BÖLÜM 10 : Mustiye Otogaz

101 9 7
                                    

Gözlerimi açmamla Ceren'i görmem bir oldu. Tepemde dikilmiş

"OOoOOo mustiye otogaz OOoOooo mustiye otogaz diye bağırıyordu. "Ya Ceren mustiye otogaz ne lan? Te Allam. Ağzına ıslak odunla vurmadan in üstümden." Ceren üstümden indi ve okul kıyafetlerini üstüme fırlattı.

Sürünerek yataktan kalktım ve telefonuma baktım

Gönderen : Yağız (Belalım)

Yeni parfümünü beğendim Ukala.

"Ne diyo lan bu?

Bu lan diyo ne?

Diyo lan bune?

Lan ne diyo bu?" dedim içimden. "Kim ne diyo lan?" diye tepki verdi Ceren. Ao, dışından söylemişim.

İttirerek Ceren'i zorla çıkardım ve cevap yazdım.

Gönderilen: Yağız (Belalım)

Ne parfümü?

tam eteğimi giyiyordum ki cevap geldi. Hızlıca eteği belime kadar çektim ve telefona baktım.

Gönderen: Yağız (Belalım)

Kazağımda parfümün kokuyor Ukala. Artık kazağımı yıkamayı düşünmüyorum.

ağzım bi karış açık mesajı tekrar tekrar okuyordum.

"Lan Açelya bak kafamı bozma ben buraların agasıyam, gelirsem çok kötü olur bak bilmiş olasan!" diye bağırmalarına aldırış etmedim.

Geçmişe dönnnn. ben parfüm mü sıktım?? Lan?! Ben kendi kazağım yerine?! Allah belamı versin. Allah  beni kahretsin. Bana geleeen sana gelsin yaagggggr.

Nalad olası aklım! Gömleğimi de giydikten sonra kapıyı açtım. Cereni merdivenlerden adeta sürüklercesine indirdim.

Ve evden çıktık. Okula doğru ilerlerken Arda yani Cereninki arabasıyla geldi ve durdu.

"İsterseniz sizi ben götüreyim?" dedi. Ceren tam rededecekken ağzını elimle kapattım ve

"Oluur!" diyiverdim. Ceren kolumu cimcikleyip durmasına ragmen zorla onu ön koltuga fırlatıverdim.

Hihihi yaşasın kötülük! Cerenin somurtan suratını dikiz aynasından görebiliyordum.

Öne doğru eğildim ve radyoyu açtım.

Gül renginde gün doğarken

Boğazdan gemiler usulca geçerken

Gel çıkalım bu şehirden

Ağaçlar,gökyüzü ve toprak uyurken

Dolaşalım kumsallarda

Çılgın kalabalık artık uzaklarda

Yorulursan yaslan bana

Sarılıp uyuyalım gün batımında

Belki üstümüzden bir kuş geçer
Kanadından bir tüy düşer

İner döne döne gökyüzünden

Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden

Haydi kalk gidelim bu şehirden

Gün doğarken ya da güneş batarken

Belki kuşlar geçer üstümüzden

Kanatlanır senin ellerinden...

Ellerinden...

Hayır! Her şarkı olabilirdi ama bu, hayır! "Arda arabayı durdurur musun? Yürüyerek devam etmek istiyorum."

cümlenin yarısında araba zaten durmuştu. Arabadan hızla indim ve kaldırıma oturdum.

Gözyaşlarım zincirleme kaza gibi birbirinin ardından geliyordu. Ceren de yanıma çömelmişti.

"Ah. Sadece şu APTAL Bora için gözyaşlarına değmez. Bii şarkı bu Açelya." dedi sakince.

"Bi şarkı değil! Onunla özel şarkımız! Ceren yanlız kalmak istiyorum." kalmak için beni ne kadar zorlasa da sonunda gitti.

Ellerimi dizlerime koymuş ve kafamı ellerimiz içine gömmüştüm. "Okulda olman gerekmiyor mu Ukala?"

yb yazmayi dusunmuyordum ama okuyucular artiyor :)

hepinize tesekkur ederim vote ve yoruma abananlara ithaf ediyorum shsjjs neyse hadi bb sefiliosunuz :*

-Öykü

AÇELYA.🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin