"Ela pusti me da spavam." Živčano sam se izderala na nju. Ona i Mirna su me pokušavale izvući iz kreveta, ali nije im uspijevalo. "Hajde, što ćeš rođendan provesti u krevetu?" Mirna je složila neki puppy face. Pokrila sam glavu jastukom. "Da." Tiho sam rekla grleći jastuk.
"Daj, Leli, molim te." Cvilile su njih dvije. Mrzim kada me netko zove Leli i još kada rade puppy face. Uzdahnula sam i ustala, nemam izbora. "Yes." Vrisnule su u isti čas. Nešto su spremale i ja nisam imala pojma o čemu je bilo riječ. Bilo je oko devet ujutro i ja sam stajala ispod tuša.
Poslije su one morale izabrati outfit i makeup. Vjerujte mi dugo je potrajalo.
Kada smo napokon bile spremne bilo je deset sati. Izašle smo iz hotela i dočekao nas je ispred ni manje ni više nego BMW i8, crni matt. Htjela sam vrištati od sreće. Ela mi je dobacila ključeve. "Ti voziš, bejb." Odmah sam ušla u automobil, kao i Mirna i Elena. Pojačale smo muziku i uživale u danu.
Nakon pet sati provedenih u razgledavanju, stale smo u Starbucks-u. Naručile smo uobičajene stvari i napustile caffe. Ali ovaj put mi Ela nije dala da vozim. Zavezale su mi povez oko očiju i posjele na stražnje sjedalo. Nisam imala nikakvu ideju gdje bi išle. Kada se auto zaustavio oko nas je bilo mnogo ljudi. Pa gdje smo to?
Hodala sam za Elom i Mirnom, dok su me njih dvije kao malo dijete vodile za ruku. Kada smo se zaustavile, skinule smo povez. Skoro me infarkt strefio. Ispred mene je bila ogromna pozornica, baš onakvu kakvu Kygo ima. Htjela sam vrištati, po drugi put danas. A onda je na scenu izašao Kygo.
Pjevala sam od riječi do riječi. Uživala sam u svakoj sekundi. A onda je Ela rekla kako moram 'nabaciti' jednu sliku za Instagram.
@lelamodric i have the best fckin friends on the Earth, i love you guys❤🎉 best bday gift ever, @kygomusic 🔥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shadow [završena]
FanficDrži se sunca i nećeš vidjeti sjene. |marko pjaca i marko rog fanfiction| #4 in markopjaca - 11.1.2019. #2 in pjaca -11.1.2019. #39 in ljubav - 13.1.2019. #47 in romance - 13.1.2019. #7 in croatian - 17.1.2019. #9 in football - 13.1.2019. #1 in mark...