36

366 14 2
                                    

lelamodric happiest day of my life @markopkacaofficial❤💍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lelamodric happiest day of my life @markopkacaofficial❤💍

Flashback

"Jeste spremne?" Marko nas je upitao. Kimnule smo glavama. Rekli su nam da se obučemo tako da nam bude udobno. Stoga sam obukla crnu majicu bez rukava, crnu baggy trenirku i obične crne Nike-ice. Kosu sam svezala u punđu i nisam stavljala šminke. Obukla sam vestu i na Markovo inzistiranje sam obukla i jaknu. Kada smo izašli bila sam sretna što me natjerao da uzmem jaknu. Marko i Rog su sjeli naprijed, a Ela i ja iza. Antiša i Mirna su išli posebnim autom. Nakon kratke vožnje zaustavili smo se ispred našeg omiljenog mjesta - The Alpinist. Unutra su bile fake stijene po zidovima i užad. Voljela sam ovo mjesto, donosilo je puno sjećanja.

"Kako bi se ja trebala penjati?" Marko me pogledao i zagonetno se nasmiješio. Nešto su pripremili i nimalo mi se ne sviđa što ne znam o čemu je riječ. Elena je djelovala jednako zbunjeno baš kao i ja. Dečki su nestali nekamo, a Mirna je ostala s nama. Stavila nam je poveze preko očiju i sada su se moje sumnje potvrdile - nešto su pripremili.

Mirna nas je polako vodila nekamo, a ja sam molila Boga da ne padnem. Zaustavile smo se. Mirna je polako skidala naše poveze. Ispred nas su klečali Rog i Marko, a iza njih je stajao natpis 'Will you marry us?'. Njih dvojica su klečala u sredini ogromnog srca od ružinih latica i malih svijeća. Suze su mi se skupile u očima. Nisam mogla vjerovati što se upravo događa. Ante je stajao sa strane i sve fotografirao. "Lela..." Započeo je Marko. "I Elena..." Nastavio je Rog. "Hoćete li nas učiniti najsretnijim muškarcima na svijetu i udati se za nas?" Završili su zajedno. Elena i ja smo se pogledale.

"Da." Rekle smo u isto vrijeme. Pažljivo smo ušle u srce i stale ispred njih. Stavili su nam prstenje na prste i zagrlili nas. Ante i Mirna su nam čestitali. Kada su se emocije malo smirile, popeli smo se stepenicama na kat gdje je bio kafić - The Alpinist Caffe Bar. S obzirom da je bilo hladno, odlučila sam se za čaj od kamilice. Elena je uzela šipkov čaj, a Mirna je uzela zeleni čaj. Dečki su naručili kave. "Osim ovog iznenađenja imamo još nekoliko iznenađenja." Izjavio je Ante. Sve tri smo ga iznenađeno pogledale. "Prvo iznenađenje je duplo vjenčanje. Marko i ja smo razmišljali kako bi to bila odlična ideja." Rekao je Rog. Elena i ja smo ga oduševljeno pogledale. "Drugo iznenađenje je medeni mjesec. I to smo mislili da idemo svi skupa i mislili smo ići na Bora Boru." Elena i ja smo vrisnule u isti glas. "Treće iznenađenje je vikendica. Pronašli smo jednu lijepu kuću u Zadru i mislili smo kako bi nam to mogla biti zajednička vikendica." Rekao je Ante. Kunem se, htjela sam se raspuknuti od sreće.

Shadow [završena]Where stories live. Discover now