part 14

5.9K 465 87
                                    

» החיים הם לא רק שחור לבן

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» החיים הם לא רק שחור לבן. «

▼ 

"מ-מה?" נדהם לואן. הצעתו של כריסטיאן גרמה ללבו להתהפך, המקובל באמת רוצה שהוא יגיע איתו ליום הולדת של חברה? לואן ניסה להיזכר איזה חברות יש לכריסטיאן ללא הצלחה מרובה, כי הלב דפק מהר מדי בשביל לאפשר לו לחשוב. "מה ששמעת, לוּ." חייך כריסטיאן חיוך חושף שיניים. "דיברתי כבר עם רייצ'ל שלמען האמת הייתה בהלם מזה שאני רוצה להזמין אותך ליום הולדתה, אתה בטח מכיר אותה, בלונדינית כזו עם שיער ארוך והרבה מוח. היא הסכימה בתנאי שלא תבוא בבגדים שחורים, ככה שתתארגן, עוד חצי שעה יוצאים לקנות לך משהו שהוא לא שחור." החליט המקובל. "אבל אני אוהב שחור.." מלמל לואן בעצב קל, מסתכל על בגדיו הכהים וחושב שאולי באמת כדאי לשנות סטייל. לא שהיה לו בעבר סטייל כשלהו, אבל השחור באמת מאוס. "תהיה לבן רק לערב אחד." צחקק כריסטיאן, גורם לגיחוך קטן לפרוץ מהפה של הפריק. "בסדר, בסדר." הסכים לואן. "מצויין, תהיה מוכן אני עוד חצי שעה אצלך." קבע כריסטיאן בחיוך שלא ירד מפניו. "אוקיי, ביי." אמר לואן שכבר לא בכה, שלבו פעם במהירות, שלא ידע מה לעשות עם עצמו. "ביי" אמר כריסטיאן שכבר לא כל כך קר לו בתחנה הזו.

*

דפיקה בדלת ופתיחתה, פגישה של זוג אנשים כה שונים, אך באותו הזמן דומים. הם יצאו מהבית של לואן, מגיעים לתחנה הקרובה לביתו ועולים לאוטובוס הראשון שמגיע לקניון הגדול בעיר. הפריק התיישב ליד החלון, ראשו כאב בגלל בכי ורגליו רעדו בקלילות. לראשונה שהם יוצאים ביחד ולא נמצאים בבית של אחד מהם. זה הפחיד אותו, כי הדבר האחרון שרצה זה לבייש את כריסטיאן. הוא ביקש מאימו לצאת עם חבר והיא הסכימה, שואלת כמה שאלות על הדרך ומבקשת מבנה ליהנות. לא הייתה מאושרת ממנה לשמוע שבנה הקטן סוף סוף מצא חבר, אך הייתה בה דאגה קטנה, היא קיוותה שהחבר החדש לא יכאיב כמו החברים הקודמים. כריסטיאן התיישב לידו, ברכיהם נצמדו זה לזה והוא יכל להרגיש את רגלו הרועדת של לואן. הוא לא ידע אם זה מלחץ, מחשש או אולי משמחה והבין שעליו לגלות עוד הרבה על הנער הבודד. הוא הניח את כף ידו על הברך של לואן, גורם לאחר להסיט את צומת לבו את היד. רגליו של לואן הפסיקו לרעוד. הוא רצה להזיז את היד של המקובל מרגלו, אך באותו הזמן כף היד הצליחה להעביר בו צמרמורת ולואן לא רצה שכריסטיאן יפסיק. 

About US / boyXboyWhere stories live. Discover now