Marko Rog's POV
Jaka bol u glavi me probudila. Polako otvorim oči, ali zbog prejakog svjetla sam ih ponovno zatvorio. Nakon par minuta osjetio sam kretanje pored sebe. No nisam imao snage otvoriti oči.
"Tu ti je tableta i voda." Elin glas je bio tih i nježan. Ustala se i otišla, ne znam kamo. Ubrzo se iz kupaonice čuo tuš, znači tamo je. Otvorim oči i uzmem čašu i tabletu, te popijem. Ležao sam dobrih pet minuta, a onda sam se prebacio u sjedeći položaj. Čekao sam Elu da izađe. I nakon petnaest minuta je izašla omotana u ručnik. Zagrizao sam usnicu odmjeravajući ju od glave do pete. Ela se počela približavati krevetu. Ubrzo je sjedila u mom krilu samo u ručniku.
Bila je neodoljiva. Njezina kosa bila je podignuta u neurednu punđu, dok su kapljice vode i dalje klizile po njezinoj savršenoj koži. Rukom sam prelazio po njezinoj. Uskoro je moja ruka stajala na njezinom vratu prolazeći ljubičastim djelom. Namršteno sam to gledao. Zagrizla je usnicu. "Što se dogodilo?" Upitam ju i dalje gledajući u to mjesto. "Ti i dečki ste se napili, pa smo vas Lela, Raketa, Kramarić i ja dovukli u hotel. Pjaca nije htio u ovu sobu, već kod Lele, tako da sam ja završila tu. I počela sam se presvlačiti, ali ti si se pojavio iza mene i gurnuo me na krevet. Ljubili smo se neko vrijeme, dok nisi počeo raditi ljubavni." Zašutjela je. "Jesmo..." Njezino klimanje glavom me prekinulo usred rečenice. Nasmijem se, te zagrizem usnu. Pogled mi je opet pao na to ljubičasto mjesto, no nije se zadržao tamo. Nastavio je lutati Elinim savršenim tijelom. Nisam se mogao oduprijeti.
Poljubio sam ju, a ona je uzvraćala. Povukao sam ručnik s nje i osjetio sam kako se naježila. Ali nije prekidala poljubac.
Marko Pjaca's POV
Gledam Lelu koja se izležava u krevetu i pjeva stihove Igraj Moja Hrvatska.
"Kada odrasteš na ovoj cesti
NaučIš voljeti svoj život na njoj
Prvoj se lopti daš lako smesti
Na kojoj piše jedinoj ljubavi mojoj
Oči sretne vide samo tvoje boje
I bude onaj osjećaj u meni
Da zauvijek te volim moja želja to je
Ja pjevam glasno, a ti samo kreniIgraj moja Hrvatska
Kad te vidim ja
Srce mi gori, srce mi gori
Ono vatreno uvijek plamtilo
Neka se bori, za tebe bori
Jer te čekaju sve gore
I tvoje plavo more
Hrvatska, kad te vidim ja
Srce mi gori, srce mi gori..."Imala je predivan glas. Odjednom je ušutila i namrštila se. Pogledala je mene, pa opet mobitel. "Dalić dolazi za petnaest minuta." Moja oči su se širom raširile. Lela je skočila iz kreveta, te je pokupila sve svoje stvari. Ubrzo je soba bila prazna. Nakon dvije ili tri minute u sobi se stvorio Rog. Što bih sve dao samo da mogu normalno provoditi vrijeme s Lelom.
Lela's POV
Nakon što je Rog napustio sobu, uputila sam se u kupaonicu. Skinula sam Pjacinu majicu i gaćice, te stala pod tuš. Pustila sam mlaz hladne vode da mi se misli saberu. Nakon desetak minuta sam izašla iz tuša i obukla donji veš.
Mogu reći da ovo vrijeme u Rusiji nije normalno. Stvarno nije. Jedan dan ne možeš disati od vrućine, drugi dan ti se žile zalede od hladnoće. Kosu sam ostavila u prirodnom izadnju i nisam stavljala šminku, nije mi se dalo. Uzela sam notes, u koji sve bilježim, i fascikl s potrebnim papirima.
Ela i ja smo se liftom spustile u dvoranu za sastanke. Nedostajalo je još dosta igrača. "Lela, imaš li termine?" Izbornik me upitao Kimnula sam glavom i pokazala mu. "Znaš li voditi treninge?" Zbunjeno ga pogledam. Naravno da znam. "Znam." Odgovorim kratko. "Odlično, danas ti vodiš trening. Izmori ih." Nasmijao se Dalić i nekamo nestao. Nakon dobrih deset minuta, svi smo bili na okupu.
Dalić je imao kratku riječ, a onda je meni dao da govorim. Malo me oprala nervoza, ali brzo me prošlo. "Trening je danas od 13 do 15 sati. Utakmica protiv Nigerije je večeras. Poslije treninga imate kratak pregled." Završila sam dok su me oni gledali. Zatim je Dalić ustao. "To je sve od ovog sastanka. I još nešto. Lela danas vodi trening." Svi su iznenađeno gledali u Dalića. "Razlaz." Ponovio je strogo i svi su napustili dvoranu.
Elena's POV
Nakon sastanka u dvorani, medicinski tim i ja smo se uputili u liječničku kancelariju na stadionu. Trebali smo pregledati sve kartone nogometaša i pripremiti se za nadolazeći pregled i utakmicu. Sjedila sam pored Darije i razmišljala o ovome prvenstvu. Ako pobjedimo to će biti povijesni trenutak. Nadam se da će dečki dati sve od sebe, jer nam to sada i treba.
Luka Modrić's POV
Bio sam iznenađen Dalićevom odlukom da današnji trening prepusti Leli. No, vidi se da Dalić doista vjeruje Leli. Ima ista ovlaštenja kao Iva, još sada vodi treninge. Zaista napreduje moja mala sekica.
Pogledao sam na sat. Do treninga ima još dva sata. Pitao sam Subu, Pjacu, Šimu i Roga jesu za kavu i svi su pristali, naravno.
"Mislite da će ovo biti lagan trening?" Upitao je Suba ispijajući milkshake koji je naručio. "Ne znam, Lela je bila na svakom Dalićevom treningu. Zna kako radi, kako diše. Sumnjam da će nas poštediti jer je moja sestra." Rekao sam dok sam zamišljeno gledao u šalicu kave. Pjaca je isto bio odsutan. "Pjaca, što tebe muči?" Upitao ga je Šime. "Ništa." Promrmljao je. "Ma ubija ga činjenica da ne smije ni dotaknut Lelu zbog Dalića." Ubacio se Rog. "Zar niste bili prethodne dvije noći zajedno?" Upitao sam ga. "Jesmo Luka, ali neznam, nedostaje mi. Želim provesti tako svaku večer, zagrliti je prije spavanja. Uvijek mi prolazi kroz kosu dok ne zaspem. Zahvaljujući Daliću ne smijem ništa inače one gube posao, a to ne želim." Tužno je rekao. Ostao sam zapanjen načinom kojim je govorio o Leli.
Nije o njoj govorio kao da je komad mesa ili igračka. Doista se odnosi prema njoj kao prema kapi vode na dlanu. "Pjaca?" Dozovem ga, a on me pogleda. "Vjerujem da je teško, ali kada završi svjetsko Lela, Ela, Šime, Danijel i ja idemo za Zadar. Želim da i ti i Rog pođete s nama. Upoznat ćete naše roditelje i vidjeti naš Zadar. Cure će vam pokazat najljepša mjesta u gradu. Njih tamo svi vole." Rekao sam razmišljajući o uspomenama. "Ne bi ti to smetalo?" Pogledao me upitno. "Ne bi. Lela je odrasla djevojka koja je završila faks i ima čak dva posla. Ne mogu je zauvijek braniti od svega, ali znam da se zna sama pobrinuti za sebe. Previše je ona snalažljiva i pametna. Vjerujem ti Pjaca, jer vidim kako pričaš o njoj, kada pričaš o njoj oči ti se cakle. Zaljubljen si ludo u nju i to se vidi. Dokle god je sretna s tobom i ja sam sretan. I naravno dokle god ju ne siliš na ništa." Rekao sam, dok me Pjaca gledao nasmiješeno.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...