"Nisam znao da tako dobro plešeš." Marko je prolazio prstima kroz moju kosu. "Bile smo svjetske prvakinje pet godina za redom." Iznenađeno me pogledao. "Pokazat ću ti." Slegnula sam ramenima i izvadila laptop. Pronašla sam sve nastupe.
"Ovo je bio naš posljednji nastup. U Amtserdamu. Voljela sam svoju grupu, ali zbog fakulteta i roditelja sam odustala od plesa i svojih snova. Posvetila sam se ispitima." Nedostajao mi je taj osjećaj koji ples izazove u meni. Ples je bio moja prva ljubav. Plešem od svoje pete godine.
"Ovo je nevjerojatno, Lel." Marko je šokirano gledao u naš veliki i ujedno posljednji spektakl. Tužno sam gledala taj video. Nedostajala mi je ta ekipa. Grupa koju smo nekoć imali je zamrla, nitko se s nikim ne čuje niti druži. I to je možda najviše boljelo, činjenica da smo samo tako zaboravili jedni na druge.
"Obožavala sam taj studio i trenera. Bježala sam u taj studio svaki put kada sam imala problema doma, u školi ili s društvom. Ples je bio moj bijeg i tako sam se lakše nosila sa svime. Trener nas je spojio nasumično, pet mjeseci nakon našeg dolaska. U grupi je bilo osam djevojaka i deset dečkiju. Bili smo najveća grupa i trener nam je posvećivao dosta pažnje. Imali smo četiri do pet puta tjedno treninge, ako je bilo natjecanje u pitanju, svaki dan po četiri sata bi imali treninge." Marko je svako malo gledao u mene. Vidjela sam divljenje u njegovim očima.
"Srednja škola je bila period kada mi je ples bio najpotrebniji. Trener je vidio potencijal u nama. Tjerao nas je do samih granica, ali nikada nismo odustale. Naporno smo trenirale. Počela su i natjecanja. Pet godina za redom smo bili svjetski prvaci na najprestižnijem natjecanju u plesu." Marko je pauzirao video. "Bejb, bila si i ostala nevjerojatna. Ne shvaćam zašto si dopustila roditeljima da ti upravljaju životom." Pogledala sam ga. "Moj otac nikada nije htio ništa od toga za mene, ali moja majka je bila čudovište prema meni oduvijek. Nisam nikada otkrila razlog." Tužno sam gledala u ekran laptopa. Marko me čvrsto zagrlio.
"Sjećam se koliko je trener bio sretan i ponosan kada su nas po prvi puta pozvali na svjetsko prvenstvo. Taj video je plasirao nas djevojke na svjetsko." Prstom sam pokazala na video.
"Ovim videom smo oduševili žiri godinu dana kasnije. Bilo je nevjerojatno putovati po raznim državama i gradovima i plesati s drugom obitelji." Sva sjećanja su navirala dok sam gledala taj video.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...