Probudili su me nježni poljupci po vratu i licu. Polako sam otvorila oči i ugledala sam najljepši par očiju. "Dobro jutro, princezo." Njegov osmijeh je bio sve što sam mogla vidjeti. Približio mi se. Osjetila sam njegovu kožu na svojoj, a onda sam se sjetila što se dogodilo sinoć. Zagrizla sam usnicu. "Želiš se još izležavati ili idemo na doručak?" Legao se na jastuk i gledao u mene. "Mmm ostat ćemo još malo." Osmijeh nije silazio s njegovih usana. Podignula sam se i poljubila ga. On se uspravio i sada sam mu sjedila u krilu. Plahta je pala s mojih ramena i mojim tijelom je prošla jeza zbog hladnoće. Marko nije prekidao poljubac. Oboje smo gubili dah. Kada smo napokon oboje izgubili dah, odvojio se od mene i pogledao me u oči. "Volim te, malena moja." Prošaputao je i ostavio sitan poljubac na vratu. Poljubila sam ga na blic, te sam ustala s njega omotana u plahtu. "Možeš ti hodati i bez plahte." Marko se vragolasto nasmiješio. Izbeljila sam mu se, te sam s donjim rubljem ušla u kupaonicu. Pronašla sam jedan lijepi outfit, odlučila sam se za njega.
Kosu sam pustila da pada niz leđa. Šminku nisam stavljala. Na noge sam obukla Vansice, a na glavu sam stavila sunčane naočale. Izašla sam iz sobe i zatekla Marka na krevetu kako gleda nešto na mobitelu. Čim je čuo moje korake, podigao je glavu. Usta su mu se rastvorila. Nasmijala sam se i dotrčala sam do njega. Naslonila sam se na krevet i poljubila ga, gurnuvši mu jezik da se bori s njim. Dobro je uzvraćao. Naravno da je sve krenulo prema krevetu i zabavi u njemu, ali zaustavila sam ga. "A daj, Lela. Uvijek prekidaš. Nisi zanimljiva." Napravio je puppy face. "Čekaju nas na doručku." Nezadovoljno je uzdahnuo. Izašli smo iz sobe i zaključali ju. Spustili smo se do prizemlja i izašli na terasu gdje su nas čekali ostali. Marko je ležerno hodao, dok je njegova ruka bila preko mog ramena. "Halo, skidaj šape s moje žene." Elenin glas nas je odmah dočekao. Nasmijala sam se. "Ako će ona biti nečija žena, onda će biti moja. Je li tako, ljubavi?" Okrenuo je glavu prema meni. "Naravno, ljubavi." Poljubim ga u obraz i sjednem. Marko je sjeo odmah pored mene, dok mu je ruka i dalje bila na mom ramenu. "Bejb, daj me hrani." Marko je tiho zacvilio. Izadhnula sam. Uzela sam vilicu i hranila ga. "Preslatki se." Mirna nas je gledala onim 'awww' pogledom. Elena je kimala glavom dok se gušila u lososu koji je jela.
Ela i Mirna su me povukle za sobom. Nisam znala ni kamo ni zašto idemo. Samo sam ih slijedila. Natjerale su me da se presvućem. Stvarno mi nije bilo jasno gdje idemo. Čak su me natjerale na slikanje.
lelamodric i blame my friends for this
Slika je bila lijepa, stvarno je.
[tri sata kasnije]
Nakon tri sata naslikavanja, napokon smo se vratile u hotel. Bila sam iscrpljena. Dečki su bili svi u Eleninoj i Rogovoj sobi. "Idemo večeras van?" Elena je upitala. "Idemo, idemo." Odgovorila sam sjedajući u Markovo krilo. "Što se tebi dogodilo pa želiš ići?" Marko je ostavio sitan poljubac na vratu zbog kojeg sam se naježila. "Tako, ide mi se van. Možete se vas dvije doći spremiti kod mene." Rekla sam Eleni i Mirni. "Deal." Mirna se javila iz Antinog zagrljaja. Ustala sam se i otišla do sobe. Presvukla sam se u kupaći i vratila sam se u Eleninu sobu. "Dobra ideja." Mirna je odmah nestala iz sobe, a Elena je bila u kupaonici. Ubrzo smo nas tri bile ispred bazena. Dok je Mirna ulazila stepenicama, Elena i ja smo skočile u vodu. "Potres. Potres. " Smijali su se Rog i Pjaca dok su u kupaćima izlazili na terasu. Uputila sam im srednjaka, te sam otplivala do ruba bazena i rukama se naslonila. Dečki su skočili u vodu i doplivali do nas. Marko je zaronio i izronio točno ispred mene. Poljubim ga na blic. Njegove ruke su bile oko mog struka, dok mu je glava bila na mojim prsima. "Imaš sto kila." Našalila sam se. Odmaknuo se od mene. Ljuto me pogledao, te je izašao iz bazena i sobe. Trčala sam za njim sve do sobe. "Koji ti je vrag, Marko?" Stajao je ispred mene okrenut leđima. "Pogledaj me." Ljuto sam rekla. Nije se okretao. "Ponašaš se kao malo dijete." Prekrižila sam ruke na prsima. "Barem se ne ponašam kao da me boli ona stvar za druge i njihove osjećaje." Ovo me pogodilo. Suze su se skupile u mojim očima. "Ti me uopće ne poznaješ." Izustila sam dok je jedna suza pala niz moj obraz. Okrenuo se prema meni. Bilo mu je žao, ali nije me to zanimalo. Pokušao me dotaknuti, ali sam se izmaknula. "Idi." Tiho sam izustila, pokušavajući suzdržati suze.
Poraženo je izašao iz sobe, a ja sam sjela na krevet i suze su išle same od sebe. Sva ona bolna sjećanja su izvirivala ponovno. Umila sam se, te sam izašla na terasu. Sjela sam na ljuljačku koja je tamo stajala. Gledala sam u more. Bilo mi je dosta svega.
Mobitel je zazvonio. Zvao je Danijel, prava osoba. "Hej, Dan." Potišteno sam se javila. "Hej, seko. Što je bilo?" Zabrinuto je upitao. Ispričala sam što je bilo. "Morat ćeš mu jednom reći, ne možeš zauvijek skrivati svoje ožiljke od njega. Moraš dopustiti da te netko zavoli i s tim ožiljcima, da te voli zbog svega što jesi." Danijel je uvijek znao što treba reći. "Hvala ti Danijele, ne znam što bih bez tebe." Bilo mi je lakše nakon razgovora s njim. Duboko sam udahnula. Nisam ni primjetila da sam umorna. Zaspala sam uz zvukove mora i cvrčaka.Nisam sigurna koliko dugo sam spavala, ali sada su ispred mene stajale Elena i Mirna, te su kopale po mojim stvarima. Znale su što se dogodilo i rekle su da baš zato moram izaći malo van. Nakon ne znam koliko dugo uspjele su pronaći odgovarajući outfit.
Kosa je opet bila u prirodnom stanju. Na nogama sam imala crne štikle s platformom. Kada smo napokon bile gotove, spustile smo se u prizemlje. Tamo su nas čekali Pjaca, Rog i Ante. Dok su se ovi četvero grlili i gutali, Marko i ja smo stajali daleko jedan od drugoga izbjegavajući poglede. "Ne možete ovako. Daj se pomirite." Rog je rekao i dalje držeći Elenu oko struka. Pjaca mi se približio. "Oprosti zbog mog ponašanja, pravi sam kreten." Tiho je rekao i spustio glavu. "Ni ja nisam anđeo. Oprosti." Marko je podigao glavu i pogledao me. Čvrsto me zagrlio. "Izgledaš predivno." Rekao je nakon što smo se odvojili. Nasmijala sam se. Marko mi se ponovno približio. Uhvatio me oko struka i spojio je naše usnice. Čuli smo komentare kao 'aww', 'napokon' i slično sa strane. Oboje smo se nasmijali i još jednom zagrlili.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...