Κεφάλαιο 3.

500 32 3
                                    

Όταν άνοιξε τα μάτια της αντίκρισε ένα μέρος άγνωστο και χρειάστηκαν μερικές στιγμές για να θυμηθεί τι είχε συμβεί πριν λιποθυμήσει. Κοίταξε το σώμα της παραξενεμένη, καθώς φορούσε ένα αέρινο νυχτικό αντί για τα κουρέλια που είχε πριν.

Σηκώθηκε σιγά σιγά και περιεργάστηκε το δωμάτιο γύρω της. Ήταν ευρύχωρο με ένα γραφείο και ένα τεράστιο κρεβάτι. Κοντά το γραφείο υπήρχαν δυο πολυθρόνες με ένα μικρό τραπεζάκι και πίσω από το γραφείο υπήρχε ένα μεγάλο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Η Μυρτώ χάζευε τη θέα έξω παραδομένη στις σκέψεις της, έτσι δεν άκουσε τον Ρόις που μπήκε στο δωμάτιο.

....

Μόλις είχαν ειδοποιήσει τον Ρόις ότι η Μυρτώ έχει σηκωθεί και πήγε στο δωμάτιο του να δει πως είναι. Όταν την αντίκρισε, του κόπηκε η ανάσα! Φορούσε ένα νυχτικό το οποίο εκείνος είχε αγοράσει και ήταν σχεδόν διάφανο και διέκρινε από μέσα όλες τις καμπύλες της. Καθώς την κοιτούσε, ένιωσε αμέσως τον ανδρισμό του να αντιδράει.

Η Μυρτώ κάποια στιγμή κατάλαβε ότι δεν είναι μόνη της και τρόμαξε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Μυρτώ κάποια στιγμή κατάλαβε ότι δεν είναι μόνη της και τρόμαξε. Αμέσως τυλίχτηκε με μια ρόμπα που βρήκε στο κρεβάτι.

«Ποιος είσαι εσύ και τι θες εδώ!», τον ρώτησε. Τον παρατήρησε καλύτερα μέχρι που συνειδητοποίησε ότι της φαινόταν γνωστό το πρόσωπο του.

«Με λένε Ρόις Λορέντζο και είμαι τρίτος κόμης της Βαλένσια.» του ερχόταν να χαμογελάσει με την απείθεια της, παρά τη θέση που βρισκόταν.

Η Μυρτώ ήξερε αυτή τη χώρα, βρισκόταν κοντά στην Ιταλία και η επίσημη γλώσσα της ήταν τα Ιταλικά. Για αυτό μιλούσε τόσο καλά σκέφτηκε. Εκείνη λόγω του πατέρα της μιλούσε άπταιστα Ιταλικά και Ελληνικά. Η μητέρα της ήταν Ελληνίδα και ερωτεύτηκε τον πατέρα της που ήταν Ενετός ευγενής, με αποτέλεσμα η Μυρτώ να μιλάει πολύ καλά και τις δύο γλώσσες.

Τότε θυμήθηκε ποιος ήταν αυτός ο άντρας, ήταν ο άγγελος που την έσωσε και την περιποιήθηκε όταν ήταν άρρωστη! Μόνο που εκείνος ήταν τρυφερός και το βλέμμα του ήταν ζεστό. Αυτός ο άντρας που στεκόταν τώρα απέναντι της είχε ένα ψυχρό βλέμμα που πιο πολύ θα τον παρομοίαζε μάλλον με σκοτεινό άγγελο.

Αιώνια δικός της Where stories live. Discover now