Τις εβδομάδες που ακολούθησαν ήταν από τις πιο συναρπαστικές στη ζωή της Μυρτώς. Κάθε μέρα βοηθούσε τον Ρόις όπως μπορούσε με το πλοίο, αν και την ήθελε συνέχεια κοντά του.
Στη διάρκεια της μέρας, όταν αναλάμβανε ο Χούλιο το πλοίο, κλείνονταν στην καμπίνα του, κάνοντας έρωτα, παίζοντας σκάκι και συζητώντας. Το βράδυ κοιτούσαν τα αστέρια καθώς την κρατούσε στην αγκαλιά του.
Όσο περνούσαν οι μέρες, ένιωθε όλο και πιο κοντά του. Πάντα προειδοποιούσε βέβαια τον εαυτό της ότι αυτό δεν θα κρατήσει πολύ και κάποια στιγμή θα τελείωνε. Πείραζε όμως τόσο πολύ να το απολαύσει για όσο διαρκούσε ρουφώντας την κάθε στιγμή μαζί του!
....
Το επόμενο μεσημέρι, τους βρήκε στο κρεβάτι καθισμένους να παίζουν σκάκι. Μόλις είχαν κάνει έρωτα και ο Ρόις είχε προκαλέσει τη Μυρτώ σε μια παρτίδα σκάκι. Φόρεσε μια πουκαμίσα του και βολεύτηκε απέναντί του, ενώ εκείνος φορούσε τη ρόμπα του.
Το ενδεχόμενο να τον κερδίσει, έκανε το παιχνίδι συναρπαστικό! Υποψιαζόταν μάλιστα ότι προσπαθούσε να της αποσπάσει την προσοχή με την κουβέντα. Δεν γνώριζε όμως ότι όταν έπαιζε σκάκι με τον πατέρα της, ήταν εκεί όλη της η οικογένεια σχολιάζοντας το παιχνίδι.
«πολύ καλά μικρή μου», της είπε ο Ρόις όταν του πήρε ένα στρατιώτη, εκθέτοντας σε κίνδυνο τον πύργο του. Έπρεπε να συγκεντρωθεί περισσότερο στο παιχνίδι σκέφτηκε, όμως δυσκολευόταν αρκετά έχοντας τη Μυρτώ απέναντι του αναμαλλιασμένη και τέλεια από τον έρωτα τους.
Το πουκάμισο που φορούσε, της έπεφτε μεγάλο και αποκαλυπτόταν μέρος του στήθους της, κάνοντας τον να χάνει το μυαλό του! Συγκεντρώσου! Είπε στον εαυτό του.
Εκείνη βλέποντας τον να δυσκολεύεται του είπε χαμογελώντας.
«δεν νομίζω να πίστευες ότι θα ήταν ένα εύκολο παιχνίδι!»
«Βασικά ήλπιζα για ένα ικανό αντίπαλο και χαίρομαι που τον βρήκα» μετακίνησε τον αξιωματικό του προστατεύοντας την βασίλισσά του.
«μίλησε μου για τον άντρα που σε πλήγωσε» της είπε ξαφνικά.
Η Μυρτώ ξαφνιάστηκε αλλά δεν απάντησε αμέσως. Τον άφησε να περιμένει μέχρι να κάνει την επόμενη κίνηση της απειλώντας το βασιλιά του.
«Δεν είπα ότι με πλήγωσε κάποιος» δεν υπήρχε περίπτωση να του μιλήσει ακόμη για τον παρ΄ ολίγο άντρα της.