Nakon sat i pol moje noge su opet dotakle čvrsto tlo. Pogledala sam u Eleninom smjeru i one je već gledala u mene. Znala sam što to znači. Dečki sutra ujutro imaju trening, a nas dvije smo slobodne do pet sati. Znači sprema se jedan girls night izlazak.
Nakon kratke vožnje busom stigli smo u hotel. Dalić je održao kratki govor, a zatim nas je poput male djece prozivao i davao nam ključeve od soba. Elena i ja smo bile zajedno, soba 534.
Ušle smo u lift i ubrzo nakon toga nalazile smo se na četvrtom katu. Pogledom sam tražila našu sobu. I pronašla sam ju. Trknula sam laktom Elenu i glavom pokazala na sobu.
Krenule smo prema sobi, ali nedaleko od naše sobe su se počela otvarati vrata. Soba 548. Iz sobe su izašli Rog i Pjaca. Elena i ja smo stale kao smrznute.Kada su nas primjetili, nasmijali su se i stvorili pored nas. Bili su oko dva metra udaljeni od nas i voljela bih da nije tako. Voljela bih kada bi mogla zagrliti Marka, poljubiti ga i biti s njim.
Marko se odjednom približio i ostavio kratak blic poljubac. Htjela sam još, ali znala sam da mi se posljedice neće svidjeti. Začulo se otvaranje vrata lifta, te su se oba Marka odmakla od nas sve do vrata sobe. Iz lifta je izašla Iva.
"Oh, zašto još stojite tu djevojke?" Upitala je mene i Elenu, te je sumnjivo pogledala dečke. "Ajde čuvam vam stražu." Nasmijala se i okrenula se prema liftu. Rog i Pjaca su se odmah nacrtali pored nas.
Htjela sam da nikad ne prestane ovaj trenutak, ali sreća nije dugo trajala. Iva nas je upozorila kako dolazi Dalić s još nekim reprezentativcima. Elena i ja smo nestale u sobi, baš kao Markeci.
Odmah mi je stigla poruka.
markec moj❤: jako mi nedostaješ, ovo mi nije bilo dovoljno 😥
vi: i ti meni babe, nije ni meni. možda će nas iva pokrivati kao malo prije?
markec moj❤: možda, nadajmo se. kakve imate planove večeras?
vi: imamo girls night izlazak, ne uključuje dečke😉
markec moj❤: a daaaaaj, ne mogu te samu pustit u klub, da mi te neko tak zgodnu ukrade
vi: zgodna sam ti ha?
markec moj❤: uff nemaš pojma koliko😏
vi: slikat ću ti kaj sam obukla, pusa babe
markec moj❤: pazi šta oblačiš!!
Nasmijala sam se na Markovu zaštitničku prirodu. Pogledala sam na sat i bilo je 19: 38. Taman dok se nas dvije spremimo će biti vrijeme za izlazak.
Nakon nekih sat i pol bile smo spremne. Odlučile smo se uslikat.
' lelamodric my pal and me.... Kalinjingrad here we come😝'
Ela i ja smo stvarno ispale dobro. Elena je svoj izgled upotpunila povećim okruglim naušicama koje su joj savršeno pristajale.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...