erkek çıktı ve yolumu kesti. Kalp atışlarımı durduramıyordum.

"Nereye?" diye sordu. "Sanane!?" dedim bagirarak.

Lanet olasi aklim. Kendim kaşınmıstim.Cebinden küçük bir falçata çıkardı ve"Nereye dedim??!"diye bağırdı.

Korkudan dilim tutulmuştu ama cevap vermek zorundaydım.

"Ş-şey, Alp'i aramaya çıkmıştım da..." bıçağı boynuma yaklaştırdı.

1 dakika geçmemişti ki falçatayı boynuma yasladı.

"Lü-lütfen bana zarar verme!" dedim. Gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Bi an durdu ve "Ödlek." dedi.

"Ben ödlek değilim!!" diye bağırdım. Yürümeye başlamıştı.

Arkasını döndü ve bıyık altından sırıtarak, "Evet öylesin." dedi.

Yolunu kestim ve "Bari Alp nerede onu söyle!" dedim. Bana bakmadan "Benimle gel ödlek." dedi.

Onu takip etmeye başladım. Birden kocaman bir ring gördüm.

Herkes ringe odaklanmış, dövüşün başlamasını bekliyordu.

Birden tüm ışıklar söndü ve sadece ringdeki 2 lamba yandı.

2 köşede kaslı 2 çocuk görünüyordu. Kim olduklarını bilmiyordum çünkü kel bir adamın koca kafası yüzünden hiç birşey göremiyordum!!

İçimden 'Senin tek sorunun o koca kafanın kıçından büyük olması!!' diye adama söverken ona tip tip bakıp yanından uzaklaştım.

Ringe iyice yaklaştım. Hey??! Nee??!!! Alp ile Yağız??!! Olamaz onlar dövüşecek mi !! Buna izin veremezdim!!

Tam ringe çıkacagım sırada korumalardan biri beni tuttu ve gitmemi engelledi.

Bana bunu yaptığı için çok pişman olacak. Hihihi.

Adam inliyordu çünkü karnına tekmeyi geçirmiştim. Bu sırada da Yağız Alp'i tekmeliyordu!!

Hemen ringe çıktım. Yağız sinirden ne yapacağını bilmiyordu.

Sadece Alpe odaklanmış bildiğin ağız yüz giriyordu çocuğa!!

Birden " Ona bu ellerle dokundun değil mi!!" diye bağırdı ve ellerini ezmeye başladı!!

Hemen Yağız'ın karşısına geçtim...

AÇELYA.🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin