Kada sam se probudila bilo je oko 16:45. Sam je ležao na krevetu pored mene i lizao mi ruku. Počeškala sam ga iza uha, na što je on zamahnuo repom. Stigla mi je poruka.
'Večeras smo god Thiaga, spremi se. Dolazim po tebe u sedam.'
To mi treba. Da vidim Thiaga i klince. Ustala sam se iz kreveta i uputila se u kupaonicu. Skinula sam sve sa sebe, a zatim sam se otuširala. Jedva sam čekala vidjeti Isabel i klince. Isago i Iago su stvarno preslatka djeca, obožavam ih. Kada sam se otuširala i obukla donji veš, krenula sam u potragu za outfitom. Nakon desetak minuta sam ga imala.
Stavila sam ogrlicu koju mi je Danijel poklonio za osamnaesti rođendan, moje omiljene Ray Ban sunčane naočale i malo mog omiljenog Coco Chanel parfema. Kosu sam ispeglala i ostavila da pada niz ramena. Bila sam spremna. Ostalo je još sat vremena do Neymarovog dolaska. "Marcela?" Hodala sam po kući kao munjena. "Izvolite, gospođice Santos?" Pojavila se ispred mene niotkuda. "Uh, prepala si me. Molim te zovi me Lela. Zanimalo me ima li neka trgovina igračkama u blizini?" Nekoliko sekundi je bila tišina. "Ima jedna, mogu vam pokazati." Rekla je ljubazno. "Imamo li auto?" Pokušala sam zvučati što pristojnije. "Gospodin Santos vam je kupio auto, u garaži je." Kimnula sam glavom, te smo skupa krenule prema garaži.
Ispred mene je stajao Audi r8. Volim Audi, ali BMW mi je draži. Nas dvije smo sjele u auto i ubrzo smo se nalazile na putu do trgovine. Nakon deset minuta nalazile smo se ispred ogromne trgovine s igračkama. "Gospodin Santos je rekao da vam dam ove kartice i pinove." Ispružila je kuvertu u kojoj su bile kartice i pinovi. Odlično.
Izašle smo iz auta i ušle u trgovinu. Bilo je svakakvih predivnih igračaka. Hodale smo po trgovini i tražile prikladne darove za Isaga i Iaga. Znam koliko Isago voli autiće na daljinsko upravljanje, pa sam kupila jedan mali džip za Isaga. Iago više voli nogomet, pa sam mu kupila Šimin dres. Znam koliko Iago voli Luku i Šimu. Isto tako znam da Lukinih dresova ima na stotine. Kada smo izašle iz trgovine bilo je 18:37. Marcela mi je pokazala jednu trgovinu u blizini gdje sam kupila parfem za Isabel i Thiagove omiljene muffine. Pogledala sam na sat, 18:49. Brzo sam to sve strpala u auto i nagazila gas do kuće. Neymar je već bio kod kuće. Parkirala sam auto i izašla van. Ušla sam u kuću i ugledala Neymara kako hoda lijevo pa desno. "Stigla si." Zabrinuto me zagrlio. "Nisam pobjegla." Sarkastično sam rekla. "Išla sam kupiti poklone za djecu i Thiaga i Isabel." Podignula sam vrećice u zrak. "Pametna moja." Poljubio me u čelo, a ja sam izmaknula glavu. Izašla sam iz kuće i sjela u njegov Audi q7. Ne pitajte kako tako puno znam o autima.
Neymar je sjeo na vozačevo mjesto i upalio auto. Vožnja je protekla u tišini, samo je radio tiho svirao. Čim sam stigla cijela obitelj Silva je skočila na mene. Grlili smo se i ljubili, oni su meni nedostajali jednako kao i ja njima. Isabel je bila u kuhinji, a Neymar i Thiago u dvorištu. Isago i Iago su bili preslatki pa sam ih morala uslikati.
lelamodric auntie Lel is back🤭 i love those kids Thiago😊❤
"Lela, možeš mi pomoći?" Isabel se oglasila iz kuhinje. "Naravno." Brzo sam ustala i dotrčala do kuhinje. Uvalila mi je sastojke za martinije i ja sam se bacila na posao. "I kako je živjeti s Neymarom?" Upitala me Isabel. "Ah ne znam, Isabel. Nisam tamo svojom voljom. Mislim, on se lijepo ponaša i sve to. Ali ne mogu ga voljeti onako kako bi on htio. Moje srce pripada Marku, Isabel." Rekla sam i spustila pogled na sastojke za martini. Ubacila sam ih u šejker i pozabavila se time. "Misliš li da će te ikada pustiti?" Odjednom je Isabel upitala. Slegnula sam ramenima.
Kada smo obje bile gotove, sve smo to posložile na stol i pozvale dečke. Isago i Iago su utrčali u kuhinju, dok su Ney i Thiago hodali ležerno iza njih. Svi smo sjeli za stol i započeli s jelom. Pomogla sam Isabel počistiti stol, a zatim smo uspavale Isaga i Iaga. Izgledali su preslatko dok su spavali.
Kada smo se napokon vratile dolje, ova dvojica su spavali kao topovi. "Dat ću ti neku majicu i hlačice, možeš spavati u gostinskoj." Rekla je Isabel, a ja sam kimnula glavom. Obukla sam što mi je Isabel dala, te sam legla u krevet. Bila sam iscrpljena i brzo sam utonula u san s Markom na mislima.
Neymar's POV
Probudilo me hrkanje pored mene. Otvorio sam oči i ugledao Thiaga pored sebe. Sigurno smo zaspali. Pokušam se ustati, ali noge kao da nisu moje. Kada sam ponovno počeo osjećati noge, ustao sam se i popeo na kat. Pretpostavljam da je Lela u jednoj od gostinskih soba. Otvorio sam prvu, ali bila je prazna. Otvorio sam i drugu, ali i ta je bila prazna. Otvorio sam treću i bingo. Lela je ležala skupljena na jednoj polovici kreveta. Ušao sam u sobu i zatvorio vrata. Skinuo sam majicu i hlače, te sam legao u krevet. Privukao sam Lelu što bliže sebi. Srce mi je udaralo sto na sat. Trebalo mi je samo nekoliko sekundi pored nje i ja sam spavao. Ona je bila moja sigurna luka.
YOU ARE READING
Shadow [završena]
FanfictionDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...