23

448 18 2
                                    

"Luka ne budi dijete." Pokušavala sam nagovoriti Luku da idemo u šetnju. "Luka. Iznijet ću te van iz sobe." Dečki su umirali od smijeha, dok su jeli čips u dnevnom boravku mog i Elinog stana. Vratili smo se u Hrvatsku jučer. "Ako me netko otme ti si kriv Luka." Bijesno sam zgrabila jaknu i cipele. Naravno da me Marko spriječio u toj namjeri. Vrata sobe su se otvorila, a ja sam zgrabila svoju papuču i pogodila Luku posred čela. "Ti si idiot." Odgurnula sam Marka, te izašla iz stana. Marko je trčao za mnom. "Malena, ne ljuti se. Dođi gore, molim te." Napravio je puppy face. "Kad si već vani, ideš sa mnom u šetnju." Nije se bunio. Nastavili smo šetati kroz kvart. Moj mobitel je zazvonio, Luka. Nisam se javila i sekundu poslije je zvonio Markov mobitel. Opet Luka. "Nisam ju uspio zaustaviti, Luka. Pobjegla mi je. Tražim ju." Marko se jedva suzdržavao da se ne pukne smijati. Ja sam držala ruke preko usta, da se ne puknem smijati. Marko je poklopio. "Srce će ga uhvatit'." Nasmijala sam se.

"Tko mu kriv, mogao je ići u šetnju." Nasmijala sam se ponovno, te sam otisnula poljubac na Markov obraz. Šetali smo kroz park i bilo je predivno. Uživala sam u svakom trenutku s Markom. Spustio se pljusak i nas dvoje smo kao dvije budale trčali prema stanu. Nedaleko od stana sam se poskliznula i zamalo pala, ali me Marko uhvatio. Nije dugo čekao i naše usne su se brzo spojile. Nikoga i ničega nije bilo oko nas u tom trenutku. Ni kiša nam nije smetala.

"Prehladit ćemo se." Progovorio je nakon poljupca, te smo nastavili trčati prema zgradi. No, ovaj put sam više pazila. U stan smo upali u potpunosti mokri. Svi su nas gledali kao da smo pali s Marsa, a nas dvoje smo se nasmijali. Marko je svratio do svog stana po suhu odjeću, a zatim se vratio. Ja sam se presvukla u bijeli sportski top, crnu baggy trenirku i crnu vestu. Kosu sam osušila fenom, te sam ju svezala u neuredni rep.

Zvono na vratima me vratilo u stvarnost. Bio je to Marko. Poljubio me na blic, te se pridružio dečkima u dnevnom. Elena, Mirna i ja smo bile u kuhinji. Mirna je pravila muffine, a Elena makarone sa sirom. Ja sam radila martinije koje dečki obožavaju. "Ajme Rogić i Pjacan će prvi puta probat Leline top martinije." Šime je kao malo dijete skakutao oko šanka. Dečki su se posjedali oko šanka, dok smo nas tri kuhale. Ja sam brzo i spretno rezala voće i miješala sastojke.

Dečki su nas kao opčinjeni gledali. Antiša je buljio u Mirnu, baš kao i Mateo. Mateo je slinio za tim muffinima. Rogec, Dominik i Raketa su gledali Elenu kako riba sir. Dok su Luka, Šime i Marko gledali mene kako pravim martinije. Pogledala sam Marka koji je već gledao u mene. Nasmijala sam se. Ubrzo je mirna bila gotova s muffinima. Ja sam napravila jedanaest alkoholnih i bezalkoholnih martinija. Elena je izvadila tepsiju s makaronima i stavila ju na stol. Ja sam poslagala martinije na šanku, a onda sam pomogla Mirni da složi muffine.

"Elena ovo je savršeno." Dominik je pohvalio Elenu. Svi su se složili. "Gdje je Danijel?" Nedostajala mi je ta luda glava. "Ma pronašel je tam neku žensku, pa je s njom." Reko je Šime dok se doslovno gušio makaronima. Kada su svi pojeli, raspremile smo stol i poslužile martinije i muffine.

Mirna je pustila muziku na zvučniku u kuhinji, dok smo prale suđe.


Ante Rebić's POV

"Antiša, voliš li ti našu Mirnicu?" Šime me prekinuo u promatranju Mirne koja je zajedno s Lelom plesala po kuhinji dok su spremale posuđe. Obje su imale dara za pjevanje i plesanje. "Da." Odgovorio sam na Šimino pitanje.

Mirna i Lela su završile s posuđem, te su nastavile plesati. Lela je doplesala do Pjace i njih dvoje su nastavili plesati. Rog i Elena su isto plesali. Ja i nisam bio baš nadaren plesač. Mirna me pokušavala nagovoriti da plešem s njom, ali nisam htio. Otišla je do Rakete koji je naravno plesao, nije da doma ima suprugu s kojom može svaki dan plesati. Zanima me gdje su Rog i Pjaca naučili plesati. Pogledao sam sat, bilo je oko pola pet. "Elena jel' se sjećaš onog plesnog studija?" Lela je sjela Pjaci u krilo nakon što se pjesma završila. Elena je kimnula glavom i odjednom su sve tri nestale u Lelinoj sobi. Ubrzo su izašle. Lela je bila u istoj odjeći. Mirnina kosa bila je svezana u visoki rep. Imala je sličan outfit kao Lela i Elena. "Mi idemo do plesnog studija." Elena nas je obavjestila, te su krenule prema vratima. Naravno nas osmorica smo se ustali i krenuli za njima. "A kamo vi to idete?" Upitala nas je Elena. "S vama." Ispalio sam kao iz topa. "Bit će dečkiju tamo." Upozorila nas je Lela. Rog, Pjaca i ja smo se pogledali. "Svejedno idemo." Rekao je Rog. Potvrdno sam kimnuo.

Nakon deset minuta smo bili ispred tog plesnog studija. Njih tri su ušle i pozdravile se sa svima. Bilo je dosita puno dečkiju. Mi smo sjeli sa strane i pratili sat. Lela, Mirna i Elena su plesale s još dvije cure. Bile su nevjerojatne. Izbezumljeno sam gledao u Mirnu koja je s lakoćom sve izvodila.

Elena's POV

Sjela sam na pod i popila veliki gutljaj vode. Ovo mi je trebalo. Zaboravila sam kako je dobar osjećaj ispucati se plešući. "Trebale bi ovo češće raditi." Rekla je Lela. Disanje joj se još uvijek nije vratilo u normalu. Brisala je znoj manjim ručnikom. "Djevojke, možete pokazati juniorima još neku koreografiju? U štiklama možda?" Trener nas je pogledao s mnogo nade. "Da, naravno." Ubrzo su nam donijeli štikle, a mi smo se za to vrijeme dogovorile oko pjesme.

Marko Rog's POV

Cure su opet stajale u sredini prostorije, ali ovaj put će plesati u štiklama. Lela je bila u sredini, a pored nje su stajale Elena i Mirna. Prvi stihovi su pokrenuli ples. Nakon svega pola minute zaprepašteno sam gledao djevojke. Pogledao sam Pjacu koji se mrštio, ne zbog cura već zbog ostalih dečkiju su ih odmjeravali. U sredini pjesme su se i ostale cure priključile. Nisam mogao vjerovati da Ela ovako dobro pleše i to u štiklama. Pola ženske populacije ne zna hodati u štiklama, a ona ovako dobro pleše u njima.

Shadow [završena]Where stories live. Discover now