Lela's POV
Spremala sam se za izlazak. Dečki iz Las Vegasa su nas vodili u casino.
Bila sam zadovoljna svojim izgledom. Dečki su me prozvali crna nevolja. Zašto? Zato što kada god izlazimo ja nosim crno, a kako oni kažu dečki samo gledaju u mene i donosim im nevolje. Nisam im mogla proturječiti, jer bilo je istina.
Nasmijala sam se djevojci u ogledalu, a zatim sam uzela mobitel, torbicu i ključeve, te sam napustila sobu. Kada sam se pojavila u dnevnom boravku Gerardove vile, svi su me gledali otvorenih usta. "Crna nevolja je stigla." Nasmijao se Will i prebacio je ruku preko mog ramena. "Jesmo sada svi tu?" Svi smo kimnuli glavama, te smo se uputili prema Gerardovom džipu. Willova ruka više nije bila preko mog ramena, već oko mog struka.
"Lela?" Dozvala me Mirna. "Hm?" Uputim joj zbunjeni pogled. Pokazivala mi je da dođem do nje, pa sam se odvojila od Willa. Pokazala mi je mobitel i novinski članak.
"Čini se da je mladi nogometaš Juventusa svoju djevojku Lelu Modrić, poznatiju kao Lukina sestra i menadžerica reprezentacije i Juventusa, zamijenio misterioznom plavušom. Kako se čini ovu srijedu oko pet popodne nogometaš se vratio iz šopinga s novom djevojkom? Kako će reagirati Lela Modrić? Tko je misteriozna plavuša?"
Nasmijala sam se. "Pa naravno, plavuše. Njih je najlakše odvući u krevet." Preokrenula sam očima. "Ne smeta ti?" Mirna je zbunjeno upitala. "Zašto bi me smetalo? Mi nismo više skupa. Može raditi što ga je volja." Slegnula sam ramenima i nastavila sam hodati prema autu. "Priznaj da ti nije svejedno." Mirna je bila uporna. "Mirna. Svejedno mi je. Boli me briga što on radi. Njegov život, nek' spava s kim god želi. Ja živim život bez njega i savršeno je. Možemo li zaboraviti na to i uživati večeras i u ostatku ljeta?" Stala sam i pogledala ju. "Uredu." Slegnula je ramenima, te smo ušle u auto.
Nakon dvadeset minuta nalazili smo se ispred najvećeg casina u Las Vegasu. Čim smo ušli Ela je krenula prema pokeraškom stolu. I ja sam krenula u tom smjeru. Nije bilo teško pobjediti ove budale.
[sljedeci dan]
Ne znam ni kako, ali Will i Gerard su me nagovorili na profesionalno fotografiranje. I sada me šminkaju, sređuju kosu i sve ostalo. Vratila sam se u tamno smeđu za sada. Čekam dobru priliku za neku novu boju.
Nakon tri sata napokon sam bila gotova. Ovo je bilo mukotrpno. Ova slika mi se jako svidjela, pa sam ju odlučila staviti na Instagram.lelamodric I guess you couldn't withstand a storm like me⛈
Gledala sam u tu sliku nekoliko minuta. Doista sam se promijenila, kao da sam zrelija. Vjerojatno i jesam. Nakon svega što mi se dogodilo nije ni čudo da sam prije odrasla. Stigla mi je poruka u DM.
'I haven't seen a prittier girl than you😍'
Neymar i ja se često dopisujemo u zadnje vrijeme. Stvarno je drag i sladak, a ovi njegovi mali komentari mi mnogo znače. Kada se dvadeset i dvije godine ne osjećate udobno u vlastitoj koži, teško je vjerovati da ima nešto lijepo na vama. Ali zahvaljujući mojim prijateljicama i Neymaru shvatila sam svoju vrijednost.
Želim pomoći ženama i djevojkama širom svijeta, da zavole sebe i svoje tijelo, svoje postojanje. Ostavila bih nekoliko kratkih poruka na storyju tokom dana. Sve češće sam dobivala poruke kako im to stvarno pomaže. Puno sam razgovarala s Elenom i Mirnom o tom problemu. Mirna je rekla kako bi bila dobra ideja pokrenuti nešto kao motivacijsku stranicu. Dugo sam razmišljala i to je bila odlična ideja. Ela je rekla kako ima prijateljicu u Zagrebu koja je psihijatrica i koja bi se sigurno htjela priključiti. Bilo je vrijeme da se pomogne ljudima. Imale smo i Anteu koja je imala osamnaest i bila je izvrsna fotografkinja i spisateljica. I nju ćemo uključiti u sve to.
Od tog dana po malo pripremam sve. Stvorila sam stranicu i odredila joj ime. Poslije toga smo pronašle jednu Gerardovu prijateljicu Piu, koja nam je odradila nevjerojatne frizure i još bolje lažne modrice i svakakve efekte koje smo htjele. Kada smo bile spremne, Antea je odradila photoshooting. Uključile smo Gerarda, Rocca i Willa u ovo, također.
Uredile smo naslovne stranice, rubrike za čitanje i mreže na kojima smo dostupni. Stvorile smo i Instagram i Twitter, čak i poslovni mail.
Bila sam užasno umorna kada sam završila sa svime. Odlučila sam se za odmor.
[tjedan dana poslije]
Trenutno se nalazimo u San Franciscu. Ovdje smo dva dana i grad je lijep, sviđa mi se. No, moram reći da mi je Los Angeles najdraži za sada, a NYC je odmah iza.
lelamodric you could say i'm the festival girl🎉
I u San Franciscu smo naletjele na festival i na odličnu ekipu, samo što ovaj put nije bila muška već ženska. Prvi dan u SF-u smo provele na festivalu. Današnji dan smo odlučile provesti na plaži. U ovih nekoliko tjedana koje sam s curama pocrnila sam, vodim brigu o prehrani i higijeni više nego obično i moje psihičko stanje je u boljem stanju nego prije. Sve u svemu, uživam.
filipovicelena say we can't and we'll do it and take pics😎
Zvao me Luka. "Hej, Luka." Pozdravim ga, dok sam ispijala kavu. "Lela kada dolazite u Europu?" Ispalio je pitanje kao iz topa. "Hej, seko. Kako si? Jel' se lijepo provodiš? Ništa to ha?" Ušutio je na sekundu. "Oprosti. Samo me zanimalo kada se vraćaš." Rekao je tužno. "Za tri tjedna letimo za Pariz." Poziv se prekinuo.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...