.
προσοχή! παρακάτω περιέχει περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους
Η Μυρτώ κατάλαβε ότι ο Ρόις δεν υπήρχε περίπτωση να είναι τρυφερός πια μαζί της. Την κοιτούσε και το βλέμμα του πετούσε σπίθες! Τότε της άρπαξε τα μαλλιά και τη φίλησε με μια σφοδρότητα που της έκοψε την ανάσα. Ένιωθε απελπισία στο φιλί του. Εκείνη δεν μπόρεσε να αντισταθεί για πολύ και άνοιξε τα χείλη της για να εισβάλει εκείνος μέσα της.
Όταν ο Ρόις αισθάνθηκε την παράδοσή της, έβγαλε ένα μουγκρητό και την έσφιξε περισσότερο πάνω του. Το στόμα του έγινε πιο απαιτητικό, η γλώσσα του αναζητούσε και χάιδευε, ενώ το χέρι του γλίστρησε να χαϊδέψει το στήθος της.
Με μια κίνηση τότε έσκισε την πουκαμίσα της και αντίκρισε επιτέλους τα γυμνά στήθη της. Πόσες φορές τα είχε φανταστεί. Και τώρα ήταν δικά του να τα γευτεί.
Η Μυρτώ ήταν πλήρως παραδομένη στις καινούργιες αισθήσεις που της γεννούσε ο Ρόις. Όταν της έσκισε την πουκαμίσα για μιαν στιγμή φοβήθηκε, όμως αμέσως εκείνος έσκυψε και πήρε τη μια θηλή της στο στόμα του, κάνοντας τη να αναστενάξει.
Καθώς την πήρε στο στόμα του, ένιωσε τον πόθο του να κοντεύει να εκραγεί, όταν αισθάνθηκε τη σάρκα της να πάλλεται και τη θηλή της να σκληραίνει στο στόμα του. Με το ένα χέρι της έτριψε τη μια θηλή ενώ με το στόμα του δάγκωνε της άλλη. Όταν ένιωσε ότι τα πόδια της δεν θα την κρατούσαν άλλο, τη σήκωσε στην αγκαλιά του και την απόθεσε στο κρεβάτι.
Για μια στιγμή έμεινε να τη κοιτάζει καθηλωμένος από τη μορφή της. Ήταν υπέροχη, ζαλισμένη από το πάθος που έκαιγε ανάμεσα τους. Μια θεά! Η δικιά του θεά. Έβγαλε το πουκάμισο του, θέλοντας να αισθανθεί αυτά τα εξαίσια στήθη στο δέρμα του.
Η Μυρτώ μέσα στην παραζάλη των αισθήσεων της σκέφτηκε ότι παρ' όλο που της είχε πει ότι θα την έπαιρνε με τη βία, τελικά την αποπλανούσε, κάνοντας τη να θέλει όλο και περισσότερα.
Εκείνη τη στιγμή εκείνος μετακίνησε το στόμα του στο μάγουλο της και από εκεί στα χείλη της., ξεκινώντας μια τρελή αποπλάνηση, που σύντομα την έκανε να βγάζει σιγανά βογγητά.
Όταν κατέβηκε στον αφαλό της, ένιωθε πια ότι θα λιποθυμήσει! Με μια κίνηση της έβγαλε το παντελόνι και την άφησε γυμνή και εκτεθειμένη μπροστά του.
Άρχισε τότε να τη φιλάει παντού, κατά μήκος του σώματος της και όταν πια η Μυρτώ ένιωθε πως θα πέθαινε σίγουρα από την ηδονή, εκείνος ξαφνικά βρέθηκε να τη φιλάει στο πιο κρυφό σημείο της θηλυκότητας της.
Η Μυρτώ δεν άντεξε και έβγαλε μια κραυγή, καθώς κύματα σπασμών την κατέβαλαν, φθάνοντας στο απόγειο της έκστασης. Και εκείνος ήταν εκεί, καθώς συνέχιζε να την ανάβει με το που τελείωσε ο πρώτος οργασμός της.
Μην αντέχοντας άλλο, σηκώθηκε και έβγαλε γρήγορα το παντελόνι του πριν ξαπλώσει ξανά πάνω της. Στήριξε το βάρος του σώματος του στα χέρια του και με τα πόδια του, ανάγκασε τα δικά της να χωριστούν για να χωθεί ανάμεσα τους, κάνοντας τη να νιώσει τη σκληρότητα του κορμιού του στους μηρούς της.
Εκείνη τότε τον κοίταξε στα μάτια και ένιωσε να εισβάλει στην ψυχή της.
«Αχ Μυρτώ!» αναστέναξε, «δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο!» της είπε.
«Τότε μην το κάνεις!» του φώναξε σχεδόν εκείνη.
Τα χέρια του βρέθηκαν από κάτω της και της ανασήκωσαν τους γοφούς ώστε να είναι έτοιμη να τον δεχτεί. Τον ένιωσε με μια κίνηση να μπαίνει μέσα της και ένιωσε ότι θα πεθάνει στην αγκαλιά του από την ηδονή. Τουλάχιστον θα πέθαινε ευτυχισμένη!
Ο Ρόις ένιωσε να τον διαπερνά ένα ρίγος καθώς την αισθάνθηκε να παραδίνεται στην αγκαλιά του. Μπήκε περισσότερο μέσα της, εισχωρώντας όλο και πιο βαθιά, ανήμπορος να αντισταθεί στη γλύκα του κορμιού της, αλλά προσπαθώντας να ελέγξει τον εαυτό του.
Τότε άκουσε το σιγανό βογγητό της ηδονής της και ο πόθος του εκτοξεύτηκε! Με βαθιές ρυθμικές ωθήσεις, βυθιζόταν περισσότερο μέσα της, μέχρι που παραδόθηκαν και οι δυο σε ένα μοναδικό οργασμό, σφικτά αγκαλιασμένοι, ενωμένοι για πάντα.
Πλέοντας σε πελάγη ηδονής και χωρίς να σκέφτεται τίποτε, με το κορμί της ακόμα στην αγκαλιά του, τον ένιωσε να προσπαθεί να πάρει ανάσα και ακούμπησε το κεφάλι της στην καρδιά του. Ακούγοντας τους χτύπους της, αφέθηκε να τη νανουρίσουν και αποκοιμήθηκε.
τελείωσε! ελπίζω να σας άρεσε ! Συγνώμη που δε το ανέβασα αμέσωσ αλλά είχε κολησει πάλι ο υπολογιστησ μου. γραψτε μου τα σχολια σας και αν σας άρεσε πατηστε αστεράκι!! Ευχαριστώ πολύ τη Stella261997 για τα gif!!!