BÖLÜM 12 : GEL BENİ AL!

131 8 2
                                    

"bu sefer hayatımı mahfedemezsin! Buna asla izin vermem! Git buradan!" diye bağırdım.

Klabim öylesine hızlı atıyordu ki bir an durdu zannettim. Geçmiş günlere dönemezdim!

O pislik bir daha hayatımı mahvedip sonra da elini kolunu sallaya sallaya çıkıp gidemezdi! "Bak ben seni hala çok seviyorum.."

sözünü bitirmesine izin vermeden Yağız ona cevap verdi

"Peki bunu da seviyor musun?!!!!" dedi ve suratına yumruğunu geçiriverdi.

Sonra da bir tekme! 'Ohhhh birazdaha vur! DALAQINA DALAQINA VUR!' ya bi susar mısın iç ses!

"Tamam Yağız bırak şu manyağı!" dedim ve yağızı sürükleyerek dışarıya çıkardım. "Şimdi beni evime götürür müsün?"

hiç itiraz etmeden gaza bastı ve evime doğru gitmeye başladık. Telefonumu çıkardım ve kulaklığımı takarak müzik dinlemeye başladım.

En sevdiğim şarkıyı açtım. Müziğin olağınüstü sesinin kulaklarıma dolmasına izin verirken arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım.

Bir iskambil falında

Çıkmıştık birbirimize

O güzel kupa kızıydı

Sinek valesiydim bense

Gece yarısı o perşembe

Rastladım köprü üstünde

Ağlama dedim o ağladı

Trabzanlardan indiğinde

Saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak dedim

Senin için rüzgarda hep yağmur mu var

Gözlerin mi daldı yoksa sıkıldın mı sorulardan?

Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar?

Bir kar tanesi ol

Kon dilimin ucuna

Bir kar tanesi

Erir ağzımda

Bir kar tanesi ol

Kon dilimin ucuna

Bir kar tanesi

Erir ağzımda

Sırılsıklamdı soyundu

Vücuduma dokundu

Biraz pürüzlü tenimde

Yaşam hücrelerimi buldu

Mutluyudum o uyudu

Sarıldım sayıklarken

Tanımadığım o adları

Yanımda çırılçıplak

Saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak dedim

Senin için rüzgarda hep yağmur mu var

Gözlerin mi daldı yoksa sıkıldın mı sorulardan

Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar?

Bir kar tanesi ol

Kon dilimin ucuna

Bir kar tanesi

Erir ağzımda

Bir kar tanesi ol

Kon dilimin ucuna

Bir kar tanesi

Erir ağzımda

Rüyamda gururluydum, biliyordum diyordum

İnanmak lazımmış meğer iskambil fallarına

Uyandım, bakakaldım, hayali bir parmağın

Bıraktığı yazıya, pencere camının buğusuna

Hoşçakal...

Bir kar tanesi ol

Kon dilimin ucuna

Bir kar tanesi

Erir ağzımda

Şarkı bittikten sonra gözlemi açtım. Şarkının yarısında müzik sesi azalmıştı. NE?!!!?!?! Yağız kulaklığımın birisini kulağımdan almış kendi dinliyordu!?

"Ne yapıyorsun?!" diye sordum. "şarkı dinliyorum? Gerçekten güzelmiş."

"En sevdiğim şarkı.." dediğim anda durdu ve "Geldik." dedi.. Arabadan indim ve hızlı adımlarla eve doğru gitmeye başladım. Hiç sevmediğim kiraz ağaçlarının yanından geçtim. Aslında en sevdiğim ağaç kiraz ağacıydı ama bora denilen o şerefsizle benim ortak ağacımız eskiden kiraz ağacı olduğu için artık onlardan nefret ediyorum. Dublex villamızın-ne sandınız olm B| - kapısına geldim. Kapıya bir uçan tekme geçirdim ve "ÖÇÖN KÖPÖYÖ MÖN GÖLDÖM!" diye bağırdım. Kapı açılmayınca ikinci uçan tekmemi geçiriyordum ki pembe stick not kağıtlarımdan birisinin kapıya yapıştığını gördüm.

"Sevgili Kızım,

Yeni bir iş görüşmesi için Yurt Dışına gittik. Cerenlerde kalman gerekebilir. 2 gün sonra eve geri döneceğiz.

Sevgilerimizle...

Annen ve Baban "

"Gidecek zamanı buldunuz demi yaaa öğüöğğğ Ceren malı da yok ki öğğ!" dedim. Nasıl bir malsam artık. Telefon rehberimi karıştırmaya başladım.

Sena

Hayır bu olmaz. Dün bunun kafasını klozete sokmuştum.

Erotik Pandam

Bu da evde yok.

Damacana -bu da damla :D-

Bu da okul gezisine gitti.

Malum yağız telefonumu suya attığı için rehberimde bu Qadar numara vır. Son bir kez rehberimi dikkatlice aradıktan sonra son bir kişi gördüm..

Bed boy -Yağız-

Nalad girsin öğğ soğuktan donmak yerine tercihimi yağızdan yana kullandım. Arama tuşuna bastım ve beklemeye başladım.

"Ne var?!"

Eben var.

"Gel beni al!"

Ne didim lan ben?!

"İşim var Ukala."

Öşö vörmöş!?

"Ya noyuy noyuy anam babam beni terk etti bak nolur gitcek kimsem yoh gel beni al !"

Hehehe.

"Ukala. Bebek tavırlarını kesmezsen seni almaya gelmem."

Ne didi o?

"Yaaa tamam tamam gel hadi bekliyorum bay bay."

Dedim ve telefonu kapatacakken onun çoktan kapatmış olduğunu gördüm Bed bıyyyy.

Arkadaslar bu bolumde bitti uzun yazdim :D cok ozur yazmadigim icin dersler yogundu :/ neyse begendiniz mi? Multimedyada Açelya var :D cok das olm *-* (koydummu bilmeyom fotoyu caktirmayin :D )neyse yb ne zaman gelir bilmiyorum ama geç kalmaz hadi melekler bay bay :* :* :* :* Öpüldünüz!!!!

Bu arada multimedya da Açelyanın yağızın evinde kopma sahneleri var sjjsjjs :3

AÇELYA.🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin